Fitness Seller

hoeveel procent gebruikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies dit ook bij mijn gym, inclusief de winny only zomerkuurders ligt het zeker zo hoog. En maar 1 of 2 personen zijn daadwerkelijk groter dan natty zal lukken en die zitten dan op 2gr/w. De rest kuurt voor niks want je zou echt niet zien dat ze wat nemen, lijken nog niet eens natty beginner gains voorbij te zijn. Tijdje terug waren 3-4 jongens sources op zich, hadden het elk weer van anderen, en genoeg van de kuurders in de gym haalden het nog ergens anders. Bij een andere gym in de buurt net zo. Gaat echt helemaal nergens over hier :roflol:

Volgens mij gebruiken alleen de oudjes, dames, en net begonnen ectos van 14 niet. :roflol:

Geloof me een heleboel sporters gebruiken, sommige gebruiken onbewust. Ze krijgen potje turinabol van iemand en het word ze niet verteld dat t steroiden zijn. Aas = aas en gebruiken = gebruiken.

Waar ik nu train sporte wel echt serieuze jongens, paar atleten zowel mannelijk als vrouwelijk en je herkent de gebruikers wel.

Zo'n 20% van de kerels die op regelmatige basis komen trainen. Daarbij reken ik dus geen vrouwen, oude mensen, en nieuwe kereltjes die maar slingeren aan de cables.

Toch moet ik zeggen dat er weinig zijn waarover je kan twijfelen of ze gebruiken, hun transformaties zijn nogal... opvallend. En niet steeds in positieve zin.

Je bent echt een sukkeltje, bemoei je lekker met je eigen zou ik zeggen. Iedereen is vrij om te beslissen of die wilt kuren of niet. Ik ken jongens die nog nooit gesport hebben en meteen gingen kuren toen ze gingen sporten, die waren na paar weken groter als alle nattys in de gym.

Je maakt je nu zorgen over hoe makkelijk erover wordt gedaan over aas, maar vergeet ff lekker hoe makkelijk er over drugs etc word gedaan op festivals.

Als je wil dat niemand zich met je bemoeit moet je niet op een forum posten. Ik zeg toch ook dat iedereen lekker moet doen wat hij wil maar ik het persoonlijk afkeur.

Daarnaast zijn drugs en aas iets heel anders. Ik ben het metchrisk eens

Als je wil dat niemand zich met je bemoeit moet je niet op een forum posten. Ik zeg toch ook dat iedereen lekker moet doen wat hij wil maar ik het persoonlijk afkeur.

Hoe de gemiddelde persoon met drugs omgaat vind ik pas belachelijk.

Wat moet je dan in de aas-sectie als je het kansloos vindt? Ga lekker naar de voedingschema sectie

Bij ons in de gym niemand, hoop het teminste niet voor hun.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent echt een sukkeltje, bemoei je lekker met je eigen zou ik zeggen. Iedereen is vrij om te beslissen of die wilt kuren of niet. Ik ken jongens die nog nooit gesport hebben en meteen gingen kuren toen ze gingen sporten, die waren na paar weken groter als alle nattys in de gym.

Je maakt je nu zorgen over hoe makkelijk erover wordt gedaan over aas, maar vergeet ff lekker hoe makkelijk er over drugs etc word gedaan op festivals.

Iederen moet zelf het zelf weten? Ik heb er als natural toch last van? Iemand die nooit traint en of niet goed traint niet zoveel moeite doet even groot en of zelf grote als mij is lijk ik kleine! Mensen die denken wij zijn beiden natty denken hij traint harde dan ik! Is gewoon fuxking on eerlijk bovendien dat hoe meer mensen het gebruiken hoe normaler het word en gaan de ontwetenden het ook gebruiken en komen ze in gevaar!

Het moet gewoon verboden worden en mensen oppakken die gebruiken en gevangenis straf geven. Rare gedoe. Fitness is voor gezond en sterk te worden door die roids word je alleen maar kapot en gesloopt!

Zo'n 20% van de kerels die op regelmatige basis komen trainen. Daarbij reken ik dus geen vrouwen, oude mensen, en nieuwe kereltjes die maar slingeren aan de cables.

Toch moet ik zeggen dat er weinig zijn waarover je kan twijfelen of ze gebruiken, hun transformaties zijn nogal... opvallend. En niet steeds in positieve zin.

Ik train 6x per week en gebruik niet dus niet iedereen die vaak komt gebruik

Iederen moet zelf het zelf weten? Ik heb er als natural toch last van? Iemand die nooit traint en of niet goed traint niet zoveel moeite doet even groot en of zelf grote als mij is lijk ik kleine! Mensen die denken wij zijn beiden natty denken hij traint harde dan ik! Is gewoon fuxking on eerlijk bovendien dat hoe meer mensen het gebruiken hoe normaler het word en gaan de ontwetenden het ook gebruiken en komen ze in gevaar!

Het moet gewoon verboden worden en mensen oppakken die gebruiken en gevangenis straf geven. Rare gedoe. Fitness is voor gezond en sterk te worden door die roids word je alleen maar kapot en gesloopt!
Ga janken f**got, zou de tren dosis maar eens verhogen als ik jou was. Je lijkt wel een wijf.

Gvd waar is die vent ineens vandaan gekomen:o.

Ga weg uit dit subforum 95%er, dit is voor de 5%ers die doen whatever it takes goddammit!!11

Jonge ik heb er last van! Door al die steroids gebruikers ben ik klein! Als niemand zou gebruiken. Ben ik 1 van de grote jongens! IK HEB ER DUS LAST VAN! Dus ik bemoei me met mij zelf!

Jonge ik heb er last van! Door al die steroids gebruikers ben ik klein! Als niemand zou gebruiken. Ben ik 1 van de grote jongens! IK HEB ER DUS LAST VAN! Dus ik bemoei me met mij zelf!
Als je niet tevreden over jezelf bent gooi die damn kuur er dan in, misschien kun je alsnog een man worden. Beter laat dan nooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven