AndroidHealthClinic

Hoeveel pintjes drinken jullie tijdens het uitgaan?

Peiling Peiling Hoeveel pintjes drinken jullie tijdens een avondje uit

• Totaal stemmers
    66
  • Peiling gesloten .
sinds begin dit jaar ben ik fel verminderd met zuipen tijdens het uitgaan.

ik probeer niks van alcohol meer te drinken en heb ik dan toch een avond waarop ik zin heb in een pintje dan zullen het er niet meer worden dan 5.

laatste tijd toch wel meer:o meestal meer als 10 glazen, andere alcohol niet meegeteld.

tis goed, ben niet voor niets jong:D..mooi drinken dus:D! de 15 glazen haal ik zeker op een zaterdagavond, de rest niet meegerekend!

kep ze allemaal aangevinkt :cool:

0 bier is vies

Rond de 15 pintjes op een avond.

10-15 en binnekort is het weer pukkelpop 3dagen achter elkaar.
Mijn lever zal mij weer dankbaar zijn:bang::D

Drink liefst whisky (single malt) maar dat is in de kroeg niet te betalen (als student). Ga niet zo heel vaak uit maar als het zover is drink ik dus maar pinten, op een avondje stuk of 5 tot 10. Totaal aantal drankjes op een hele avond zal niet boven de 15 liggen iig.

Niks, ik drink geen alcohol.......... Doe mij maar een jointje :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Mijn lever was mij ook weer dankbaar, ik ben 3 avonden op rij uitgeweest, vrijdag, zaterdag, zondag en zal alles samen toch wel meer dan 50 pinten gedronken hebben:D

Mijn lever was mij ook weer dankbaar, ik ben 3 avonden op rij uitgeweest, vrijdag, zaterdag, zondag en zal alles samen toch wel meer dan 50 pinten gedronken hebben:D

:D

Ik stond zaterdag weer te kijken van mezelf toen plots de fles wodka al leeg
was die ik open had gedaan.

0 sinds ik me deftig bezig hou met poweren... heb wel gezondigd door 8 dagen lloret del mar te doen...wat ik nu mag aftrainen :)
Dus nu terug water en nu en dan een redbullke vo de rest niets...

zon 5 a 10 biertjes.pintjes drink ik nooit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik stond zaterdag weer te kijken van mezelf toen plots de fles wodka al leeg
was die ik open had gedaan.

Haha, ik stel me nu een verdwaasde, aangeschoten blik voor zo van: "HEY, HEEEEEEEEEEEEY, welke EIKEL heeft er hier mijn wodka opgedronken?". :fire:

Ik drink geen alcohol dus 0 pintjes, ik wordt al dronken van een rumboon:D

Hangt er vanaf waar ik heenga, hoelaat, en of ik al ingedronken heb.

Normaal rond de 20, als ik vantevoren al gedronken heb.
Als ik in de stad ga drinken meer, omdat ik daar veel barpersoneel ken, en voor weinig geld veel kan drinken (lees gratis longdrinks whisky!:P)
Op donderdagavond in Nijmegen gaat het trouwens ook hard voor 50cent en 1 euro per biertje (kleine k*tglazen magoed)

Net zoals bij ArmyGuy, is het bij mij 0,0 geworden sinds dak begonnen ben.
Het is geleden van de champagne van nieuwjaarsdag dat ik een druppel alcohol heb binnengekregen, en het bevalt me wel goed.

Enig nadeel is tijdens het uitgaan als je vraagt voor water dat ze je wat vreemd aankijken, en ook dat waterkes drinken op café eigenlijk duur is. :o

Ik drink niet.

meestal 0, soms ééntje of twee.

Terug
Naar boven