MuscleMeat

Hoeveel dagen zijn jullie per jaar ziek?

Hoeveel dagen ben jij ziek geweest in 2011?


  • Totaal stemmers
    117

Bezoekers in dit topic

Ben nooit ziek, wel paar keer per jaar verkouden maar dat telt niet.
 
Iedere dag is teveel
 
Soms een irritante verkoudheid maar verder weinig tot bijna nooit ernstig ziek.
 
1x per jaar gemiddeld, meestal voedselvergiftiging.
 
mwa, ik heb de verkoudheden meegeteld
echt ziek ook maar 1x per jaar.

Mja, als je verkouden bent kun je je inderdaad ook wel echt k*t voelen, dus dat telt dan inderdaad wel een beetje als ziek zijn... maar je blijft dan niet thuis/in bed toch?
 
buiten de gewone verkoudheid heel weinig.........................

Dit.

In 2009 wel 2 maanden thuis "gezeten" maar toen lag het bot in m'n bovenarm in 3 stukken.
 
Echt ziek geweest twee keer in mn leven.
Een keer oorontsteking toen ik 5 was en een keer keelontsteking toen ik 18 was.

Nog nooit griep gehad, wel verkoudheid. Wel flinke periodes niet kunnen trainen door ander letsel (auto ongeluk bijvoorbeeld)
 
nooooit. alleen een irritante verkoudheid soms. maar als ik dan ga trainen gaat mn neus vanzelf weer open. geen idee hoe dat komt? :P
 
0 ziektedagen in 2011.

Je zou toch verwachten dat zoiets beloond zou worden vanuit de werkgever ...
 
Paar keer per jaar een dag koorts.

Dat komt altijd door het zelfde.
Als ik van een flesje drink wat al langer als een dag staat. Krijg ik altijd last van me keel gepaard met koorts. Heel maf.

Dus ik gooi altijd alle plastic flesje meteen weg:D
 
0 ziektedagen in 2011.

Je zou toch verwachten dat zoiets beloond zou worden vanuit de werkgever ...


Nou zo gek zou dat nog niet eens zijn. Ik heb collega's die een maand per jaar ziek zijn, soms zomaar 2 weken achter elkaar (leven en eten ook ongezond, maar dat terzijde) Ik ben altijd present. Een kleine bonus ofzo zou leuk zijn. Maargoed het wordt wel weer gewaardeerd door mijn chef.

Sinds ik aan de AS ben wordt ik trouwens wel snel verkouden enzo, ziekmelden is alleen niet nodig.
 
Ik was nooit ziek, maar 2011 was een rampjaar!
Volgens mij wel 4x buikgriep gehad en ook nog 1x gewone griep
 
Afhankelijk van hoeveel ik moet werken.
 
Echt zo ziek dat ik thuis moet blijven? Ja vrijwel nooit mayb 1 a 2 x per jaar met ongeluk
 
Misschien 1x per jaar. Maar meestal is het slechts 1-2 uur dat ik me echt te beroerd voel om iets te doen, tenzij ik voedselvergiftiging heb.
 
Een jaar of vier terug eens een keer salmonellavergiftiging opgelopen door kip die niet twee uur in de zon had gelegen midden in de zomer. Verder nooit zodanig ziek dat ik niet het huis uit zo kunnen om van alles te doen.
 
Nooit, of ik heb gewoon een hoog tolerantie :P. Vorig jaar klein buikgriepje, 1x overgeven en vroeg naar bed en het was over
 
laatste 5 jaar niet meer ziek geweest, wel een x moeten kotsen van teveel alcohol maar das wat anders. Keelpijn/verkoudheid tel k niet mee omdat k dan gewoon ook ga trainen en werken.
 
Back
Naar boven