AndroidHealthClinic

hoeveel procent gebruikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja dan moet je ook niet janken , ik heb wel betere dingen te dien dan voor die wijven te trainen, heb er 1 thuis . Denk je echt dat er ook maar 1 van je chicks bezig is met hoeveel jou military press is, je bent gewoon een varken die niks te doen heeft, en zichzelf een minder waardigheidscomplex zit aan te lullen.

Is die pannenlap nog steeds bezig

naar mijn mening is recreatief gebruik wel ok als iemand na een paar jaar goed naturel trainen niet meer tevreden is met de gains. als je een jaar of 3-4 goed natty traint zijn de gains gewoon bijna non-existent hypertrophy wise. Dan kan ik het goed begrijpen dat je naar wat hulp grijpt om toch nog wat significant resultaat te zien. maar als je in een periode waarin je zonder aas nog goede gains kan maken naar de aas grijpt dan wissel je hard werk in voor een spuitje en dat is echt de easy way out imo. Toont ook wel mentale zwakte. En ironisch genoeg zijn dat vaak de gasten met de #dedication instagram accounts.

Dat is bs, sommige hebben nou eenmaal hogere doelen. Iemand die al wat ouder is bv kan die doelen natty echt niet meer halen.

Plus dat je in de aas sectie van een bb forum gaat zeggen dat aas gebruik een teken is van mentale zwakte is, maakt je echt dom en naïef. Jij hebt helemaal geen idee wat mijn doel is of bv die van traindirty.

Al die natty's zijn het zelfde, haten op aas gebruik en dan als droomfysiek jeff seid of zyzz hebben. Wake up man..

Die paar gasten die in dit topic haten hebben zelf nog een kinderlichaam.. Toeval, jaloezie?

@iWJ wij trainen toch om Zyzz te worden?

goed topic, in

god***domme, toch weer flink kunnen lachen

Iederen moet zelf het zelf weten? Ik heb er als natural toch last van? Iemand die nooit traint en of niet goed traint niet zoveel moeite doet even groot en of zelf grote als mij is lijk ik kleine! Mensen die denken wij zijn beiden natty denken hij traint harde dan ik! Is gewoon fuxking on eerlijk bovendien dat hoe meer mensen het gebruiken hoe normaler het word en gaan de ontwetenden het ook gebruiken en komen ze in gevaar!

Het moet gewoon verboden worden en mensen oppakken die gebruiken en gevangenis straf geven. Rare gedoe. Fitness is voor gezond en sterk te worden door die roids word je alleen maar kapot en gesloopt!

Misschien is het verstandig om je energie te steken in de basis van de Nederlandse taal, in plaats van het gebruik van steroïden door anderen.
Wat is jouw achtergrond? Ik ben erg benieuwd hoe het komt dat iemand van jouw leeftijd zo slecht in taal kan zijn. Je komt verder ook erg labiel over. Vertel wat meer over jezelf a.u.b.

Laatst bewerkt:
Laten we dit jongetje geen aandacht geven en al zijn Posts reporten totdat trem er zo de schijt van krijgt en hem van het forum af knikkert

he jow kapt met posten joh sukkeltje anders krijg je een paar klappen?

he jow kapt met posten joh sukkeltje anders krijg je een paar klappen?
Inderdaad

2d769ded21ffae4cca903c35e5f54ca9.jpg

Dat is bs, sommige hebben nou eenmaal hogere doelen. Iemand die al wat ouder is bv kan die doelen natty echt niet meer halen.

Plus dat je in de aas sectie van een bb forum gaat zeggen dat aas gebruik een teken is van mentale zwakte is, maakt je echt dom en naïef. Jij hebt helemaal geen idee wat mijn doel is of bv die van traindirty.

Al die natty's zijn het zelfde, haten op aas gebruik en dan als droomfysiek jeff seid of zyzz hebben. Wake up man..

Die paar gasten die in dit topic haten hebben zelf nog een kinderlichaam.. Toeval, jaloezie?
volgens mij voel jij je een beetje aangevallen. Ik zeg toch zelf dat als je een hoger doel hebt het te begrijpen is? Wat ik idioot vind zijn mensen die als beginner al kuren voor een fysiek wat makkelijk natty te behalen is, alleen te lui zijn om daar natty de moeite voor te doen. Dat is echt mentaal zwak ja, dat is het equivalent van een morbide obees persoon die direct naar de clen grijpt omdat die wil afvallen.

Bijna niemand (en in de average gym helemaal niemand) begint met kuren omdat hij de nieuwe phil heath wil worden, ze zoeken gewoon naar een manier om makkelijker een beter resultaat te behalen(inclusief bijna heel dbb). En vaak hebben dat soort gasten ook geen flauw benul van goede voeding of training.

Laatst bewerkt:
Meer aas > flauw benul hebben van trenning & voeding.

Door naturel trainen kennis en ervaring op doen over voeding en training. Die kennis gebruiken als je on gaat

0d41808f60af8871fa122b3b0f37ab1b.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven