AndroidHealthClinic

Hoelang Duurt het voor resultaat- 17 jaar-

Dank jullie wel voor reacties.. en met tijdje overheen bedoel je jaren? Ik vraag me een tijdje af wat ik na 4maanden zal bereiken.. zie ik het verschil of dat ook niet?

Je zal verschil zien, maar een goede progressie staat niet gelijk aan een goed fysiek.

Nope. Is geen mythe. Alhoewel het volgens mij de hormoon levels niet permanent verhoogt, maar tijdens te training komt er wel meer test en gh vrij bij grote compounds zoals squat en deadlift.

Dat je er harder door groeit is wel een mythe, daar doelde ik op.
Benen trainen zodat je bovenlichaam harder zou groeien is dus nutteloos.

ziet er toch al wel netjes uit moet ik zeggen, je bent opweg. Neem verder het advies aan wat je is verteld van de reacties hierboven!

wtf, waarom train jij elke dag je biceps?:S

zien we jou na de zomervakantie nog?
of heb je het dan al weer gezien

Je bent echt een ezel als je wat 4/5 keer pweek je biceps traint. Afwisseling en insensiviteit dat doet t m. Ik heb sinds maandag een nieuw schema wat betreft oefeningen en ik heb tot en met gisteren spierpijn gehad in me biceps. Dat effect is natuurlijk per mens verschillend, maar mijn punt is duidelijk neem ik aan.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent echt een ezel als je wat 4/5 keer pweek je biceps traint. Afwisseling en insensiviteit dat doet t m. Ik heb sinds maandag een nieuw schema wat betreft oefeningen en ik heb tot en met gisteren spierpijn gehad in me biceps. Dat effect is natuurlijk per mens verschillend, maar mijn punt is duidelijk neem ik aan.

Wat eze jij bent ezel, ik pak me biceps hooguit 3 x intensief per week, en als ik nog steeds spierpijn heb dan pak ik hem wat lichter..

Lolled @ bicep training, je snapt toch wel dat hij alleen maar langzamer hierdoor groeit?

Wat eze jij bent ezel, ik pak me biceps hooguit 3 x intensief per week, en als ik nog steeds spierpijn heb dan pak ik hem wat lichter..

Spierpijn is geen goeie indicatie om te weten of je biceps herstelt zijn. Voor volledige herstel van je spieren en CZN ben je een week verder mits je nog goed eet en rust :)

na 2 jaar kan je dat wel bereikt hebben.

er is ook nog zoiets als overtrainig ..!?

wait whaaaat :|

shoking ofnie, maar maybe heb je super genen train je 3x pw je biceps en groeie je biceps als kool ..

ofniet

't is niet ff 4 x naar de gym en hop in een jaar loop je met dikke massa over het stand ofzo,

goed eten, goed trainen, zet bier/roken en het nachtleven maar aan de kant als je echt serieus wilt gaan trainen, doe je dit goed zie je in een jaar wel goed resultaat ''de een groeit sneller/beter als de ander'' ;)

't is niet ff 4 x naar de gym en hop in een jaar loop je met dikke massa over het stand ofzo,

goed eten, goed trainen, zet bier/roken en het nachtleven maar aan de kant als je echt serieus wilt gaan trainen, doe je dit goed zie je in een jaar wel goed resultaat ''de een groeit sneller/beter als de ander'' ;)

+1000000000

Goede first post ;)

Terug
Naar boven