AndroidHealthClinic

Hoe train je je biceps het beste ??

armen juist niet fixeren. je elleboog meebewegen is juist een functie van de biceps, een ander zou dan zeggen blabla je gebruikt je schouders etc erbij is fout lalal. punt is je biceps hecht aan bij je schouder en word t effectiefst getraint door dus wel je ellebogen een beetje mee te bewegen.

geen overdreven gooi en smijtwerk uiteraard.

Alleen op het laatste stukje dan. Dus gefixeerde curl tot bijna op de punt en dan ellebogen iets naar voren/omhoog? Of zeg ik nu iets geks?

preacher curl, concentration curl, hammer , barbell curl, scott curl, pull ups(handpalm naar jezelf toegericht) etc. etc.

En inderdaad geen excuses vinden dat je geen tijd hebt, want pauze heeft iedereen. Tijdens het maken van huiswerk kan je ook eten ;-)

succes!

hmm ik denk dat je ze nog nooit gezien heb dus oordeel niet te snel :)

Als jij je benen nog nooit met bodybuilding hebt getraint heb je geen gespierde benen. Van thaiboksen krijg je geen dikke benen, evenals fietsen (kijk maar naar wielrenners).

hmm ik denk dat je ze nog nooit gezien heb dus oordeel niet te snel :)

post maar een pic dan:) zoals anderen zeggen, van thaiboksen, fietsen etc etc krijg je geen sterke en gespierde poten in de zin zoals dat hier besproken word op t forum. dat je droge poten krijgt en de spieren goed zal zien, dat geloof ik meteen!

je bent gewoon bezig met een heel ander type spiervezel, t kan ook zijn dat je wonder aanleg in je poten hebt want die heb je er ook tussen.

• Topic Starter Topic Starter
post maar een pic dan:) zoals anderen zeggen, van thaiboksen, fietsen etc etc krijg je geen sterke en gespierde poten in de zin zoals dat hier besproken word op t forum. dat je droge poten krijgt en de spieren goed zal zien, dat geloof ik meteen!

je bent gewoon bezig met een heel ander type spiervezel, t kan ook zijn dat je wonder aanleg in je poten hebt want die heb je er ook tussen.

misschien heb ik dan wel een wonderaanleg in men poten :)
maja ik weet genoeg over de biceps dus deze topic kan wel dicht ;)

misschien heb ik dan wel een wonderaanleg in men poten :)
Idd, Tom Platz is er niks bij.

tom_platz_legsfront.jpg

haha show your wheels animal!
ik heb nog nooit iemand gezien die van alleen thai boxen grote benen heeft gekregen.
dus verras ons!

OT: voor de biceps, ooit aan tennis gedacht?

• Topic Starter Topic Starter
haha show your wheels animal!
ik heb nog nooit iemand gezien die van alleen thai boxen grote benen heeft gekregen.
dus verras ons!

OT: voor de biceps, ooit aan tennis gedacht?

dit is toch een bodybuilding forum als je tenniser bent zit je hier verkeerd :)

Terug
Naar boven