XXL Nutrition

hoeveel procent gebruikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jonge ik heb er last van! Door al die steroids gebruikers ben ik klein! Als niemand zou gebruiken. Ben ik 1 van de grote jongens! IK HEB ER DUS LAST VAN! Dus ik bemoei me met mij zelf!
Lol ik heb tijdens m'n pct nog meer test in m'n fl**ker dan jij nu met je 'ik heb er last van boehoe'

Jongens die gast is een troll man. T is alleen iets te overduidelijk en iets te kansloos als je t mij vraagt.

leuk hoe Benatural alle jimmies hier weet te rustelen. Ga zo door man srs :roflol:

Of Danny DeVito

Iederen moet zelf het zelf weten? Ik heb er als natural toch last van? Iemand die nooit traint en of niet goed traint niet zoveel moeite doet even groot en of zelf grote als mij is lijk ik kleine! Mensen die denken wij zijn beiden natty denken hij traint harde dan ik! Is gewoon fuxking on eerlijk bovendien dat hoe meer mensen het gebruiken hoe normaler het word en gaan de ontwetenden het ook gebruiken en komen ze in gevaar!

Het moet gewoon verboden worden en mensen oppakken die gebruiken en gevangenis straf geven. Rare gedoe. Fitness is voor gezond en sterk te worden door die roids word je alleen maar kapot en gesloopt!

Dan ga je toch ook gebruiken? Wil je dat niet dan moet je niet zeuren

Dan moet je ook niet zeuren, stoppen met BB en beginnen met schaken oid. Zul je ook geen last hebben dat anderen beter dan jij zijn door het gebruik van anabolen. Hooguit het gebruik van concentratieverhogende middelen.

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet je ook niet zeuren, stoppen met BB en beginnen met schaken oid. Zul je ook geen last hebben dat anderen beter dan jij zijn door het gebruik van anabolen. Hooguit het gebruik van concentratieverhogende middelen.
Neeeheeeeee! Ik heb er toch last van nogmaals? Omdat iederen met roids grote als ik word ben ik niet meer bijzonder. Mensen moeten gewoon mee stoppen!

naar mijn mening is recreatief gebruik wel ok als iemand na een paar jaar goed naturel trainen niet meer tevreden is met de gains. als je een jaar of 3-4 goed natty traint zijn de gains gewoon bijna non-existent hypertrophy wise. Dan kan ik het goed begrijpen dat je naar wat hulp grijpt om toch nog wat significant resultaat te zien. maar als je in een periode waarin je zonder aas nog goede gains kan maken naar de aas grijpt dan wissel je hard werk in voor een spuitje en dat is echt de easy way out imo. Toont ook wel mentale zwakte. En ironisch genoeg zijn dat vaak de gasten met de #dedication instagram accounts.

• Topic Starter Topic Starter
naar mijn mening is recreatief gebruik wel ok als iemand na een paar jaar goed naturel trainen niet meer tevreden is met de gains. als je een jaar of 3-4 goed natty traint zijn de gains gewoon bijna non-existent hypertrophy wise. Dan kan ik het goed begrijpen dat je naar wat hulp grijpt om toch nog wat significant resultaat te zien. maar als je in een periode waarin je zonder aas nog goede gains kan maken naar de aas grijpt dan wissel je hard werk in voor een spuitje en dat is echt de easy way out imo. Toont ook wel mentale zwakte. En ironisch genoeg zijn dat vaak de gasten met de #dedication instagram accounts.
Je hebt gelijk man, alleen dat als je aan je limiet zit dan is dat zo, dat is het ding juist. Als iemand anders iets grote kan worden natural is het zo. Als je gebruikt en dan grote word ben je niet eerlijk en dan is het oneerlijk voor iemand die hardheeft gewerkt want hij valt dan in het niet. Kijk gespierd zijn moet zeldzaam zijn. Als iedereen groot kan worden met die roids dan is het niet meer bijzonder om gespierd te zijn hun pakken dat af. en ik wil dat grewoon niet

Dus je traint niet voor jezelf? Anders boeit het je toch niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven