AndroidHealthClinic

Hoeveel melk drink jij per dag?

Peiling Peiling hoeveel melk drink jij per dag?

• geen

Stemmen: 16 13,7%
  • minder dan 1 liter

Stemmen: 40 34,2%
  • 1 liter of meer

Stemmen: 32 27,4%
  • 2 liter of meer

Stemmen: 22 18,8%
  • 3 liter of meer

Stemmen: 1 0,9%
  • 4 liter of meer

Stemmen: 2 1,7%
  • 5 liter of meer

Stemmen: 0 0,0%
  • 6 liter of meer

• 7 liter of meer

• 8 liter of meer

Stemmen: 1 0,9%
  • 9 liter of meer

• 10 liter of meer

Stemmen: 3 2,6%

• Totaal stemmers
    117
heb nu net nog een litertje gedronken, tzal vandaag bijna 3 liter zijn dus

Masters zei:
You drink skinny milk, don´t you? No, no milk. Don´t you drink any milk at all? no, no milk. Milk is voor baby´s, when you grow up, you´ll have to drink BEER (A.S) :D

Heb je er ooit is bij stil gestaan hoe snel baby's groeien? ;)

• Topic Starter Topic Starter
moest ik nu in de komende 16 jaar nog eens 1m30 groeien .... :D

JimmyH zei:
@ johny waarom pak je niet gewoon 0% vet melk tijdens de cut (ik pak altijd 0% vet melk) ?

Ik hoorde van iemand dat de de reden dat bodybuilders niet melk in hun cut gebruiken is dat de huid ervan dikker wordt.

(bron: Marjolein Schilperoort :) )

ben ook verwondert hoeveel mensen helemaal geen melk drinken...

nu ja, zelf drink ik ook meestal maar 1 glas per dag (0,25l) :D

> 0,5 liter per dag.

25 ml melk bij de roerbakeitjes en 250-300 ml bij de havermout smorgens. altijd magere btw.

Z'n 2 liter, bij elke maaltijd een glaasje melk, na de training een halve liter (ik heb geen whey) Ik vind het lekker en zo kom ik gemakkelijk en snel aan mijn kcal's en eiwitten :)

Minder dan 1 liter. In de cut geen melk. Niet omdat ik geen zuivel neem maar meer omdat ik dan zo veel mogelijk water neem en dat ik met melk al te snel over het max kcal heen zit.. Ik eet dan wel gewoon kwark.

boogie zei:
ik luister naar mijn lichaam, en zoals het nu gaat is het goed. Ik volg hetzelfde principe als Unregistered, nl trainen voor kracht, vreten voor massa. En ik reageer hier echt goed op, men armen bv zijn in 5 of 6 weken tussen de 1.5 en 2 cm gegroeid, terwijl ik dus totaal niet op massa train. zolang het goed gaat doe ik voort ....

700 ml bij de brinta, dan nog eens 0,4 - 0,5 liter later op de dag.

melk is lekkerrrrrrr :p :p
drink ut liever dan bier :D
2x ong 750ml bij de brinta.. s ochtends en s avonds ( soms sla ik s avonds over )

en dan nog ong 1 a 2 liter gewoon per dag

Melk is voor babies

2 liter.. soms 3

nu gaan we allemaal melk in onze billen spuiten, staat volgens mij toch niet op de doping lijst :P

Wakaera zei:
nu gaan we allemaal melk in onze billen spuiten, staat volgens mij toch niet op de doping lijst :P
hehehe, jah dat zou wat zijn :p

neej ik blijf gewoon lekker met de hoge drukspuit tussen mn billetjes melk spuiten :)

Moedermelk is vlak na de geboorte zeker zeer anabool, dit komt door het afgegeven Colostrum wat zeer hoge waarden aan IGF-1 heeft.

Terug
Naar boven