Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik geloven dat je je top voelt met een ongetwijfeld hoge en relatief lange insuline piek ... of het gezond is, is een andere zaak. Er zijn er die voor minder diabetes kregen op hun 40 ste.Gister nog 2 Dr Oetker pizza's op.
Voelde me top er na.
1800kcal in nog geen 10 minuten, joepie.
Wel? De topictitel zegt het zelf al.
Hoe weerstaan jullie de bijna onweerstaanbare lokroep van het lekkere junkfood zoals hamburgers, frieten, chips, nootjes, cookies?
Ikzelf heb het o zo moeilijk, ik heb net weer een halve pak Princekoeken opgegeten. Gisterenavond na de voetbal had ik zo'n honger dat ik langs de McDrive gereden ben. No wonder dat ik mijn BF te hoog is en blijft
.
.Kan ik geloven dat je je top voelt met een ongetwijfeld hoge en relatief lange insuline piek ... of het gezond is, is een andere zaak. Er zijn er die voor minder diabetes kregen op hun 40 ste.
Het is net die gewenning (ongevoelig worden voor insuline) die zorgt voor bepaald type diabetes nochtans. Zoek maar eens info op over de oorzaken van de ziekte.Volgens mij is het een kwestie van gewenning. Tuurlijk als je zoiets nooit doet zal het niet gezond zijn omdat je lichaam niet weet wat hem overkomt.
en dan denk ik aan zo'n stereotype fatsige Amerikaan met een dikke BicMac in haar klauwen en een nog dikkere reet
... geloof me, dan gaat de drang snel weg 
veel succes!Gister nog 2 Dr Oetker pizza's op.
Voelde me top er na.
1800kcal in nog geen 10 minuten, joepie.
Kan ik geloven dat je je top voelt met een ongetwijfeld hoge en relatief lange insuline piek ... of het gezond is, is een andere zaak. Er zijn er die voor minder diabetes kregen op hun 40 ste.
dit doe ik dus heel vaak op een junkdag.. met zak haribo +2 halve liter milkshakes..
is dat nou zo erg WBT diabetes?
1. stoppen met het te kopen, 2. niet meer aan denken, 3. leren genieten van schone voeding 4. in het weekend een keertje cheaten om jezelf te belonen voor je zelfbeheersing.
Veel succes.

Deel die kookkunsten eens in het receptenforum plz, ben wel benieuwdMee eens!! Ik junk nooit als ik dieet, daarbuiten 1 maal per week. Ik heb het voordeel dat ik hotelschool gedaan heb en dus mijn dieet met wat kleine trucjes zonder extra kcal lekkerder kan maken![]()

Het is net die gewenning (ongevoelig worden voor insuline) die zorgt voor bepaald type diabetes nochtans. Zoek maar eens info op over de oorzaken van de ziekte.

Tijdens en na de training kunnen KH het minste kwaad, dan ben je nl. erg insuline gevoelig.
En nogmaals, sommigen leggen te veel nadruk op 'schoon' eten. In een bulk kunnen sommigen nu eenmaal wegens een gebrekkige eetlust bijna alleen met junkfood aan genoeg kcals komen. En inmiddels weten we toch dat je niet absurd laag in de vetten hoeft te zitten. Wat wel een nadeel van junkfood is, is dat er vaak transvetten in zitten.En natuurlijk barst het vaak van de kleur/geur/smaakstoffen die ook niet veel kwaliteit meebrengen.
Wat mij tegen de borst stuit is ook het absolutisme waarmee gepredikt wordt dat pasta gezond is.. wat als je glutenintolerant bent, zoals ik? Dan is een pastamaaltijd juist je reinste JUNKvoer en een zak Haribo 'schoon'. Nog leuker wordt het met zuivelallergie.. voor mij is een bak met standyoghurt ook een 'cheat meal'
Da's best wel genieten hoor.. een bak yoghurt of yoghurtijs leeglepelen en weten dat het 'fout & stout' eten is..
Het is wel erg lastig om met glutenintolerantie uit eten te gaan of zelfs maar kant-en-klaar maaltijden te eten. Vorig jaar heb ik 2 maanden relatief vaak kant-en-klaar stoommaaltijden van AH gekocht (veel in de aanbieding en vaak zeer lekker met voldoende eiwitten!) . Na ongeveer een maand had ik chronische buikklachten omdat er in de sausjes toch met tarwebloem (gluten) is gewerkt. Op korte termijn en voor een keertje is dat niet erg.. maar op langere termijn, komen bepaalde klachten in verergerde mate terug.
Dat alleen al is motivatie genoeg om het merendeel van de tijd 'schoon' te eten, dwz. glutenvrij en zuivelarm. En NEEN geen glutenvrije pizza oid voor mij, meeste glutenvrije toestanden zijn niet te vreten... dan liever eens in de zoveel tijd een echt gebakje (schuimgebak is trouwens wel glutenvrij) of een ECHTE pizza. En refeeds doen met quinoa, rijst en ... sorbetijs en snoep (fructose gehalte maakt op de keper bijna geen ruk uit )
aronW, moet je mij toch eens leren hoe ik verdomme eiwitten stijf krijg, lukt me gewoon niet. Anders had ik al lang zelf meringues gemaakt. Ideaal dieetvoer!
), je moet er goed op letten dat de eieren vers zijn en dat je niks van het eigeel bij het eiwit laat komen!! Verder is het zeer belangrijk dat je een zeer propere kom gebruikt, dus deze na de vaatwas nog eens afwassen kan helpen.