XXL Nutrition

Hoeveel ml kan je max per keer in duwen?

quads 7ml, glute easy 7ml, mits ik niet ed inject, dan is quad max 3,5ml en glute 4.5ml.

5 ml in quad no problemo

Schouders, biceps, triceps is 2 a 3 ml echt de max om fatsoenlijk te kunnen doen :P
Al geloof ik dat schouder ook best meer in kwijt kan, de pip ervan vind ik vrij lastig.

quads en glute easy 5ml +

Wat voor monster quads heb jij? :eek:
Zo bijzonder is dat toch niet
Zou niet moeten weten hoe ik dat anders in een week moet doen. Verdeel 10/8 ml nu al over 2x pw omdat ik geen zin heb om 2x tegelijk te prikken. Ook voor bloedwaarden wat beter.

• Topic Starter Topic Starter
5 ml is toch de max? Ik heb nog geen opzuiger gezien waar meer dan 5 ml ingaat.

+5ml in een quad heb ik wel eens mogen aanschouwen ja..
Die kerel liet even zien hoe hij 8ml in zn been propte; na de eerste 5ml, naald laten zitten en de volgende spuit erop:eek!:

Nee joh !?

Lijpe mensen soms.. Beetje zelf dokteren is prima maar die sjit geeft aas een slechte naam (is niet heeeel erg klinisch en schoon)

haha 20. Voor een olifant ofzo...

Kort samen gevat in de bil en benen grote hoeveelheden geen probleem.
Wel lees ik altijd terug dat als je ed of eod zet je moet rouleren met spot. Je komt dan uit bij de kleinere spieren. Daar ontkom je niet aan. Word er gekuurd met 5 ml ed of eod? Zoja hoe word dit gedaan? Verdeel je het dan in 2 injects?

haha 20. Voor een olifant ofzo...

Kort samen gevat in de bil en benen grote hoeveelheden geen probleem.
Wel lees ik altijd terug dat als je ed of eod zet je moet rouleren met spot. Je komt dan uit bij de kleinere spieren. Daar ontkom je niet aan. Word er gekuurd met 5 ml ed of eod? Zoja hoe word dit gedaan? Verdeel je het dan in 2 injects?
Denk dat als je op die hoeveelheden zit je je qua massa niet veel zorgen hoeft te maken qua injectspots. Met wat geluk zijn zelfs je abs zo buff dat je in elke even een ml wegkapt :o

• Like
Waarderingen: Boca
Ik zie t verschil niet? Naalden doe je sowieso later op een spuit, dus dit gebeurt altijd?

Kan je trouwens de spuit meerdere keren gebruiken of net als de naald na gebruik de bak in?

:coffeepc: Topic van het jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet zo gek, komend van iemand met de naam "Testosteronbom"

:wave:

Even ontopic: stel dat ik 8ml moet injecteren per week zou ik er toch ook voor kiezen om dit in 3 keer te doen. Aan de ene kant zal dit wel beter zijn voor de bloedwaarden en aan de andere zie ik het toch niet zitten om 4ml+ per keer te injecteren (zelfs niet in quads of glutes).

Respect dus voor de mannen die 5ml en meer per keer injecteren maar dan moet je toch wel al serieuze quads/glutes hebben zodat je diep kan injecteren.

Terug
Naar boven