MuscleMeat

hoeveel betaal jij per maand voor je huurhuis? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

560 voor meer dan 100m2?
Waar ik nu woon huur je daar een studio van 25m2 van..
 
Waarom eigenlijk niet kopen ? Goeie tijd voor, kosten huur zijn niet gek veel lager dan hypotheeklasten per maand (mits maandelijkse teruggave). Ik tel 850/maand met 66% aflossen
 
Beter nog even wachten met kopen, prijzen dalen nog steeds.
 
435/maand

400 voor de huur
35 voor vaste kosten (verwarming, water en gebruik algemene delen)
ong 100 m2 (inclusief 2 kelders)

Parkeerplaats ondergronds 60 euro per maand

Woon in belgie btw, Mechelen, midden in de stad
 
435/maand

400 voor de huur
35 voor vaste kosten (verwarming, water en gebruik algemene delen)
ong 100 m2 (inclusief 2 kelders)

Parkeerplaats ondergronds 60 euro per maand

Woon in belgie btw, Mechelen, midden in de stad

Is energie daar zo goedkoop ? Ik betaal rond de 200 per maand. Denk dat ik in Belgie ga wonen dan maar
 
Is energie daar zo goedkoop ? Ik betaal rond de 200 per maand. Denk dat ik in Belgie ga wonen dan maar

ik betaal enkel 47 euro bij voor elektriciteit, verwarmen doen we denk ik met mazout (via de algemene delen)

Er lopen op de juiste plaatsen in m'n appartement verwarmingsbuizen. (badkamer, 2 in de living) dus als ze boven ons verwarmen genieten wij mee :D we zitten aan de zonkant, veel glas -> warmt overdag goed op!

Dus ja, ik zit vrij goed voor vrij weinig geld :D
 
375 excl

wat krijg ik ervoor?

Nieuwbouw 1ste etage
Aan het water
vrij uitzicht
6m2 balkon op het zuiden
voorkant volledig van glas
totaal 70m2

Ik blijf voorlopig nog ev hier :)
 
Koop: 850 netto

Oudbouw in staat van ontbinding,3 bouwlagen
Aan een straat (in een k*twijk)
Geen uitzicht
Veel voor, achter en zijtuin (hoekhuis)
Voorkant volledig voorzien van voegen die er uit vallen
Vrijstaande garage met verdieping (could be a nice homegym)
totaal 210m2

Ik moet hier weg
 
Zit idd ook aan kopen te denken. Vind het alleen wel tricky met de huidige economische situatie.
 
Zit idd ook aan kopen te denken. Vind het alleen wel tricky met de huidige economische situatie.

Ligt er inderdaad beetje aan hoe je er bij staat. Ben je zeker van je baan dan is er veel mogelijk. Bedenk wel dat het verkrijgen van een hypotheek tegenwoordig lastigere is dan vroeger, bijvoorbeeld meer verplicht aflossen, banken die voorzichtiger zijn. Anderzijds is de markt wel op het punt dat je als koper aardig kunt onderhandelen. Huizenprijzen zijn niet hoog. (taxatiewaarde van mijn woning is zelfs niet gestegen ondanks verbouwingen).

Tis maar wat je het beste ligt
 
Verkoop je auto,heb ik ook gedaan. Ik had toen net een huis gekocht en daar bleek véél werk aan.

zodat ik niet meer naar mijn werk kan en die 1200 ook wegvalt ?

nee bedankt.

Mijn oma maakt niks meer op.En nee ik schaam me niet dat prijzen zo hoog zijn.heb het zelf ook niet verzonnen.
 
Mijn vorig werk was 25 km en deed dat gewoon met fiets en bus. Als je niet toekomt moet je prioriteiten stellen vind ik.
 
Wel baanzekerheid, maar geen zin om straks te kopen terwijl het er naar uitziet dat de huizenprijzen gaan dalen.
 
Mijn vorig werk was 25 km en deed dat gewoon met fiets en bus. Als je niet toekomt moet je prioriteiten stellen vind ik.

Fiets kost geld, heb ik niet.

en moet te hard werken om daarna nog te fietsen :D
 
600,00 rijtjeshuis,doodlopende straat,dus praktisch geen verkeer en vrij uitzicht op

de bossen,alleen jammer dat een huis verder mijn aartsvijand woont (stiekeme beller)
 
je merkt wel meteen dat de forum idioot er niet is, het topic is nog niet ontspoord
 
Back
Naar boven