Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Voetballer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
armen juist niet fixeren. je elleboog meebewegen is juist een functie van de biceps, een ander zou dan zeggen blabla je gebruikt je schouders etc erbij is fout lalal. punt is je biceps hecht aan bij je schouder en word t effectiefst getraint door dus wel je ellebogen een beetje mee te bewegen.
geen overdreven gooi en smijtwerk uiteraard.

en ik fiets elke 32 km en hardlopen dus benen zijn wel goed 
haha nee paar jaar voor fitness heb ik best wel intensief thaiboxen gedaanen ik fiets elke 32 km en hardlopen dus benen zijn wel goed
![]()

hmm ik denk dat je ze nog nooit gezien heb dus oordeel niet te snel![]()
hmm ik denk dat je ze nog nooit gezien heb dus oordeel niet te snel![]()
zoals anderen zeggen, van thaiboksen, fietsen etc etc krijg je geen sterke en gespierde poten in de zin zoals dat hier besproken word op t forum. dat je droge poten krijgt en de spieren goed zal zien, dat geloof ik meteen!post maar een pic danzoals anderen zeggen, van thaiboksen, fietsen etc etc krijg je geen sterke en gespierde poten in de zin zoals dat hier besproken word op t forum. dat je droge poten krijgt en de spieren goed zal zien, dat geloof ik meteen!
je bent gewoon bezig met een heel ander type spiervezel, t kan ook zijn dat je wonder aanleg in je poten hebt want die heb je er ook tussen.

Idd, Tom Platz is er niks bij.misschien heb ik dan wel een wonderaanleg in men poten![]()
Idd, Tom Platz is er niks bij.
[Link niet meer beschikbaar]

haha show your wheels animal!
ik heb nog nooit iemand gezien die van alleen thai boxen grote benen heeft gekregen.
dus verras ons!
OT: voor de biceps, ooit aan tennis gedacht?

dit is toch een bodybuilding forum als je tenniser bent zit je hier verkeerd![]()

dit is toch een bodybuilding forum als je tenniser bent zit je hier verkeerd![]()