MuscleMeat

Hoelang tot resultaat?

Rubenasher

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
96kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

Vroeg me af hoelang het duurt voordat je gespierde armen krijgt terwijl je ontspant (zoals je loopt).
Ik heb vrij weinig vet, al helemaal op m`n armen, train nu 5 maanden.
Bedankt

voordat je echt denkt zo die is gespierd

3-4 jaar?

• Topic Starter Topic Starter
haha damn, nog ff bikkelen dan ;p
en voordat je meer denkt van; die sport vaak?

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Oohja moet er misschien even bij vermelden dat ik 16 ben ;p
Had trouwens nog even een vraag.
Groeien mijn armen zoiezo door tot mijn 18/19e, ongeacht of ik train of niet? door de hormonen enzo.
Thx

pindakaas erop smeren, stimuleert de groei....

kom op man, denk eens na, dit is toch niet te beantwoorden, het lukt je in ieder geval niet binnen een half jaar, maar alles staat en valt met jou training, voeding e.d

Lang genoeg om niet na te denken over hoe lang dat nu gaat duren.

Groeien mijn armen zoiezo door tot mijn 18/19e, ongeacht of ik train of niet? door de hormonen enzo.

ik kan me een beeld van de ts vormen: altijd oppompen om buiten te gaan, armen opspannen tijdens het lopen, altijd met gebogen armen staan(biertje/gsm/...)

Dat soort typetjes.

okee nog 1 keertje ;p:

okee nog 1 keertje ;p:

Ligt eraan of je nu al uitgegroeid bent van buiten.
lengte groeit zowieso nog denk ik, dus dan worden je armpjes alleen maar dunner
:trollface:

je hele lichaam groeit zowiezo nog wel door tot je 21e ofzo, dus ja. maar niet in de manier dat ze gespierder worden uit zichzelf als je dat bedoelt....

daarvoor zul je toch echt moeten trainen en vreten tot je erbij neervalt

Nahh had het meer over de omvang van de arm, niet zozeer dat ze vanzelf gespierder worden. zou handig zijn ;p

Trainen Trainen Trainen moet je:D dan komen die armpjes vanzelf wel

je ziet het vanzelf wel..

ik kan me een beeld van de ts vormen: altijd oppompen om buiten te gaan, armen opspannen tijdens het lopen, altijd met gebogen armen staan(biertje/gsm/...)

Dat soort typetjes.

(armen komen btw relaxed altijd mooier uit ipv zo ''gebogen'', vind ik persoonlijk)

Laatst bewerkt:

(armen komen btw relaxed altijd mooier uit ipv zo ''gebogen'', vind ik persoonlijk)

ik vind van niet. Althans bij de meesten niet.

Armen relaxed zijn enkel "mooi" bij laag vetpercentage, wanneer je definitie ziet. Bij de meesten is het relaxed gewoon 1 massaklomp.

relaxed + definitie = uberlook.

ik heb ongeveer hetzelfde als jij, heb bijna geen vet en me armspieren zag je zowiezo al, ik fitness nu ongeveer 6 maanden en merk wel dat de spieren strakker worden. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit hoe lang dat duurt als ik maar fit blijf :D

Ja klopt, opzich maakt het me ook niet uit hoelang nog, trainen is nou eenmaal echt niet leuk (vind ik) maargoed ik ga er gewoon mee door.

Terug
Naar boven