- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ericr zei:Moedermelk is vlak na de geboorte zeker zeer anabool, dit komt door het afgegeven Colostrum wat zeer hoge waarden aan IGF-1 heeft.
Xtreme_BODY zei:

Unregistered neem ik aan, gok er op dat hij nog thuis woontKRZA zei:en wie heeft er in godsnaam gestemd dat ie meer als 8 Liter per dag drinkt??
6-10 liter melk en dan ook nog eens je normale voeding, daar loop je al snel op leeg.Wakaera zei:wat wil je zeggen? dat we meiden moet zwanger maken en binnen 9 maanden kunnen kuren met melk?![]()

M4yD4y zei:Melk is waarschijnlijk een van de betere bulkmaterialen. En zeker met 8l/dag. Degenen die niet geloven dat hij 40kg won in 18maanden, zouden hun aandacht misschien op dit punt moeten vestigen.
mvg.
KRZA zei:lijkt me geen goed idee,
ik heb gehoord dat het smaakt naar de meest ranzige kots die je ooit heb gezien![]()
KRZA zei:ik geloof het wel, maar ik snap alleen niet hoe hij het wegkrijgt
ik kan nog geeneens 8 liter water of iets anders op, op een dag.
maar 40kg in 18 maanden is wel heel erg![]()
Idd de way to pack on mass...alleen die massa was ook veel vet, en ik werd er ook nog eens lactose intollerant vanWakaera zei:idd, hier een stukje uit "The top 25 ways to pack on mass" door Anthony Ricciuto
Drink Milk
Milk…It does a body good! You should have known this would be on the list. Milk is the drink of all strength champions throughout history. Let’s take a look back into the past. Paul Anderson, a man whose strength feats have gone down in history used to drink several gallons of milk per day. I read that he used to drink a gallon of milk just during his workout. If you look at the eating habits of the strongmen and powerlifters of the past, milk was a major part of their diet. Even the old school bodybuilders used to drink large amounts of milk. It supplies the body with an excellent source of protein. Its main source is casein protein, which is a slower released protein source than whey. It also supplies simple carbohydrate, vitamins and minerals to help round things out. Milk has different caloric rates depending on which type you consume. Powerlifters should drink 2% or whole milk, as it will supply you with valuable calories when looking to gain weight. The best time to consume them is with your protein shakes as it can really help with the taste. When trying to pack on mass, milk should definitely be part of your plan!
voor het volledige artikel: http://users.pandora.be/powerlifting - Artikels

Unregistered zei:Het belangrijkste imo is dat je hoge cal combineert met puur compound, persoonlijk heb ik geen isolatie in mn schema.
Ten tweede een hoge trainingsfrequentie, hoge intensiteit, maar nooit tot falen, ik zit er niet eens dicht bij. Ook geloof ik heilig in herstelworkouts, dus na iedere zware training een HELE lichte training, waarvan alleen positieven en statische contracties, omdat deze het CZS niet belasten.
Westside rulesUnregistered zei:Het belangrijkste imo is dat je hoge cal combineert met puur compound, persoonlijk heb ik geen isolatie in mn schema.
Ten tweede een hoge trainingsfrequentie, hoge intensiteit, maar nooit tot falen, ik zit er niet eens dicht bij. Ook geloof ik heilig in herstelworkouts, dus na iedere zware training een HELE lichte training, waarvan alleen positieven en statische contracties, omdat deze het CZS niet belasten.