MuscleMeat

Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

Peiling Peiling Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

• Totaal stemmers
    242
  • Peiling gesloten .
vind het eigenlijk wel prima zo
veel drinken en hupsakee

Nog niet veel last van de warmte. Zweet wel als de t*ring. Heb het verder ook nooit koud of heel warm. Een snelle stofwisseling helpt zeker heb ik gemerkt.

lekker zweten & stinken

Mijn gym heeft airco maar werkt niet optimaal merk er allee niets van als ik er recht voor ga staan en dan is het ****ing koud.

Bovendien kan ik erg slecht tegen warmte, wordt snel misselijk kans op galtbulten etc etc...

Tijdens squat / benchpress heel snel licht in me hoofd.

MAARRRRRRR

Het weegt niet op tegen de kou en regen in de winter :P

Liever zon en veel energie dan zo'n winter dip :)

Train thuis, geen airco dus.

Maar als ik een UB dag heb heb ik er minder problemen mee, maar op een LB dag dat ik zowel squat als deadlift... Vooral als die dag de focus lag op je benen, dus 4x 8 squats -> 3x20 lunges -> 4x8 deadlift... Dat is toch wel even doorbijten. Ik kreeg mn shirt verdomme niet meer uit, was echt zeik en zeik nat.

Maar ik drink rustig 2L water tijdens de training, zal ook wel moeten. Het is niet echt lekker allemaal maarja, om vanwege mooi weer niet te gaan trainen... volgende stap is aan het bier gaan zitten lurken, lijkt me een beetje tegenovergesteld:p

Ben juist extra gemotiveerd want wil er natuurlijk wel strak bij liggen op het strand met dit weer... :engel:

Kan wel merken dat ik iets lammer word door de warmte :P
Maar ga gwoon lkkr vroeg, en de gym heeft airco, dus nix aan het handje.. :D

Mijn temp in mijn schuur piekte donderdag op 34° ... vermoed dat het deze week nog warmer wordt.
Tja, gewoon wat meer drinken, en wat rustiger aan

Erger vind ik eigenlijk dat ik altijd om 5u uit mijn bed moet, maar eigenlijk door het warme weer amper slaap.

Laatst bewerkt:
De druppels vallen bij mij ook continu van mijn lichaam af zeker na het innemen van pre-workout booster. Eén voordeel van dit warme weer warming-up hoeft niet ben al redelijk aan het zweten voordat ik de gym in ga :). Vooral in de winter moet ik goed opwarmen anders krijg ik last van blessures.

Pffffff, wat een hitte af en toe, maar meestal wel prima te doen.
Aanpassen en voldoende drinken tijdens de workout. Ik drink altijd een mix van jus d'orange, water en citroensap en heb verder geen last van te kort aan vocht, zweet me wel rot, stroomt er vanaf.

@Gast 166060, +1

Ik snap er werkelijk niks van ik denk dat circa 50% hier in de gym Sittard met slippers traint. Zegt wel weer genoeg over de trainingen van de meesten. Alleen maar upperbody, want leg press of lunges (etc) lijken me nogal moeilijk met slippers.

Ik train in een kelder waar het altijd koel is. Ik erger me dus niet aan de warmte.

Ik vind het wel chill opzicht :P Nu krijg ik tenminste het idee dat ik echt hard werk hehe

Jaja voor die 16 euro per maand heeft m'n gym ,buiten alle andere dingen die ik al eens genoemd heb, ook nog eens prima werkende airco:cool: Heb er een hard hoofd in dat ik volgend jaar in een andere stad nog zo'n goede deal kan vinden..

ik train heel vaak op blote voeten, kan niet zeggen dat mn training daar minder zwaar door wordt:P

Bij mij in de Gym hangen twee airco boven de cardio, blazen recht naar beneden. Oftewel ik heb er alleen wat aan bij de warming-up (not :headbang:)

De rest van de gym is kneiter warm en sommige spullen staan ook pal voor de ramen die Niet open kunnen.

Dus het warme weer is k*t tijdens het trainen. Maar laat me er zeker niet door remmen :fire: dan maar extra water drinken en banaantje tussentijds eten.

De sportschool is de prettigste plek waar ik geweest ben de afgelopen dagen, door de airco. Wat is deze tijd het equivalent voor hel voor mij :(

precies of de mooiboys trainen op dbb :roflol:

Ik train niet graag tijdens deze maanden.
Veel te warm en last van kortademigheid (allergie en ozon in de lucht)
Het enige dat ik doe is goed blijven eten maar trainen max 3 keer per week nu !

Terug
Naar boven