XXL Nutrition

Hoe zit het nou met het volgende ?????

Heb ook een aantal kuren gedaan zonder test en dat beviel me ook prima!

weet nog goed dat mijn 1e keer test 500mg/week icm 8 weken winny inject 50mg/eod mij ook erg tegenviel...werd er zo lui als een varken van en ik was meer met vrouwen bezig dan met trainen..ik gebruik het nu dan ook eigenlijk meer als synergist.

Zo zet ik dan ook mijn vraagtekens bij een 1e kuur test-only. Als ze mijn mening vragen dan blijf ik erbij dat een 1e kuur winny only een betere optie is.

Heb ook een aantal kuren gedaan zonder test en dat beviel me ook prima!

weet nog goed dat mijn 1e keer test 500mg/week icm 8 weken winny inject 50mg/eod mij ook erg tegenviel...werd er zo lui als een varken van en ik was meer met vrouwen bezig dan met trainen..ik gebruik het nu dan ook eigenlijk meer als synergist.

Zo zet ik dan ook mijn vraagtekens bij een 1e kuur test-only. Als ze mijn mening vragen dan blijf ik erbij dat een 1e kuur winny only een betere optie is.

Hoeveel mensen zijn hier wel nie die super op test gegroeit zijn.Dat er dan zulke uitzonderingen die niet op test goed vooruit gaan snap ik ook niet helemaal. Dat je dan meer met vrouwen bezig bent dat klopt ook wel een beetje, ma dat ligt ook aan je zelf. Winny dat zijn wel lekkere snoepjes bij test vind ik. Voor de eerste kuur winny only moet ik niet aan denken.

Nu vraag je om een antwoord terwijl je jezelf unaniem verdedigd door anderen op te leggen dat je onomstotelijk geen fake spul had en je niet tegen test kan.

Dan blijft er 1 optie over, je at veels te weinig.

Gewicht? Vet? Cals per dag? Eiwit per dag? Aantal uren slaap?

Aan topicstarter: hoeveel mg test per weer heb je gebruikt? Misschien was het wel genoeg om je eigen test productie plat te leggen maar te weinig om deze op te vangen waardoor je minder test had dan je natuurlijke waarde. Dit zou samen met fake de enige verklaring kunnen zijn denk ik. De symptomen die jij noemt vid ik wel bij laag test gehalte en absoluut niet bij een hoog test gehalte dit is dan ook onzin. Of te laag of fake maar zeker geen hoog

• Topic Starter Topic Starter
Hmm

Ik gebruikte 550mg andropen

en na 4 weken 825 mg andropen

en nee het was geen fakespul

het is waar ik altijd me spul haal

• Topic Starter Topic Starter
JOngens lees eens goed

nadat ik arimidex gehaald had na een weekje of 5
beetje laat werd alles weer normaler en begon ik weer beter te kunne trainen
en toen begon me kracht een beetje op peil te komen .

Symtomen lijken meer op pfeiffer dan op test...

het is waar ik altijd me spul haal

nou....dat is de beste garantie ooit.

Bodyzilla-boy: je moet lekker je eigen ding. geloof niemand die hier wat zegt en keer lekker terug onder de steen waar je onder vandaan bent gekropen. want luisteren en logisch nadenken is je vreemd.

wel knap je lettergrote en kleur kunt aanpassen, JONGEN!

Hoeveel mensen zijn hier wel nie die super op test gegroeit zijn.Dat er dan zulke uitzonderingen die niet op test goed vooruit gaan snap ik ook niet helemaal. Dat je dan meer met vrouwen bezig bent dat klopt ook wel een beetje, ma dat ligt ook aan je zelf. Winny dat zijn wel lekkere snoepjes bij test vind ik. Voor de eerste kuur winny only moet ik niet aan denken.

Er groeien genoeg mensen op test..ikzelf ben er ook 1 van. Maar van test only krijg ik niet de trainingdrive en agressie die ik wil hebben in een kuur. Daarvoor moet ik toch echt andere lekkernijen ernaast zetten.
Test bij mij is luiheid & geilheid ten top :D en dat ligt dus ook voor een deel aan mezelf..ik ken mezelf ;) :p

Maar dat je winny only pertinent van tafel veegt...ken nu onderhand genoeg voorbeelden van jongens die een nette 5 kg overhielden aan een (1e kuur) winny only tab cycle van 7 weekjes op 40mg/dag. Ik ben persoonlijk toch iemand die meer kijkt naar de netto winst.

Maar ieder zijn meug..ik typ dit berichtje af en dan vul ik mijn 5ml spuit lekker met 1ml test, 1ml super-sust , 2 ml Bold en 1 ml Tren E *smikkel* :D

Er groeien genoeg mensen op test..ikzelf ben er ook 1 van. Maar van test only krijg ik niet de trainingdrive en agressie die ik wil hebben in een kuur. Daarvoor moet ik toch echt andere lekkernijen ernaast zetten.
Test bij mij is luiheid & geilheid ten top :D en dat ligt dus ook voor een deel aan mezelf..ik ken mezelf ;) :p

Maar dat je winny only pertinent van tafel veegt...ken nu onderhand genoeg voorbeelden van jongens die een nette 5 kg overhielden aan een (1e kuur) winny only tab cycle van 7 weekjes op 40mg/dag. Ik ben persoonlijk toch iemand die meer kijkt naar de netto winst.

Maar ieder zijn meug..ik typ dit berichtje af en dan vul ik mijn 5ml spuit lekker met 1ml test, 1ml super-sust , 2 ml Bold en 1 ml trenbolone E *smikkel* :D

welk produkt zou je het best kunnen combineren met testos om die luiheid te verdrijven?of is daar niets voor?

Terug
Naar boven