MuscleMeat

Hoeveel mensen ken jij die zo denken?

Misschien moet ik dan maar stoppen met het aanmaken van topics en alleen maar gare vervelende k*t antwoorden posten op topics waar niemand wat aan heeft maar alleen ronduit vervelend zijn zoals spelfouten eruit halen en mensen afkraken of minderwaardig laten voelen omdat ze minder kennis dan mij over iets hebben.
scooz-me-you-mad-thumb.jpg

Misschien moet ik dan maar stoppen met het aanmaken van topics en alleen maar gare vervelende k*t antwoorden posten op topics waar niemand wat aan heeft maar alleen ronduit vervelend zijn zoals spelfouten eruit halen en mensen afkraken of minderwaardig laten voelen omdat ze minder kennis dan mij over iets hebben.

pls go

Niet gelijk zo overdrijven en butthurt zijn, je post zelf iets op een forum waar heel veel verschillende mensen langskomen en veel verschillende mensen betekent grote verschillen.
Zo ook in humor.

Dat jij het zo leuk vindt wat te zien is aan de tekst die je erbij hebt, betekent niet dat iedereen het gelijk leuk moet vinden.
Iedereen is vrij om ervan te vinden wat ze er van vinden toch.

Ik vond het persoonlijk niet grappig maar zie het wel voor me dat jij het weer heel erg leuk vindt en dat vind ik dan ook weer leuk.

• Topic Starter Topic Starter
Precies op die manier ^^

Te lui om ze allemaal te citeren.

Het bericht bevatte ook enige mate van sarcasme erin.

Laatst bewerkt:
Kon me nog best in bedwang houden.

Totdat ik zag:
"Peanut butter: it just fills the cracks of the heart"

Hahahahahahahahaha
Hahahahehehehe

he

Laatst bewerkt:
Vind er geen hol aan.

Negged

Hoi dit vind ik totaal niet grappig,

groetjes jimbo

Dat je zo je best doet om grappig te zijn, vind ik wel grappig :)

Huehuehuehue

http://www.youtube.com/watch?v=5Ri8hDClBPI

zal laatst om deze te lachen...alleen....vond m zo geniaal, zon waardeloze humor :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

soort engelse versie van foute vrienden

Terug
Naar boven