MuscleMeat

Hoelang Duurt het voor resultaat- 17 jaar-

Ano_94_2

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
2
Lengte
1m69
Massa
60kg
Hallo,

Ik lees al een tijdje veel over 'bodybuilden'.
Ik ben 2 en half week geleden begonnen met fitness en vroeg me af hoelang het duurt voor ik resultaat zie. Met resultaat bedoel ik zoiets als:
rcou2a.jpg

Mij is verteld dat ik een droog lichaam heb en het voor mij moeilijk is om aan te komen/ meer spiermassa krijgen. Sinds vandaag eet ik:
Om 6 uur: kommetje havermout met melk/1 boterham kipfilet met kaas
om 9 uur: 2 broodjes kipfilet met kaas
om 12:35: 1 broodje pindakaas
om 3 uur: broodje met pasta.
om 17:30: Wat er thuis gemaakt wordt. (als het kip met rijst is, eet ik me vol)
om 21:00 Boterham en aardbei yoghurt
Ik weeg 60 kg en ben 1.69 m

Ik drink veel water (ongeveer 3/3,5 liter per dag)

Ik fitness 4x in de week en heb een split-schema.

Ma: Bankjedrukken-dumbbell flyes-bovenrug op verschillende manieren 9nog een apparaat voor de borst waarmee je als het ware 'een boom omhelst'- triceps-biceps
Di: Squad benen-benen-onderrug-schouders op verschillende manieren-buik-toch weer biceps (kan het niet laten)
Wo: rustdag
Do: Bankjedrukken-dumbbell flyes-bovenrug op verschillende manieren 9nog een apparaat voor de borst waarmee je als het ware 'een boom omhelst'- triceps-biceps
Vr: Squad benen-benen-onderrug-schouders op verschillende manieren-buik-toch weer biceps (kan het niet laten)
Za: Rust
Zo: Rust

Ik heb zo'n 3 en half jaar Taekwondo gedaan.
hieronder post ik paar foto's van me lichaam na het trainen en gespannen.
Ik hoop dat jullie antwoord op mijn vraag kunnen geven.
(ik doe meestal 3 setjes van 10 en laatste setje iets meer gewicht)

Alvast bedankt:)
(p.s ik drink ook Iso Whey Shakes, elke morgen en na de training)

vrpykk.jpg

21l8lg0.jpg

2i1fleu.jpg

1zoc081.jpg

Laatst bewerkt:
Welkom,

Dat kost tijd en je kunt niet verwachten om met een jaartje lamballen dat fysiek voor elkaar te krijgen.
Ik zou me inlezen over voeding en training. omdat dat een beetje ruk is.:)

Succes

Laatst bewerkt:
Hoelang dat gaat duren? dat wordt sowieso werk van jaren. Vooral als je dat schema voor voeding en training aanhoudt ;).
Het is trouwens niet omdat je droog staat dat je moeilijk gaat aankomen maar omdat je aardig wat ecto genen in je hebt zitten dat je moeilijk gaat aankomen.

Ga zoals arydan zegt sticky's lezen, bouw nieuw voedings- en trainingsschema en post het hier weer voor commentaar of vertrouw op jezelf, wat jij zelf wil :).

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel voor jullie snelle reacties.
Deze trainingsschema heb ik gekrgen van een personal coach. Maar de voeding van een kennis.

Ik heb ook van mensen gehoord dat ze binnen 3/4 maanden al wat resultaat zagen, bijv al dikkere borsten. Mijn doel is om sterker en gespierder te worden. Vooral in het bovenlichaam
En is mijn voedingspatroon slecht?

:)

Mijn familie is in het algemeen al best gespierd.. Mijn vader was een tijdje gespierd maar die was weer gestopt en nu is alles zowat weggezakt. Dus heb ik de genen er niet voor of .. Mij was verteld dat ik harder moest werken dan andere mensen

Bij bank drukken ga ik bij de derde set door tot failure, en als ik het niet meer omhoog krijg haal ik alle gewichten eraf en ga ik door tot ik niet meer kan.. Is dit slecht voor me?

Laatst bewerkt:
Niet zoveel praten ouwe, ga lezen ;).

Wat je van mensen hoort is altijd leuk maar niet altijd van toepassing op jou en er is een verschil tussen wat resultaat zien en het lichaam bereiken waarvan jij een plaatje hebt gepost. Voordat je er je blind op staart: Fok genen en ga trainen.
Ja je voeding en trainingsschema zijn voor verbetering vatbaar.

Ondanks dat je denkt dat je bovenlichaam belangrijker is om wat voor reden dan ook, ga je benen niet verwaarlozen, dan duurt alles nog langer :).

Rule #1: Ga niet aan de haal met 'Personal coaches'.
Allemaal geldklopperij. Als je gaat lezen en experimenteren zul je vanzelf meer kennis en ervaring opbouwen en daarmee je streeffysiek bereiken.

Succes:)

@BossBoss Me benen zal ik zeker niet verwaarlozen, want door je benen te trainen produceer je meer testosteron=meer spiergroei. MAar toch bedankt:)

@Arydan ik heb geen personal coach maar onze begeleiders zijn wel personal coaches en ik vraag hun behoorlijk veel.

Ik gebruik trouwens ook druivensuiker met shakes na me training en tonijn eet ik wel zo'n blikje 1x in de 3 dagen.

je moet je benen trainen omdat het zo hoort.

dit

en dit

voor de rest; meer eten, beter trainen en dat lang vol houden dan kom je er van zelf.

Afhankelijk hoeveel jij je levensstijl aan kan/wil passen, houd je dus zelf een beetje in de hand hoe snel het gaat ;)

Dankjewel,

Ik wil er veel voor doen. Ik train meestal totdat ik iet sniet verder kan. De volgende dag heb ik totnutoe altijd (behalve 1 keer) spierpijn.
mij is aanbevolen om niet vaker te gaan trainen dan 4x in de week omdat ik dan meer afbouw dan opbouw. M

Maar wat moet ik zoal aanpassen dan? En is mijn voeding (zoals het er nu uitziet) niet genoeg? Ik eet natuurlijk wel fruit en muesli repen als tussendoortjes. Banaan of appel meestal,

ik heb uitgereet dat ik ongeveer 1690 kcal per dag moet hebben, maar als ik train natuurlijk meer.

Laatst bewerkt:
als je wil groeien, mag jij zeker wel 3000kcal binnenkrijgen.

1690 is je absolute basis waarschijnlijk, die je hebt uitgerekend.

Dit keer 1,55 omdat je zeer regelmatig sport, en omdat je flink wil groeien nog een paar honderd er boven op. 1690x1,55= 2610 ofzo, plus 400kcal voor het zeker weten = 3000kcal

Dus nu snap je zelf wel dat je voeding erg te kort schiet.

ook een degelijk trainingschema zal je goed doen.

Ik denk overmorgen

wat je moet eten: VEEL en vooral de stickies lezen.
voor je nu iets vraagt probeer het eens zelf te vinden dmv stickies of zoekfuncties

good luck young padawan

Oke ik ga even rondzoeken,bereken hoeveel ik gemiddeld binnen krijg per dag en dan post ik me nieuwe voedingsschema. Wat ik aan mijn trainingsschema kan veranderen zou ik niet zo 123 weten.

Maar voor een klein beetje groei in me borsten bijv hoelang zal dat gaan duren. Ik train altijd serieus en loop niet me tijd te verdoen want ik heb het vrij druk met school en werk..

Ik weet niet hoor, maar vind dit wel netjes, ligt er maar net aan waar je het mee vergelijkt.

Oke ik ga even rondzoeken,bereken hoeveel ik gemiddeld binnen krijg per dag en dan post ik me nieuwe voedingsschema. Wat ik aan mijn trainingsschema kan veranderen zou ik niet zo 123 weten.

Maar voor een klein beetje groei in me borsten bijv hoelang zal dat gaan duren. Ik train altijd serieus en loop niet me tijd te verdoen want ik heb het vrij druk met school en werk..
voordat je tevreden bent met je borst gaat er echt wel een hele tijd overheen. Duurt meestal lang hoor

Dank jullie wel voor reacties.. en met tijdje overheen bedoel je jaren? Ik vraag me een tijdje af wat ik na 4maanden zal bereiken.. zie ik het verschil of dat ook niet?

Terug
Naar boven