AndroidHealthClinic

Hoe zit het nou met soja ??

Luister je bent 24 man , de luieruitslag is nog niet volledig weg getrokken en je komt waarschijnlijk nog veel te vroeg klaar !, maar wel vanachter je toetsenbord de " man " uithangen .
Je blijft reageren wat voor een " slim " iemand niet passend is!
Weet je , als jij nu nog iets doms terugstuurt , beloof ik dat ik niet meer reageer !!!
Dan heb jij het laatste woord en kunje je een hele bink voelen de rest van de dag .
Fijn leven verder oke .
Oke 'Burgermeister'. :cool:

Hahaha Burgemeister, je zet jezelf wel echt voor lul he. Eerst ga je een betoog houden dat we elkaar niet willen helpen en wat vriendelijk moeten zijn, ons allemaal generaliseren dat we allemaal "fijne gasten!" zijn. Dikke sarcasme dus. Dan vraag jij jezelf af dat je niet geholpen wordt? Als je meteen gaat roepen dat Galen zijn tanden uit zijn poep kan vissen, lijkt me dat jij ook behoorlijk ver wegzakt. Ik heb je gereport en hoop dat je een kaart krijgt :) Please, je bent 11 jaar ouder dan Galen (geef je zelf aan), gedraag je dan ook volwassen in plaats van stoer te typen achter je keybaord "Jouw mening heb ik echt schijt aan" en vervolgens maar happen op alles wat gezegd wordt. Het doet je dus wel degelijk wat. Anyway, fijne zondag. Vergeet niet naar de kerk te gaan, heilig (soja)boontje! :)

Doet me denken aan die ene kerel van ruziezoekende mannetjes topic :roflol:

Het zit echt waardeloos, die soja.

Laatst een avondje mee op de bank gezeten, zat echt niet lekker.

Daarna nog aan getrokken maar dat zat ook voor geen meter

• Topic Starter Topic Starter
Whoehaaaaaa wordt wel erg slaapverwekkend hier !
Overal lees ik dat mensen met vragen afgezeken worden door arrogante betweterige 20ertjes met een houding van heb ik jou daar , nu gaat er even iemand tegenin en klonteren we samen en kunnen ze ineens niet tegen wat tegengas mijnerzijds !
Lekker belangrijk , het is hier kwablijkelijk normaal dat iedereen die nieuw is en met vragen komt wordt weg gezet als een domme kl***zak en wordt bestookt met stompzinnige opmerkingen ?
Zou fijn zijn als de generale houding van een hoop hufters hier eens een beetje werd gemonitord en dat deze figuren een zogenaamde kaart krijgen !
Help liever mensen die beginnen met de sport , dat zou een stuk betere reclame zijn dan als een stel over het paard getilde arrogante verwende eikeltjes ieder nieuw lid even af te zeiken als hij of zij een in hun ogen domme vraag stelt !
Gelukkig zijn zij zelf ook met de wijsheid in pacht geboren .
Het is mij al weer duidelijk genoeg zo , der worden weer handjes boven het hoofd gehouden van de huftertjes en de gehele doelstelling waar een forum voor dient schiet zijn doel dus akelig voorbij .
Rapporteer me maar wat je wilt , ik ga nu over tot read only daar je hier toch alleen maar als kanonnenvoer dient voor de " elite " en gewoon een normale reactie krijgen ver te zoeken is .
Bij deze hebben de hufters weer een overwinning behaald en zal ook ik iedereen die ik spreek negatief adviseren over dit forum en mensen waarschuwen voor de manier hoe hier met mensen wordt omgesprongen .
Veel geluk met zijn allen !

Oké, doei 'Burgermeister'.

Dus onder de 30 een kneus en boven de 30 geen kneus?

De internet is wel serieuze business zo te lezen :p

Laatst bewerkt:
Whoehaaaaaa wordt wel erg slaapverwekkend hier !
Overal lees ik dat mensen met vragen afgezeken worden door arrogante betweterige 20ertjes met een houding van heb ik jou daar , nu gaat er even iemand tegenin en klonteren we samen en kunnen ze ineens niet tegen wat tegengas mijnerzijds !
Lekker belangrijk , het is hier kwablijkelijk normaal dat iedereen die nieuw is en met vragen komt wordt weg gezet als een domme kl***zak en wordt bestookt met stompzinnige opmerkingen ?
Zou fijn zijn als de generale houding van een hoop hufters hier eens een beetje werd gemonitord en dat deze figuren een zogenaamde kaart krijgen !
Help liever mensen die beginnen met de sport , dat zou een stuk betere reclame zijn dan als een stel over het paard getilde arrogante verwende eikeltjes ieder nieuw lid even af te zeiken als hij of zij een in hun ogen domme vraag stelt !
Gelukkig zijn zij zelf ook met de wijsheid in pacht geboren .
Het is mij al weer duidelijk genoeg zo , der worden weer handjes boven het hoofd gehouden van de huftertjes en de gehele doelstelling waar een forum voor dient schiet zijn doel dus akelig voorbij .
Rapporteer me maar wat je wilt , ik ga nu over tot read only daar je hier toch alleen maar als kanonnenvoer dient voor de " elite " en gewoon een normale reactie krijgen ver te zoeken is .
Bij deze hebben de hufters weer een overwinning behaald en zal ook ik iedereen die ik spreek negatief adviseren over dit forum en mensen waarschuwen voor de manier hoe hier met mensen wordt omgesprongen .
Veel geluk met zijn allen !

Inderdaad.
Zie hier, helaas gesloten topic
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dbb-vergane-glorie-389535/

Ik kwam in dit topic met de hoop wat op te kunnen steken. Viel dat even tegen :shrug:

9 posts :p aug 2015

Hoop gezeik in dat topic in plaats van zelf iets toe te voegen aan het forum. Je hoeft niet alles te lezen op het forum en hoeft niet overal op te reageren.

Onderbouw je mening met feiten, studies ipv onzin en je komt al heel ver.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Ik kwam in dit topic met de hoop wat op te kunnen steken. Viel dat even tegen :shrug:

Soja is niets mis mee :p

9 posts :p aug 2015 Hoop gezeik in dat topic in plaats van zelf iets toe te voegen aan het forum. Je hoeft niet alles te lezen op het forum en hoeft niet overal op te reageren. Onderbouw je mening met feiten, studies ipv onzin en je komt al heel ver.
Heb het even snel gelezen Cools. Slecht 9 posts, maar dat maakt het toch niet meer of minder waar. Ik kan me er wel enigzins in vinden als ik eerlijk ben

Heb het even snel gelezen Cool. Slecht 9 posts, maar dat maakt het toch niet meer of minder waar.
Ik kan me er wel enigzins in vinden eerlijk gezegt.

Wat weet bovenstaande persoon met zijn 9 posts van iets toevoegen aan een forum? Het is makkelijker mee te lezen en te zeiken als het niet goed is natuurlijk. Zijn opa is lid geweest en daar baseert hij zijn mening op?

Ik zie over de jaren heen een sterke verbetering van de kwaliteit wat er gepost word. Meer en meer leden doen de moeite om studies te lezen en zich serieus in de materie te verdiepen. Dit geeft uiteindelijk goed onderbouwde posts en meningen.

Natuurlijk stijgt de onzin ook samen met de stijging in leden. Maar dat is in de echte wereld ook. Als je alles goed onderbouwd en de moeite erin steekt om voor een ander wat te doen zal je merken dat je hier weinig last van hebt. En af en toe wat humor in een 'serieus' topic kan ook gewoon.

En niet zo snel op je tenen getrapt zijn op een forum. Niemand kent je echt, dus persoonlijk kan het niet echt zijn.

Laatst bewerkt:
Mee eens Cools, juist als je iets kan onderbouwen met een studie dan wel onderzoek.
Ik denk dat het ook meer bedoeld was dat een meninig van een ander gerespecteerd moet worden en niet moet worden afgezeken.

Ik zie ook wel dat het advies op een goede manier gegeven wordt, maar toch wordt er af en toe een oorlog uit gevochten in een topic waarbij men zijn eigen gelijk wil halen. Dat maakt het wel weer persoonlijk.

Af en toe een geintje is geen enkel probleem natuurlijk en houdt het leuk.

Mee eens Cools, juist als je iets kan onderbouwen met een studie dan wel onderzoek.
Ik denk dat het ook meer bedoeld was dat een meninig van een ander gerespecteerd moet worden en niet moet worden afgezeken.

Ik zie ook wel dat het advies op een goede manier gegeven wordt, maar toch wordt er af en toe een oorlog uit gevochten in een topic waarbij men zijn eigen gelijk wil halen. Dat maakt het wel weer persoonlijk.

Af en toe een geintje is geen enkel probleem natuurlijk en houdt het leuk.

Als die persoon zijn mening kan onderbouwen met feiten dan zal dat niet snel gebeuren. Kan nog altijd, maar het is internet. De een zal (deels) akkoord zijn met je mening en de ander helemaal niet.

Af en toe een oorlogje is ook wel amusant. Niet iedereen is zo lief, dus soms breekt alle hel los. Moet je gewoon rekening mee houden. En een pluspunt is dat je niet hoeft te reageren op iemand zijn post.

Terug
Naar boven