Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke 'Burgermeister'.Luister je bent 24 man , de luieruitslag is nog niet volledig weg getrokken en je komt waarschijnlijk nog veel te vroeg klaar !, maar wel vanachter je toetsenbord de " man " uithangen .
Je blijft reageren wat voor een " slim " iemand niet passend is!
Weet je , als jij nu nog iets doms terugstuurt , beloof ik dat ik niet meer reageer !!!
Dan heb jij het laatste woord en kunje je een hele bink voelen de rest van de dag .
Fijn leven verder oke .

Please, je bent 11 jaar ouder dan Galen (geef je zelf aan), gedraag je dan ook volwassen in plaats van stoer te typen achter je keybaord "Jouw mening heb ik echt schijt aan" en vervolgens maar happen op alles wat gezegd wordt. Het doet je dus wel degelijk wat. Anyway, fijne zondag. Vergeet niet naar de kerk te gaan, heilig (soja)boontje! 
Whoehaaaaaa wordt wel erg slaapverwekkend hier !
Overal lees ik dat mensen met vragen afgezeken worden door arrogante betweterige 20ertjes met een houding van heb ik jou daar , nu gaat er even iemand tegenin en klonteren we samen en kunnen ze ineens niet tegen wat tegengas mijnerzijds !
Lekker belangrijk , het is hier kwablijkelijk normaal dat iedereen die nieuw is en met vragen komt wordt weg gezet als een domme kl***zak en wordt bestookt met stompzinnige opmerkingen ?
Zou fijn zijn als de generale houding van een hoop hufters hier eens een beetje werd gemonitord en dat deze figuren een zogenaamde kaart krijgen !
Help liever mensen die beginnen met de sport , dat zou een stuk betere reclame zijn dan als een stel over het paard getilde arrogante verwende eikeltjes ieder nieuw lid even af te zeiken als hij of zij een in hun ogen domme vraag stelt !
Gelukkig zijn zij zelf ook met de wijsheid in pacht geboren .
Het is mij al weer duidelijk genoeg zo , der worden weer handjes boven het hoofd gehouden van de huftertjes en de gehele doelstelling waar een forum voor dient schiet zijn doel dus akelig voorbij .
Rapporteer me maar wat je wilt , ik ga nu over tot read only daar je hier toch alleen maar als kanonnenvoer dient voor de " elite " en gewoon een normale reactie krijgen ver te zoeken is .
Bij deze hebben de hufters weer een overwinning behaald en zal ook ik iedereen die ik spreek negatief adviseren over dit forum en mensen waarschuwen voor de manier hoe hier met mensen wordt omgesprongen .
Veel geluk met zijn allen !
Inderdaad.
Zie hier, helaas gesloten topic
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dbb-vergane-glorie-389535/
aug 2015Ik kwam in dit topic met de hoop wat op te kunnen steken. Viel dat even tegen![]()

Heb het even snel gelezen Cools. Slecht 9 posts, maar dat maakt het toch niet meer of minder waar. Ik kan me er wel enigzins in vinden als ik eerlijk ben9 postsaug 2015 Hoop gezeik in dat topic in plaats van zelf iets toe te voegen aan het forum. Je hoeft niet alles te lezen op het forum en hoeft niet overal op te reageren. Onderbouw je mening met feiten, studies ipv onzin en je komt al heel ver.
Heb het even snel gelezen Cool. Slecht 9 posts, maar dat maakt het toch niet meer of minder waar.
Ik kan me er wel enigzins in vinden eerlijk gezegt.
Dus onder de 30 een kneus en boven de 30 geen kneus? De internet is wel serieuze business zo te lezen![]()

Debielen kennen hun eigen kracht niet, dus supergains...Mee eens Cools, juist als je iets kan onderbouwen met een studie dan wel onderzoek.
Ik denk dat het ook meer bedoeld was dat een meninig van een ander gerespecteerd moet worden en niet moet worden afgezeken.
Ik zie ook wel dat het advies op een goede manier gegeven wordt, maar toch wordt er af en toe een oorlog uit gevochten in een topic waarbij men zijn eigen gelijk wil halen. Dat maakt het wel weer persoonlijk.
Af en toe een geintje is geen enkel probleem natuurlijk en houdt het leuk.
Debielen kennen hun eigen kracht niet, dus supergains...
Misschien is er wel een link tussen mongolisme en soja? Sommige Aziaten eten dit toch veel?