AndroidHealthClinic

Hoeveel kwark eet jij per dag?

750 gram per dag

Bij ontbijt, avondeten en voor het slapen.

3x250gram kwark vnuti de aldi, vn milsa (belgie) = 750 gram / dag dus
11.3g eiwitten / 100 gram geloof ik
bakje van 500g is dacht ik 0.49€??

Best lekker. Krijg het makkelijk naar binnen gewerkt.

500 ml magere franse kwark C1000 huismerk.. Maar wel altijd met een banaantje erin ander smaakt het zo flauw ;-)

@mac: wat is jouw reden om ook 500 gr na je lunch te eten? ik begrijp wel dat het een continue aanvoer van eiwitten is, maar waarom geen ander eiwitbron? is het omdat het ook goedkoop is?

het is niet NA mn lunch..is is gewoon een maaltijd verder. Aangezien ik nu Cut wil ik low kcal, maar wel veel eiwitten. Komt nog eens bij dat ik in de middag sowieso niet instaat ben om veel andere dingen te maken (bakken). Dus kwark met jam +visolie en cla vind ik best. EN het is cheap ja :P en het vult goed, en vind het met jam enzo ook best lekker. MAar soms neem ik ook wel iets anders hoor voor die maaltijd, maar meestal is het toch kwark

anderhalve kilo per dag (drie bakken van de Aldi): telkens 500 gram (dus drie keer)

Vergeet het maar 0.49, dat is opgeslagen naar 0.75/bak ! De afzetters !

Hazo, wist ik niet, tijd geleden dat ik zelf nog achter men kwark geweest ben in de winkel :p staat altijd op bestellijstje dus ouders nemen dat altijd mee..

Nouja 0.75€... nog niet voor je broek aan te scheuren hé... tegenover de 1.95€ die ik eerder gelezen heb :rolleyes:

750g

500 gram van Almhof per dag, 1,19 per bakje aan 9 gram eiwit per 100 gr.

750 gram per dag s'ochtends 500 gram en voor het slapen 250 gram

Je kan netzogoed 500 gram nemen,, neemt je lichaam ook wel op horrr!

ik heb al gemerkt dat er hier veel opt gevoel van 'tzal wel goed zijn' wordt gegeten en gedaan...

oke mensen met (veel) ervaring, maar dan nog... echt een degelijk uitleg komt er toch maar zelden...

en dit is niet op jou bedoelt he :) ;-)

500 gr AH Biogarde magere kwark voor het slapen 10gr eiwit/100gr 0.99ct.

Terug
Naar boven