MuscleMeat

Hoe ziet jouw supp voorraad er uit?

Pure whey van Body en Fitshop en vit D 5000iu. Whey zonder toevoeging van smaakstoffen, suikers en andere brol. Ik trek mij niks aan over die labotesten die beweren dat er wat minder eiwitten inzitten dan wat op de label staat. 't Is nog altijd een goede kwaliteit voor de prijs.

Pure whey van Body en Fitshop en vit D 5000iu. Whey zonder toevoeging van smaakstoffen, suikers en andere brol. Ik trek mij niks aan over die labotesten die beweren dat er wat minder eiwitten inzitten dan wat op de label staat. 't Is nog altijd een goede kwaliteit voor de prijs.

Dit ;-)

Moeilijk te zeggen of het van goeie kwaliteit is, aangezien we nog geen lab resultaten ervan hebben gezien.

Mijn stack,

Whey Delicious van XXL Vanilla en Pistache
Muscle Protein van SSN
Casein van SSN

Multivit van SSN
Jeneverbes tabs van Kruidvat
Glucosamine van Kruidvat
Multi vitamine van Kruidvat
BCAA van SSN
T5

Intermediate workout Cyto Guard van SSN

Ontbijt is havermout met brinta en combi van 20/25gram Whey en 20gram casein.
Multivit van SSN op even dagen en op oneven dagen multivit+jeneverbestabs. Voordat er vragen komen.
BCAA voor elke maaltijd.
T5 gebruik ik nu niet.

Er komt bij D3 voor dagelijks gebruik en TMG pre en post workout.

Whey all day err' day.

En soms wat Vit D.

Mijn stack, Whey Delicious van XXL Vanilla en Pistache Muscle Protein van SSN Casein van SSN Multivit van SSN Jeneverbes tabs van Kruidvat Glucosamine van Kruidvat Multi vitamine van Kruidvat BCAA van SSN T5 Intermediate workout Cyto Guard van SSN Ontbijt is havermout met brinta en combi van 20/25gram Whey en 20gram casein. Multivit van SSN op even dagen en op oneven dagen multivit+jeneverbestabs. Voordat er vragen komen. BCAA voor elke maaltijd. T5 gebruik ik nu niet. Er komt bij D3 voor dagelijks gebruik en TMG pre en post workout.

Verdorie Ron ik zie al wat ik fout doe. Ik neem veel te weinig supps

Simpele pot met eiwitten en potje dextrospul en potje bcaa.

sups horen bij de bodybuilding leefstijl

Geklets, als je 50 kg weegt moet je zorgen voor je voeding behoorlijk op orde krijgen en flink bulken. Veel mensen (beginners met name, begrijp me niet verkeerd ik noem je geen beginner) storten zich op supps zonder voeding op orde te hebben. Dat gaat maar 1 kant op en dat is de verkeerde kant.

Maar zelfs voor de ervaren bb'er zijn supps niet meer dan aanvullingen en geen vervanging van een goed voedingsschema. Dat is geen enkel middel. AAS (de "cheaters") zorgen voor meer eiwitsynthese, maar ook daar weer onder de voorwaarde dat je voeding (en training) op orde is.

waarom is mijn foto verwijderd ? 2e keer al !??

Een beetje vanalles. :)

IMG_20140805_153248.jpg

body&fit syndroom

Terug
Naar boven