MuscleMeat

Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

Peiling Peiling Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

• Totaal stemmers
    242
  • Peiling gesloten .
Ik train liever met zon dan met regen of ander k*tweer. Natuurlijk gaat meestal veel warmte gepaard met zonnig weer, wat het dan weer minder leuk maakt. Dus de lente zou ideaal zijn voor te trainen, maarjah we zeuren niet en blijven ijzers tillen:D

Ik vind het wel wat hebben om zo helemaal doordrenkt van het zweet te zijn. Geeft idd extra voldoening zoals iemand eerder al zei. Maar ik train wel tussen 21-22u dus ik heb er minder last van.

het is ietsje warmer ook al is er airco, maar het is goed te doen

Train nu rond 06:00u, mocht het niet kunnen dan gooi ik even de mobile airco aan.

Heerlijk. Train thuis, enalles staat in het hok. Dus garage deur open en lekker alles door laten waaien. Lekker in het blote lichaam trainen. Heerlijk!

ramen open, is een grote schone zaal.

tja, extra water drinken en mischien een half theelepeltje zout voor het trainen nemen om het vochtverlies te beperken.

Train in de kelder, lekker frisjes :)

Zweten en airco gaan niet goed samen volgens mij.

Ideaal: er zijn namelijk maar weinig mensen.

airco is goed, dus geen problemen ;)

Bij de gym waar ik nu zit hebben ze airco, dus dat gaat wel lekker. Bij m'n oude gym hadden we geen airco, en stonden we met 20/25 man in een hokje van 6x6 meter en een plafond op 2 meter hoogte, zonder enige vorm van frisse lucht. Dat was wel heet, maar goed, je went er ook aan.

Goed weer om te cutten imo :).

gewoon trainen, ook al zweet je je kapot.
no pain no gain.

En geen verkoelende dranken nemen, dat is voor homo's

mijn gym heeft geen airco, maar ik stoor me niet aan de warmte

Het had fijn geweest als mijn gym een airco heeft maar ik heb er verder geen problemen mee om in deze hitte te trainen.

Ik vind het heerlijk om met deze temperaturen te trainen.

Geen airco, geen probleem.

Gewoon rustig aan en veel drinken.

Heerlijk. Ik kom in een soort zweet doordenkte trance en presteer prima. Daarna wel helemaal naar de klote.

airco die imo niet genoeg afdoet :@

Lekker zweten:)

Terug
Naar boven