bryansz
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoi mensen,
Ben in ong. een jaartje bijna 40kg afgevallen. In het begin vooral cardio, laatste 4/5 maanden ligt de focus wat meer op de kracht. Sinds twee maanden werk ik met een trainingsschema, kheb een splitschema over 2 dagen, dan 1 dag rust. Dit onbeperkt door.. dus train zo'n 5x per week. Na elke training doe ik 20/25 min. intensief cardio. Dit wat het trainen betreft maar de laatste tijd gaat het zwaar k*t.. val eigenlijk alleen maar af omdat ik te weinig vreet.. kheb mezelf gewoon een voedingspatroon aangeleerd tijdens het afvallen dat ik misschien aan de
1000 calorieën per dag kom. Ben nu druk bezig met het opstellen van een voedingsschema, kheb uitgerekend dat mijn onderhoud 2020 calorieën is. Ik wil absoluut geen vet meer aanzetten omdat ik net het meeste kwijt ben, mijn doel is nu om te groeien en hopelijk dat door de cardio en hoge intensiteit krachttraining het laatste beetje vet rond me taile ook weggaat. Heeft iemand tips rondom mijn onderhoud? Zal ik er iets onder gaan zitten of derboven, kwil echter geen vet meer aanzetten.
edit: hoeveel Whey perfection shakes per dag bevelen jullie aan?
Alvast bedankt,
Bryan
Ben in ong. een jaartje bijna 40kg afgevallen. In het begin vooral cardio, laatste 4/5 maanden ligt de focus wat meer op de kracht. Sinds twee maanden werk ik met een trainingsschema, kheb een splitschema over 2 dagen, dan 1 dag rust. Dit onbeperkt door.. dus train zo'n 5x per week. Na elke training doe ik 20/25 min. intensief cardio. Dit wat het trainen betreft maar de laatste tijd gaat het zwaar k*t.. val eigenlijk alleen maar af omdat ik te weinig vreet.. kheb mezelf gewoon een voedingspatroon aangeleerd tijdens het afvallen dat ik misschien aan de
1000 calorieën per dag kom. Ben nu druk bezig met het opstellen van een voedingsschema, kheb uitgerekend dat mijn onderhoud 2020 calorieën is. Ik wil absoluut geen vet meer aanzetten omdat ik net het meeste kwijt ben, mijn doel is nu om te groeien en hopelijk dat door de cardio en hoge intensiteit krachttraining het laatste beetje vet rond me taile ook weggaat. Heeft iemand tips rondom mijn onderhoud? Zal ik er iets onder gaan zitten of derboven, kwil echter geen vet meer aanzetten.edit: hoeveel Whey perfection shakes per dag bevelen jullie aan?
Alvast bedankt,
Bryan