XXL Nutrition

Hoeveel KG = 1% BF?

Doet me denken aan het ''per stuk'' topic :roflol:

OMG, schaam je gozer

Dit topic maakt mijn dag weer helemaal goed

:hahaha:

Een liter blijft een liter.

1 milliliter = 1 gram dus 1 liter is 1000 gram. Dat geld voor melk, water, yoghurt, kwark en ga zo maar door.

Jezus kerel, hebben we net lorso afgekraakt, begin jij ook nog. 1gram = 1 milliliter geldt voor water, voor stoffen met een andere dichtheid uiteraard niet. Je snapt hopelijk wel dat "kilogram" op gewicht slaat en "liter" op inhoud/volume ???

god wat zitten hier toch een domme figuren

Heeft een liter ijzer ook hetzelfde gewicht als een kilo staal? :)

haha, dit kan niet serieus zijn:roflol:

Bij kamertemperatuur weegt:
1 Liter melk gemiddeld 1030 gram
1 Liter water 998 gram

Melk weegt dus zwaarder

1 milliliter = 1 gram dus 1 liter is 1000 gram. Dat geld voor melk, water, yoghurt, kwark en ga zo maar door.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Heeft een liter ijzer ook hetzelfde gewicht als een kilo staal? :)

Nee, een liter ijzer is zwaarder

Een liter ijzer weegt 7,86 kilo. Bij kamertemperatuur en normale luchtdruk uiteraard.

Ik heb veel verstandige posts van je gezien, maar bij deze ga je toch wel 'n beetje op je bek ;)

Jezus kerel, hebben we net lorso afgekraakt, begin jij ook nog. 1gram = 1 milliliter geldt voor water, voor stoffen met een andere dichtheid uiteraard niet. Je snapt hopelijk wel dat "kilogram" op gewicht slaat en "liter" op inhoud/volume ???

Niet helemaal precies, de dichtheid van water ligt iets onder 1, ongeveer 0,99x (niet relevant, en waarschijnlijk wist je dit zelf ook :P)

Aan TS:
Potverdomme wat ben jij ******dom...

Laatst bewerkt:
En dan te bedenken dat zulke mensen gewoon stemrecht hebben.

Jezus kerel,
..
Je snapt hopelijk wel dat "kilogram" op gewicht slaat en "liter" op inhoud/volume ???

Heb je wel eens olie op water zien drijven? hoe zou dat toch komen.

ahhh dat was nog eens lachen, wat ben ik blij dat die kerel deze topic opende. Ik dacht dat hij een troll was maar goddamnit..

En damn ace.. damn..

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

bf= BodyFat
het percentage vet dus op je lichaam :hamer:

Even een serieuze vraag nu:
Wat weegt eigenlijk het meeste 1 liter water of 1 liter melk ???

Alstu

Een liter koemelk weegt 1030 gram.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koemelk

een liter water weegt ongeveer 1,01 kilogram
http://www.meesterbrein.com/view.php/een-liter-water-weegt-1-01-kilo.html

Beste topic van 2010 :roflol:

E
p
i
s
c
h