- Waardering
- 12.184
Trakteer ons dan ook een keertje.Ik krijg lekker 400 euro per maand van stufi, ga er lekker van zuipen vreten en nken.
Ojah bedankt iedereen voor jullie belastingscenten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trakteer ons dan ook een keertje.Ik krijg lekker 400 euro per maand van stufi, ga er lekker van zuipen vreten en nken.
Ojah bedankt iedereen voor jullie belastingscenten.

Ik lap inderdaad circa 4700 euro collegegeld dit jaar. Krijg je als je twee keer van studie wisselt. Niks aan te doen, dan maar iets meer werken. Mensen die zeuren over dergelijke maatregelen hebben absoluut de prioriteiten verkeerd - als je in je jongeren jaren wat extra kosten niet vindt opwegen tegen jezelf ontwikkelen, doen wat je leuk vindt én ook nog eens veel meer verdienen de rest van je leven (hoogstwaarschijnlijk 10x tot 14x zo lang als je studententijd) gaat er wel iets mis in je redeneringsvermogen en vraag ik me persoonlijk af of je überhaupt wel capabel bent om een HBO of WO te doen.
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 09:25 ----------
Als je je collegegeld in termijnen betaalt komt de boete daar dus evenredig, in termijnen, bovenop.

Straks, om 10.00 de uitspraak over deze zaak.
LIVE TE VOLGEN OP JOURNAAL 24
Vriend, wtf lul je nou
Ik heb een propedeuse gehaald en daarna een universitaire studie gestart. Met succes mijn P gehaald, maar helaas heb ik afgelopen jaar erg zwaar gehad ivm thuissituatie en overlijdens. Denk je dat ik nu vrijstelling krijg omdat ik het een beetje zwaar heb gehad? No way, ik ben helaas gezaktvoor het tweede jaar en betaal daar straks de volle pond voor. Moest gedwongen het huis uit--> financieel zwaar, ik heb 2 BAANTJES btw en werk 16-18pw naast studie, en kom net rond.
Nu krijg ik daar ook nog es een k*** dikke boeten bovenop+ die mafkezen nemen mij mn ov kaart weg. En die extra kosten waar jij het over hebt, lopen voor mij op tot +-8duizend euro(bachelor+master beide 1 jaar boete betalen= 6k+ ov weg=8k total)
Ze kunnen lekker allemaal de grafk*** krijgen, en jij ook. Word er gvd niet goed van
Je komt nogal labiel over en alles behalve intelligent.Vriend, wtf lul je nou
Ik heb een propedeuse gehaald en daarna een universitaire studie gestart. Met succes mijn P gehaald, maar helaas heb ik afgelopen jaar erg zwaar gehad ivm thuissituatie en overlijdens. Denk je dat ik nu vrijstelling krijg omdat ik het een beetje zwaar heb gehad? No way, ik ben helaas gezaktvoor het tweede jaar en betaal daar straks de volle pond voor. Moest gedwongen het huis uit--> financieel zwaar, ik heb 2 BAANTJES btw en werk 16-18pw naast studie, en kom net rond.
Nu krijg ik daar ook nog es een k*** dikke boeten bovenop+ die mafkezen nemen mij mn ov kaart weg. En die extra kosten waar jij het over hebt, lopen voor mij op tot +-8duizend euro(bachelor+master beide 1 jaar boete betalen= 6k+ ov weg=8k total)
Ze kunnen lekker allemaal de grafk*** krijgen, en jij ook. Word er gvd niet goed van
Je komt nogal labiel over en alles behalve intelligent.
Trouwens, als jij een situatie hebt waar je gedwongen je huis hebt moeten verlaten, naasten zijn overleden, twee baantjes hebt om rond te komen moet je inderdaad maar eens naar je studieadviseur gaan want je komt hoogstwaarschijnlijk wel in aanmerking voor vermindering of vrijstelling van de boete.
Over je master betaal je sowieso geen boete, is een aparte phase.
PS: Misschien moet je ook eens stoppen met het jezelf kapot snuiven en slikken, is beter voor je studieprestaties en je mentale welgesteldheid.
haha, wie ben jij in godsnaam?Hoi, ik ben Martijn.
Je komt nogal labiel over en alles behalve intelligent.
Trouwens, als jij een situatie hebt waar je gedwongen je huis hebt moeten verlaten, naasten zijn overleden, twee baantjes hebt om rond te komen moet je inderdaad maar eens naar je studieadviseur gaan want je komt hoogstwaarschijnlijk wel in aanmerking voor vermindering of vrijstelling van de boete.
Over je master betaal je sowieso geen boete, is een aparte phase.
PS: Misschien moet je ook eens stoppen met het jezelf kapot snuiven en slikken, is beter voor je studieprestaties en je mentale welgesteldheid.

Studieadviseur?? Been there, done that--> nul op rekest gekregen, dus vertel eens meneer stabiliteit en vvd co***sucker, wat nu?
Snuiven doe ik niet, pilletje slikken hoogstens 3-4x per jaar, alcohol. drinken 0. Verder boeit het me geen hol wat jij vindt over mijn intelligentie, voor mijn part had ik mbo gedaan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
fail ben je trouwens ook, Socrates met een K
Gtfo![]()