MuscleMeat

Hoelang tot resultaat?

Hoe kun je niet gemotiveerd zijn als je 63 kg weegt en dikkere armen wilt? Kijk een keer in de spiegel, dat moet genoeg zijn lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
Stoppen?
Nahh ik heb het eigenlijk nooit echt leuk gevonden, en ik hou het prima vol en zie ook al zware verandering in mijn gehele lichaam.
Stoppen omdat je het toch niet leuk vind is geen optie ;) Je moet het resultaat willen, en dat wil ik, en daar kom ik ook steeds dichter bij.

Dat resultaat duurt jaren (een goed resultaat zeg ik) en je moet het dan nog onderhouden ook.

Als je het niet leuk vind, ga je er vroeg of laat mee stoppen ;)

63 is niks.. kwam van 59 bro. Kijk mijn avatar nu jonguh! BAM

Hangt van veel factoren af... Genen, hoe snel je recupereert, hoe je eet, hoe je traint, ... Maar gemiddeld denk ik 3-5 jaar

Vroeg of laat stop ik? Je kent mij toch niet?
Als ik iets niet leuk vind maar het resultaat wel wil ga ik ermee door, hoe zwaar of saai het ook is.

Vroeg of laat stop ik? Je kent mij toch niet?
Als ik iets niet leuk vind maar het resultaat wel wil ga ik ermee door, hoe zwaar of saai het ook is.

THATS SOME REAL DISIPLINE. Nee maar ff serious, bodybuilding draait om meer dan eventjes een paar keer in de week gaan trainen. Eigenlijk moet je er je hele dag aan aanpassen. Denk aan eten, drinken, voldoende rust etc. Ook moet je gemotiveerd zijn om te trainen. Als ik bijvoorbeeld een dag niet zou gaan word ik gewoon zenuwachtig omdat ik zoo graag wil trainen. Als jij dit gevoel niet met mij kan delen kan je beter gaan naar www.dutchfitness.com. Die kunnen je dan beter helpen ;)

Mja al met al, veel meer dan 63kg kan je niet verwachten bij een 16 jarige die net 5 maandjes begonnen is.

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Tenzij je zo`n vetz*k bent ;p

Licht eraan. Ik had na 5maandjes van 59 naar 64. Mag ik vragen wat je op een dag zoal eet?

De eerste 6 maanden maak je gains in gewicht dat het niet mooi is (door meer vocht dat je krijgt). +5kg in 3 maanden ofzo als absolute beginner, dan moet je gewoon meer eten ;)

Ik eet inderdaad niet veel, maar mijn eetlust is ook gewoon echt niet groot, snap niet hoe dit kan maarja.

Dat ligt aan "moeten eten" he: je gaat niet altijd honger hebben als je moet eten, je moet eten omdat je gewoon je calorieën moet halen.

Tip. Listen my young grasshopper!

Het gaat niet over de kwatiteit ( de hoeveelheid ) maar om de kwaliteit. Als je daar nou is mee begint.
En probeer dan inplaats van 3 grote maaltijden 5 of zelfs 6 kleine maaltijden te eten. Hoe vaker je op een dag eet al zijn het kleine dingen zoals een boterdam met kipfilet etc. Hoe makkelijker je gaat eten want je gaat gewoon honger krijgen

Bedankt mensen ;)
Zal het in het vervolg proberen

Ok, let me get this straight. Je wilt binnen 3 jaar een lekker gespierd lichaam, maar je vind trainen niet leuk, en eten vind je ook maar niks? Waarom doe je jezelf dit aan, dan wordt het 3 jaar hell voor je, en daarna voor de rest van je leven 2-3 keer in de week full body, om alles te onderhouden... Ik zou er maar over nadenken wat je eigenlijk wilt.

gewoon gaan eten en gaan trainen
dat trainen wordt op een gegeven moment een gewoonte dus effe vol houden
je bent 16 dat is een mooie leeftijd om te beginnen was ik maar 16 toen ik begon

De dag na een goede intensieve training geen honger kan ik me niet voorstellen. Beste tip is inderdaad eet om het uur iets kleins en je zal sneller honger krijgen.

met 63kg gaat het nog wel een tijdje duren voor je stokjes armen worden ;)

Stokjes armen worden :D :D :D

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Ik eet inderdaad niet veel, maar mijn eetlust is ook gewoon echt niet groot, snap niet hoe dit kan maarja.

Rook je toevallig? want als je wilt aankomen moet je stoppen met roken, ga je vreten als de ziekte

Moet je ook 'trainen'.
Elke dag gewoon wat meer eten tot je aan je kcal of hoeveelheid (grammen) zit. Ik heb nu om de 2 uur heel erg honger.. 4 weken geleden kon ik daar niet eens aan denken.

Ik zie niet hoe je zovele jaren zal blijven doortrainen als je het niet leuk vindt en als je het alleen voor het resultaat doet.
Ik persoonlijk hou van trainen, en kijk uit naar elke training.

Terug
Naar boven