MuscleMeat

hoe zie je je WL toekomst

Vinyard

Cool Novice
Waardering
1
Wie is er van plan tot op z'n oude dag door te gaan met intensief trainen? Als ik naar mensen in de 50 of 60 kijk, vraag ik me af of ik dan nog ga liggen benchen.

wat is er mis mee dan?

• Topic Starter Topic Starter
Nee er is niks mis mee in mijn ogen, vraag me gewoon af in hoeverre weightliften een lange termijn sport is voor de lifters alhier.

Ik denk dat het juist goed is om te trainen op een oudere leeftijd. Als je ziet hoeveel ziektes je kunt voorkomen of waarvan je de symptomen kunt verminderen door te trainen dan lijkt het me goed om door te blijven gaan.

Je zult enkel je doelstellingen veranderen. Op onderhoud trainen en lekker blijven bewegen.

Rust roest!!

zeker, netzoals die gast van 67 in mn gym, respect!

Ik was van plan om door te gaan... zolang ik het leuk vind en ik het kan doen om gezondheidsredenen... Intensiteit zal wel omlaag gaan uiteraard.

Ik zie mijzelf "minderen" met de sport op het moment dat ik tijd ga moeten maken voor vrouw & kinderen.

Maar waarschijnlijk zal ik nooit volledig stoppen, 't is er door de jaren te veel ingebakken geweest.

mvg.

Mijn pa is 5 a 6 jaar geleden weer begonnen met trainen (vroeger aardig wat getraind). Hij is op dit moment 110kg bij 1.80. Een schatting op zijn vetercentage; 14 a 16%. Let niet eens zozeer op zijn voeding. Hij eet 3 keer per dag, maar dan flinke hoeveelheden. Hoezo aanleg :D

Hij word in maart 60 jaar ;)

na 37 jaar achter de pc,of in de zetel gelegen te hebben, ben ik in oktober 2002 op mijn 37ste beginnen trainen.ben gestopt met roken,drinken,heb mijn voeding aangepast en train nu 4 dagen per week.ok het groeien zal waarschijnlijk niet zo snel gaan als bij een kerel van 20 jaar,maar volgens mij mits een kleine aanpassing aan je leeftijd kan je deze sport toch lang volhouden.

Ik train gewoon door tot me dood :) of je moet op je oude leeftijd ineens flink wat breken. Dan is t ook afgelopen.

Ik ga zekers wel trainen tot ik dood neer val !
Mischien na me 40ste niet meer zo intensief, maar beetje voor onderhoud.

Ik probeer op mijn streefgewicht te komen, daarna ook iets van kickboxen ofzo erbij te gaan doen en dan gewoon bijhouden.

MortalBB zei:
Ik train gewoon door tot me dood :) of je moet op je oude leeftijd ineens flink wat breken. Dan is t ook afgelopen.

ha Bbx...weer trug?

ontopic

lijkt me best lachen lig je daar als vent van 70 150kg te benchen ofzo hehe :D

interressant topic..mocht ik ooit op mijn 50 nog eens 200 kunnne duwen zou ik content zijn:) ken iemand van 49 jaar die nu nog 5x160 duwt ofzo wat ik erg bewonder

Bij ons traint er een man van 52 en die ziet er echt veel beter uit dan 90% van de anderen. Hij is 1.85 en weegt 115-120kg. Ontzettend aardig en behulpzaam, dus echt een voorbeeld voor iedereen.

Als ik in de 50 ben en er zo uit zie ben ik dik tevreden.

Ik had tot mijn 37e ook nog nooit een gewicht aangeraakt, maar beter laat dan nooit :) !

Ik kijk nooit verder vooruit dan een jaar of 2. Ik zal ongetwijfeld tot op hoge leeftijd aan sport doen, aangezien ik dat altijd heb gedaan. Maar of ik als tandeloos bejaard gerimpeld appeltje nog in mijn Gorillawear haltertop sta te DL? Ik heb geen idee...LOL

ik wil nog wel eens zien wie er allemaal van dit forum op hun 40ste nog bezig zijn met de sport.

Terug
Naar boven