XXL Nutrition

Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

Peiling Peiling Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

• Totaal stemmers
    242
  • Peiling gesloten .
****ing k*t. ben zo lam als wat.

• Topic Starter Topic Starter
:sukkeltje:

Zweet er iedere keer 1.5l uit , ga nu ook gewoon s'ochtends als ik kan. Of laat in de avond, het is echt geen zicht om te zien, de druppels vallen gewoon van me af.

Ben er niet echt futloos door, zou alleen soms wat vroeger stoppen omdat het gewoon te erg wordt qua zweten.

veel te warm idd, gelukkig airco.

K*tzooi, ben na ieder setje echt hardstikke duizelig, tijdens deadliften/squatten ga ik ook na iedere set bijna neer.

Ze hebben die airco bij ons ook niet altijd aan staan.

Het heeft opzich wel wat, je zweet je de t*ring en het gaat wat zwaarder maar je hebt meer voldoening na de training op een of andere manier. Daarna een lauwe douche en je voelt je helemaal geweldig
En het laat je iig wel goed wennen aan de warmte. Binnenkort hittegolf en naar turkije dus ja dan moet je er wel tegenkunnen.

o, vergat er ff bij te zetten dat ik thuis train en dus mijn ramen open heb met een windje door de kamer heen:D, maar het is wel een warme wind jammergenoeg.

Laatst bewerkt:
Zin om nu te trainen mja, zit hier hopeloos chocomelk te drinken, die na 5 minuten ook al te warm is :p

Wachten tot vanavond...

Bij ons is 't helemaal vreselijk met die hitte! Geen airco, wel plafond ventilatoren, maar ook niet verspreid over de hele ruimte :S Dus dan maar ijsblokjes in m'n bidon en gewoon trainen.

gym met een plat dak, ellk moment van de dag zon en geen zonneweringen & geen airco (is wel aanwezig maar wordt niet aangezet)

Tussen de setjes door gaan hijgen aan 1 van de 3 ramen die open zijn. Leuk is anders, zeker in de avond maarja niets aan te doen, gewoon doorbeulen :p

gewoon k*t die warmte!

Niet zeuren, maar gewoon trainen :cool:
Om de hitte te voorkomen ga ik het liefst wel zo vroeg mogelijk :p
Als het kan voor 8 uur :)

''mijn gym heeft geen airco, maar ik stoor me niet aan de warmte''

Bij ons valt het eigenlijk wel goed mee.

Alles staat wijd open en meestal is er wel een goed tochtje dicht bij de smith-machine, dus als het kan daar even gaan staan.

Maar ik ben van mezelf een persoon die goed tegen de warmte kan en ervan houdt dus ik klaag niet echt.

Best irritant al dat gezweet, maar zal er niet minder om trainen. Maandag ff langs te blokker om een ventilator te kopen :cool:

Bij ons staan de deuren en ramen op, Airco staat ook aan maar richt zich op 1 plek.
Het zweten is wel naadje, na elk setje weer de handdoek over je kop heen anders zie je niks meer :P
Aan de andere kant, je moet er toch door heen of je nou zweet terwijl je in de zon ligt of door het trainen. Zweten doe je toch met dit weer.

Ik train op zolder, nu helemaal niet te doen. Dan maar extra fles water meenemen vanavond.

Als ik geen airco heb in de gym is het irritant omdat ik steeds die zweet en gel in m'n ogen krijg en dat gaat best prikken, train ik thuis met coolertje aan is het wel te doen hoor.

ben net gaan lopen
minder zeuren
meer trainen

de zwakke moeten er van tussen

^

Pas op voor deze alpha-dog

Terug
Naar boven