Fitness Seller

Hoe train je je biceps het beste ??

Je zou je ook kunnen verdiepen in position of flexion. 3XL kwam hier een keer mee aanzetten en ik doe het nu een tijdje en het begint toch wel haar vruchten af te werpen.

Uitleg hierbij voor de geïnteresseerden zoals ik het interpreteer:

Position of Flexion heeft te maken met de ROM. Met bepaalde oefeningen kun je élke spiervezel in een spiergroep aanspreken indien je deze oefening zo effectief mogelijk uitvoert. Dit doe je door een volledige ROM te nemen, zodat echt élke spiervezel aangesproken wordt: Resultaat: Een geweldige pomp en spiergroei. (Pomp draagt niet bij aan spiergroei)

wat een drukte om een paar biceps!
benen en rug zijn wel iets belangrijker.
na ja de zomer komt er weer aan daar zal het vast aan liggen!

Heb je helemaal gelijk in natuurlijk. For that matter: Biceps zijn toch de 'showgroep', als iemand je vraagt je spierballen te laten zien dan laat je niet je rug zien :p.

Heb je helemaal gelijk in natuurlijk. For that matter: Biceps zijn toch de 'showgroep', als iemand je vraagt je spierballen te laten zien dan laat je niet je rug zien :p.

dan kan je ook zeggen: wat nou biceps!en dan show je ze een rug zo breed als een deur,of een setje poten als boomstammen!

niet iedereen reageert hetzelfde, de één gaat als een speer op 1 x biceps per week, één ander heeft echt 2 x per week een bicepstraining nodig en een ander weer 1 x per 2 weken en sommigen trainen biceps helemaal niet meer.. probeer alles.

Oh jawel hoor :) lang leve maaltijdrepen hehe
De rantsoenen van de baas zijn ook niet verkeerd hoor trouwens :P

En TS als je bezig bent met keuring zou ik me al helemaal niet druk maken om je biceps maar gewoon lekker op conditie trainen. Maakt de opleiding (mocht je daarin komen) een stuk makkelijker

op bergtraining kreeg ik t voor elkaar om 10kcal per dag te eten en toch ettelijke kilos af te vallen.........

en de backpack vol blijven proppen met vreten is ook niet prettig:D

Let op je techniek!!
Heel veel mensen zie ik in de sportschool overmatig met de armen zwaaien en met de ellebogen bewegen.
Fixeer je ellebogen tegen je zij deze mogen niet verplaatsen tijdens de beweging.
Laat anders iemand ernaar kijken die er verstand van heeft, is de makkelijkste manier.

Succes man.

armen juist niet fixeren. je elleboog meebewegen is juist een functie van de biceps, een ander zou dan zeggen blabla je gebruikt je schouders etc erbij is fout lalal. punt is je biceps hecht aan bij je schouder en word t effectiefst getraint door dus wel je ellebogen een beetje mee te bewegen.

geen overdreven gooi en smijtwerk uiteraard.

Uitleg hierbij voor de geïnteresseerden zoals ik het interpreteer:

Position of Flexion heeft te maken met de ROM. Met bepaalde oefeningen kun je élke spiervezel in een spiergroep aanspreken indien je deze oefening zo effectief mogelijk uitvoert. Dit doe je door een volledige ROM te nemen, zodat echt élke spiervezel aangesproken wordt: Resultaat: Een geweldige pomp en spiergroei. (Pomp draagt niet bij aan spiergroei)

http://www.musclenet.com/positionsofflexion.htm

op deze site is meer info te halen over deze methode. Het gaat erom dat je de spier vanuit verschillende richtingen belast om het zo maar even te zeggen.

Heeft niks te maken met hoeveel keer je per week traint, gewoon dat het je eigen schema is.

Rippetoe / Bill Starr is de shit.

Juist, dat is waar ik op doelde.

Of een andere routine die werkt, zoals Westside.

Wat sniper doet is een bij elkaar geraapt zooitje oefeningen, tevens ook te veel isolatie.

Juist, dat is waar ik op doelde.

Of een andere routine die werkt, zoals Westside.

Wat sniper doet is een bij elkaar geraapt zooitje oefeningen, tevens ook te veel isolatie.

Ja, maar ik doe toch ook alle compounds? ???

Ja, maar ik doe toch ook alle compounds? ???

Sure you do.

Kijk Snipe, je zal best wel wat gainen met je eigen verzonnen work-out, vooral nu je er beter bij bent gaan eten.
Maar waarom niet gaan voor een bewezen programma, iets waar je zeker van bent dat werkt?

En jajaja, je bent een bodybuilder en gewichten doen er niet toe, etc, etc, etc, maar meer kracht is ook meer spiermassa. Dat weet je donders goed, dat lees ik ook wel uit sommige stukken van je.

Nu is het tijd om toe te passen.

@ TS, sorry voor het hijacken van je thread. ;)

te druk om te eten..

yeah right:S

probeer ff 2x per week keihard aan te pakken. Max 6 setjes ZWAAAR.

succes

Niet iedereen heeft ook aanleg in zijn biceps..

• Topic Starter Topic Starter
dan kan je ook zeggen: wat nou biceps!en dan show je ze een rug zo breed als een deur,of een setje poten als boomstammen!

ja maar wat nou als ik al een rug zo breed als een deur heb en poten als boomstammen dan moeten toch de biceps niet achter blijven of wel soms ?

Terug
Naar boven