- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Een liter blijft een liter.
1 milliliter = 1 gram dus 1 liter is 1000 gram. Dat geld voor melk, water, yoghurt, kwark en ga zo maar door.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 milliliter = 1 gram dus 1 liter is 1000 gram. Dat geld voor melk, water, yoghurt, kwark en ga zo maar door.
Ik vraag me af hoeveel KG 1% BF is, heb dit al opgezocht en kon het niet vinden.
Is dus 1% van je gewicht. 
.Dit is altijd gelijk aan 3. Je neemt gewoon de vijf belangrijkste nanosulfaten waar je dan het product van de derdemachtswortel van neemt alsook het kwadraat van de restoverschot bij de staartdeling. Van deze getallen zoek je dan het kleinste gemene veelvoud, wat telkens een veelvoud zal zijn van 3.
Daarom dat ze zeggen dat je ook vetten moet eten wanneer je op dieet bent. Zonder kan je niet. Op deze manier wordt dat wiskundige bewezen.
Groetjes!

Ahh ksnap het al, ik kan me niet herinneren dat ik dit op school heb gehad.![]()
Even een correctie: vanmorgen was ik er eentje aan het draaien en bij het naar beneden kijken schoot me plots iets te binnen! Soms zijn er ook stukken die drijven. In dit geval ligt de massadichtheid dus lager als die van het water. Concreter gesteld: Een liter diarree weegt, in sommige gevallen, minder dan een kilo.Inderdaad, je gaat mij immers niet wijsmaken dat je nog nooit je diarree hebt proberen te wegen. Wanneer je het sapje mooi opvangt in een maatbeker duidt het altijd een liter aan. Doch, wanneer je het dan gaat wegen merk je dat het altijd meer als een kilo weegt, toch? Door de brokjes is het zwaarder... De massadichtheid van het slijmerige gedeelte ken ik niet van buiten (moet het eens opzoeken in mijn chemieboekje), maar ik gok dat dit toch ook hoger ligt als dat van water.
@ ace
en je valt in de herhalingJezus kerel, hebben we net lorso afgekraakt, begin jij ook nog. 1gram = 1 milliliter geldt voor water, voor stoffen met een andere dichtheid uiteraard niet. Je snapt hopelijk wel dat "kilogram" op gewicht slaat en "liter" op inhoud/volume
god wat zitten hier toch een domme figuren

Nou, pak een pak yoghurt van 1 liter en ga het wegen, misschien kom je op 1002 gram jeez
![]()
ja en neem dan bijvb ijzer, kijken of het nog steeds geldt

Ik weeg mijn ijzer altijd voordat ik het opdrink, klopt altijd precies![]()