Fitness Seller

Hoeveel melk drink jij per dag?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 101
  • Weergaven 15K
  • Volgers 24

Hoeveel Melk Drink Jij Per Dag?


  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen magere mel 400 ml in mijn havermout.
 
Melk is :lick:

Zit nu per dag op min 300, max 900 ml.
 
Ik denk dat ik gemiddeld op een half glas per dag zit, ik drink het denk 2x per week..
Meestal niet omdat ik het wil, maar omdat m'n yoghurd dan op is.
 
halve liter melk per dag met wat brinta en whey
 
Ik zit ondertussen ook terug aan +1L melk/chocomelk per dag.
 
ik snap niet veel mensen hier zoveel melk kunnen zuipen. krijg meteen de schijterij als ik meer dan 2 glazen melk drink :p
 
Als ik teveel melk drink krijg ik een onderkin + onderbuikje terwijl ik een vet% heb van onder de 10 % :s
 
1 pak van liter, en dan nog 500 ml voor m'n havermout. dus 1.5L per dag
 
Die zaken eet ik ook allemaal niet, ook nooit shakes meer (no joke though). Vlees overigens ook niet meer. Maar dat heeft ook andere redenen. Verder ben ik met pasta's en aardappelen ook klaar.

Eigenlijk het enige waar ik nog op leef is heel veel (vette) vis, heel veel eieren, droog bruin brood en veel groente/fruit. En vèèl koffie. Ik heb hiermee de term clean bulken ook echt een nieuw leven in geblazen voor mezelf. Ik dacht altijd dat naturel bodybuilders nooit met die gebruikers vasculariteit konden rondlopen... maar ik weet waar ik sta nu.

Ik ben benieuwd naar je "gebruikers vasculariteit", kan je geen foto's posten?

En wat voor vis eet je dan allemaal?
 
2 a 3 glazen per dag.
 
1 a 2 liter.
 
Ik dronk 2 liter per dag, maar ik begon toch wat last te krijgen van puisten :( en ik ben daar net te ijdel voor :S Dus nu terugschroeven ook ivm cut
 
Ik dronk 2 liter per dag, maar ik begon toch wat last te krijgen van puisten :( en ik ben daar net te ijdel voor :S Dus nu terugschroeven ook ivm cut

waarom eigenlijk minder zuivel in de cut ?
 
meestal meer als 2 L
 
Niks (midden in keto) :D


Anders 1 liter, halve liter voor havermout en andere helft voor mn shake.
 
Helaas moet ik waarschijnlijk mijn zuivel inname gaan minimaliseren al dan niet stoppen. Zodra ik terug kom uit Nieuw Zeeland ga ik een allergie test doen. Heb namelijk sinds een half jaar ernsitge jeuk, blaasje op handen en kont. Door mijn verminderde zuivel inname hier is het weggegaan.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven