XXL Nutrition

Hoesten na injectie test-e

ricardok90

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb laatst me laatste injectie gedaan van test-e. Na een halve minuut voelde ik lichte druk bij me longen gevolg hoestbui..
Ik heb dit al eerder gehad met test-e en deca. Wat is hier tegen te doen ? of zit ik op een verkeerde plek. Injectie is in de bilspier. Het is niet bepaald fijn.. ik krijg het er erg benauwd van.

Kan het zijn dat er wat in je ader is gekomen. Meen dat hoesten tijdens of direct na injectie oorzaak kan zijn van olie in de bloedbaan of iets dergelijks

neem je genoeg tijd voor het injecteren, en ben je voor de rest ook ontspannen ?

dan heb je onderweg een adertje geraakt en is er wat in je bloedbaan gekomen.

Id waarschijnlijk een haarvaatje geraakt.. ECHTER is zo'n hoestaanval die jij beschrijft typerend wanneer je Tren in een adertje injecteert.. komt dan via je bloedbaan direct in je longblaasjes met vervelende hoestbuien tot gevolg...

Id waarschijnlijk een haarvaatje geraakt.. ECHTER is zo'n hoestaanval die jij beschrijft typerend wanneer je Tren in een adertje injecteert.. komt dan via je bloedbaan direct in je longblaasjes met vervelende hoestbuien tot gevolg...

Is met elke AAS zo.

Zijn er nadelige gevolgen hiervan?

Heb dit ook gehad 2 paracetamol genomen waarna het met een half uurtje over was

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties ! Ik ben altijd ontspannen en de ander neemt de tijd om te injecteren. Ik zal maar eens paracetemol proberen.

Paracetamol tegen hoesten,. Dat is nieuw voor mij.

Bedankt voor de reacties ! Ik ben altijd ontspannen en de ander neemt de tijd om te injecteren. Ik zal maar eens paracetemol proberen.

Geen paracetamol nemen man, heeft er echt helemaal niets maar dan ook niets mee te maken.

Sta eigenlijk versteld van dit..

Injecteren, hoestbui krijgen, oplossing: pijnstiller nemen??:rolleyes:

Ik heb dit ooit ook 1 x gehad. Was wel ff goed geschrokken toen het gebeurde!

heeft zeker wel nut om paracetamol of aspirine te nemen je bloed word hier dunner van waardoor het hoesten sneller ophoud heeft niet perse met de pijnstillende werking ervan te maken

Terug
Naar boven