AndroidHealthClinic

Hoeveel kwark eet jij per dag?

• Topic Starter Topic Starter
Net even 500 gr kwark voor het eerst in mijn leven in een keer naar binnen gewerkt. Ging eigelijk best goed. Had moeilijker verwacht :p

Net even 500 gr kwark voor het eerst in mijn leven in een keer naar binnen gewerkt. Ging eigelijk best goed. Had moeilijker verwacht :p

Goedzo! :D De eerste van veel bakjes die nog gaan komen :cool:
Wil niet weten hoeveel bakjes ik al naar binnen heb gewerkt.

Ontopic:
Ongeveer 1 kg per dag (Konings naturel kwark)
500 gram in de middag, 500 gram voor het slapen gaan.

ik eet als het uitkomt kwark want hebben het niet altijd in huis. hoeveel weet ik niet. ik eet tot failure :P

kunnen we hier geen enquete over maken ofzo :P

500 gram soms met banaan voor het slapen.

250gr Milsa van de Aldi

1kg vitalinea

@flexx123

Ja! Gozer ik wil dolgraag een goedkopere ben vandaag boodschappen wezen doen aangezien ik morgen met mijn voedingsschema ga beginnen. Dit was het enigste wat ik kon vinden. Wat stel je voor?(a.u.b met plaatje+prijs) BTW ik kocht het bij de c1000.

bij de c1000 verkopen ze ook die koningskwark.

jouw kwark heeft ngoal weinig eiwitten en is TE duur

2x500 gram magere kwark van melkan.. met beetje siroop erdoor.. zijn 87 cent hier geloof ik

1x 500gr magere kwark van de AH, net voor slapen gaan

10/100gr eiwit, dus 50gr eiwitte voor slapen ;)

aan de mensen die 1kg eten, 2 x 500 gr... wanneer eten jullie die portie en wat eten jullie nog zoal?

thx

*edit: 5oo voor het slapen gaan, doe ik ook, maar wanneer de andere portie?

mischien de maaltijd NA de lunch heb ik mn 1e 500gr kwark..dat is om 3-4 uur. en dan savonds die andere.

0 tot 1.5kg:dunno:

Hangt maar helemaal van de rest van me voeding (eiwitten) af en dan met name me melkconsumptie. Ik ben niet iemand die dag in dag uit hetzelfde eet en drinkt.

s'avonds 500 gram

ff kijken of een 1kg verdeelt over de dag bevalt...

Eet afentoe kwark als ik te lui ben om iets te bakken.

Ps. 500 gram in een keer lijkt mij veelste veel voor het spijsvertering-system ???

Eet afentoe kwark als ik te lui ben om iets te bakken.

Ps. 500 gram in een keer lijkt mij veelste veel voor het spijsvertering-system ???

hoezo, een normale avondmaaltijd is een stuk groter en dat gaat ook goed toch.
Die eiwitten zelf komen ook beetje bij beetje aan bij je lever. ipv zoals bij Whey in 1x > result : beetje wordt opgenomen en rest wordt energy(vet)

@mac: wat is jouw reden om ook 500 gr na je lunch te eten? ik begrijp wel dat het een continue aanvoer van eiwitten is, maar waarom geen ander eiwitbron? is het omdat het ook goedkoop is?

God, niet weer dezelfde bekende discussies he.

Terug
Naar boven