Enzonn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOl! ik fail zelf dan.. ik dacht dat wbblerfish de topicstarter was.. dan was het wel echt epic failAls je daar de ironie niet van eens van inzag
edit: dank je molenaar, ik begon al aan mezelf te twijfelen![]()

Even een serieuze vraag nu:
Wat weegt eigenlijk het meeste 1 liter water of 1 liter melk![]()

Een liter blijft een liter.
1 milliliter = 1 gram dus 1 liter is 1000 gram. Dat geld voor melk, water, yoghurt, kwark en ga zo maar door.

Heb je wel eens olie op water zien drijven? hoe zou dat toch komen.
1 milliliter = 1 gram dus 1 liter is 1000 gram. Dat geld voor melk, water, yoghurt, kwark en ga zo maar door.
Bij kamertemperatuur weegt:
1 Liter melk gemiddeld 1030 gram
1 Liter water 998 gram
Melk weegt dus zwaarder

Heeft een liter ijzer ook hetzelfde gewicht als een kilo staal?![]()

Jezus kerel, hebben we net lorso afgekraakt, begin jij ook nog. 1gram = 1 milliliter geldt voor water, voor stoffen met een andere dichtheid uiteraard niet. Je snapt hopelijk wel dat "kilogram" op gewicht slaat en "liter" op inhoud/volume
god wat zitten hier toch een domme figuren
)
Jezus kerel,
..
Je snapt hopelijk wel dat "kilogram" op gewicht slaat en "liter" op inhoud/volume
god wat zitten hier toch een domme figuren
Heb je wel eens olie op water zien drijven? hoe zou dat toch komen.
bf= BodyFat
het percentage vet dus op je lichaam
Even een serieuze vraag nu:
Wat weegt eigenlijk het meeste 1 liter water of 1 liter melk![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koemelk
http://www.meesterbrein.com/view.php/een-liter-water-weegt-1-01-kilo.html
LOl! ik fail zelf dan.. ik dacht dat wbblerfish de topicstarter was.. dan was het wel echt epic fail![]()