AndroidHealthClinic

Hoeveel KG = 1% BF?

:hahaha:

Een liter blijft een liter.

1 milliliter = 1 gram dus 1 liter is 1000 gram. Dat geld voor melk, water, yoghurt, kwark en ga zo maar door.

emo.gif

Dit is altijd gelijk aan 3. Je neemt gewoon de vijf belangrijkste nanosulfaten waar je dan het product van de derdemachtswortel van neemt alsook het kwadraat van de restoverschot bij de staartdeling. Van deze getallen zoek je dan het kleinste gemene veelvoud, wat telkens een veelvoud zal zijn van 3.
Daarom dat ze zeggen dat je ook vetten moet eten wanneer je op dieet bent. Zonder kan je niet. Op deze manier wordt dat wiskundige bewezen.

Groetjes!

:laugh:

domme mensen, er zijn er hier die dus beweren dat een liter altijd 1000gr is ?
ok neem dan eens een liter water en een liter kwik, tsssss.

Inderdaad, je gaat mij immers niet wijsmaken dat je nog nooit je diarree hebt proberen te wegen. Wanneer je het sapje mooi opvangt in een maatbeker duidt het altijd een liter aan. Doch, wanneer je het dan gaat wegen merk je dat het altijd meer als een kilo weegt, toch? Door de brokjes is het zwaarder... De massadichtheid van het slijmerige gedeelte ken ik niet van buiten (moet het eens opzoeken in mijn chemieboekje), maar ik gok dat dit toch ook hoger ligt als dat van water.
Even een correctie: vanmorgen was ik er eentje aan het draaien en bij het naar beneden kijken schoot me plots iets te binnen! Soms zijn er ook stukken die drijven. In dit geval ligt de massadichtheid dus lager als die van het water. Concreter gesteld: Een liter diarree weegt, in sommige gevallen, minder dan een kilo.

Mja er zakt altijd wel meer naar beneden dan dat er blijft drijven, mja miss ligt dat ook wel aan wat je eet!!!11!
Eigen bevindingen tonen aan dat als ik veel melk heb gedronken mn diarree voor het grootste gedeelte zakt, daarintegen drink ik veel water, blijft er veel meer diarree aan de oppervlakte chillen.
Daaruit concludeer ik dat 1 liter melk zwaarder is dan 1 liter water.
Peace

Edit; :roflol: @ ace

Laatst bewerkt:
Jullie hebben me zojuist buikkrampen bezorgd van het lachen... Kan ik gelijk de dichtheid van mijn aankomende schijtlozing testen :)!

zo een topic leest wel lekker weg zeg...:D

een liter water weegt geen kilo.

totale ontsporing

Jezus kerel, hebben we net lorso afgekraakt, begin jij ook nog. 1gram = 1 milliliter geldt voor water, voor stoffen met een andere dichtheid uiteraard niet. Je snapt hopelijk wel dat "kilogram" op gewicht slaat en "liter" op inhoud/volume ???

god wat zitten hier toch een domme figuren

Nou, pak een pak yoghurt van 1 liter en ga het wegen, misschien kom je op 1002 gram jeez
:mier:

Porter valt van zijn stoel van het lachen, dacht even kijken wat er loos is :hahaha:

blij topic:sad:

Terug
Naar boven