Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gat afvegen

Voordat ik ga zitten leg ik alvast een propje wc papier in het water. Dit om de impact van de drollen te verminderen zodra ze het water raken en er dus geen gespetter tegen mijn kont aan komt.
Nu knal ik de drollen eruit en voeg dan soms nog wat extra papier aan het water toe mocht het eerdere papier zijn ondergedoken door de impact van de drollen en dus niet meer werken.
Soms knal je de ene op de andere drol maar dat werkt niet altijd en ik wil eerlijk gezegd het risico gewoon niet nemen.
Als ik klaar ben pak ik eerst een dikke prop papier, daarmee veeg ik het meeste al weg en heb je ook geen kans dat je door het papier heen drukt.
Na de eerste veegbeurt is een groot deel van de stront al weg, nu gaat het om de laatste kleine beetjes.
Hiervoor pak ik een stuk van ong. een meter en vouw die 1 keer dubbel. Ik veeg hem door mijn billen heen waarna ik het volgende stukje papier over het gebruikte stukje papier heen klap, dit doe ik totdat de doekjes wit blijven.
Samengevat vouw ik het dus.
In jouw geval: dat ding waaruit jij altijd praat....afvegen.

Aaa ookDan weet ik hoe de meeste hun kont afvegen
Ik dacht altijd al van dat ik met proppen een speciaal geval was en hoop nu men gelijk te behalen![]()

Ik heb ook is een keer een `schijt` topic aangemaakt........

ik mis de keuze ; tijdens het kakken.
ik veeg tijdens het kakken.