- Waardering
- 156
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 63kg
Ja klopt, opzich maakt het me ook niet uit hoelang nog, trainen is nou eenmaal echt niet leuk (vind ik) maargoed ik ga er gewoon mee door.
Dan kan je er beter mee stoppen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, opzich maakt het me ook niet uit hoelang nog, trainen is nou eenmaal echt niet leuk (vind ik) maargoed ik ga er gewoon mee door.
"a'(j58a'§kç"éu Hoe kan je het niet leuk vinden?!Ja klopt, opzich maakt het me ook niet uit hoelang nog, trainen is nou eenmaal echt niet leuk (vind ik) maargoed ik ga er gewoon mee door.
ik vind van niet. Althans bij de meesten niet.
Armen relaxed zijn enkel "mooi" bij laag vetpercentage, wanneer je definitie ziet. Bij de meesten is het relaxed gewoon 1 massaklomp.
relaxed + definitie = uberlook.
als je niet leuk vind, zal het nooit écht wat gaan worden....
wow inderdaad, meestal probeer ik te motiveren maar in dat geval raad ik u aan om inderdaad gewoonweg te stoppen
Je zou juist moeten leven naar de training!
als je trainen niet leuk vind kan je idd beter stoppen
want dan eet je waarschijnlijk ook niet goed en ben je dus lekker je tijd aan het verdoen
groeten bart
Hallo,
Vroeg me af hoelang het duurt voordat je gespierde armen krijgt terwijl je ontspant (zoals je loopt).
Ik heb vrij weinig vet, al helemaal op m`n armen, train nu 5 maanden.
Bedankt
en ik maar denken dat je Ruud heet

+1I besef net iets...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha damn, nog ff bikkelen dan ;p en voordat je meer denkt van; die sport vaak? ---------- toegevoegd om 20:16 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 20:12 ---------- oohja moet er misschien even bij vermelden dat ik 16 ben ;p had trouwens nog even een vraag. Groeien mijn armen zoiezo door tot mijn 18/19e, ongeacht of ik train of niet? Door de hormonen enzo. Thx
groeien mijn armen zoiezo door tot mijn 18/19e, ongeacht of ik train of niet? Door de hormonen enzo.
okee nog 1 keertje ;p: Groeien mijn armen zoiezo door tot mijn 18/19e, ongeacht of ik train of niet? Door de hormonen enzo.
ligt eraan of je nu al uitgegroeid bent van buiten.
Lengte groeit zowieso nog denk ik, dus dan worden je armpjes alleen maar dunner
je hele lichaam groeit zowiezo nog wel door tot je 21e ofzo, dus ja. Maar niet in de manier dat ze gespierder worden uit zichzelf als je dat bedoelt....
Daarvoor zul je toch echt moeten trainen en vreten tot je erbij neervalt
ik heb ongeveer hetzelfde als jij, heb bijna geen vet en me armspieren zag je zowiezo al, ik fitness nu ongeveer 6 maanden en merk wel dat de spieren strakker worden. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit hoe lang dat duurt als ik maar fit blijf
met 63kg gaat het nog wel een tijdje duren voor je stokjes armen worden![]()