- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Ja? Beetje simpel imo maargoed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo bijzonder is dat toch niet
Was niet zo bedoeld. Serieus topic.

+5ml in een quad heb ik wel eens mogen aanschouwen ja..
Die kerel liet even zien hoe hij 8ml in zn been propte; na de eerste 5ml, naald laten zitten en de volgende spuit erop![]()
Nee joh !?
Lijpe mensen soms.. Beetje zelf dokteren is prima maar die sjit geeft aas een slechte naam (is niet heeeel erg klinisch en schoon)
haha 20. Voor een olifant ofzo...http://www.praxisdienst.nl/nl/Injec.../Wegwerpspuiten+met+lueraansluiting+10ml.html
Je hebt ze ook nog van 20ml, maar dat lijkt mij een beetje te veel van het goede.![]()
Denk dat als je op die hoeveelheden zit je je qua massa niet veel zorgen hoeft te maken qua injectspots. Met wat geluk zijn zelfs je abs zo buff dat je in elke even een ml wegkapthaha 20. Voor een olifant ofzo...
Kort samen gevat in de bil en benen grote hoeveelheden geen probleem.
Wel lees ik altijd terug dat als je ed of eod zet je moet rouleren met spot. Je komt dan uit bij de kleinere spieren. Daar ontkom je niet aan. Word er gekuurd met 5 ml ed of eod? Zoja hoe word dit gedaan? Verdeel je het dan in 2 injects?

Klopt.. Alleen je spuit niet en daarom duw je zoieso omgevingslucht mee je spot in... En je moest eens weten wat er allemaal in onze omgevingslucht zit :-p

Niet zo gek, komend van iemand met de naam "Testosteronbom"Ben blij dat ik niet alleen zo denk bij het lezen van de titel![]()
Niet zo gek, komend van iemand met de naam "Testosteronbom"

+5ml in een quad heb ik wel eens mogen aanschouwen ja..
Die kerel liet even zien hoe hij 8ml in zn been propte; na de eerste 5ml, naald laten zitten en de volgende spuit erop![]()