Neeeheeeeee! Ik heb er toch last van nogmaals? Omdat iederen met roids grote als ik word ben ik niet meer bijzonder. Mensen moeten gewoon mee stoppen!
Ik weet niet of je aan het trollen bent, aangezien een IP-check niet echt duidelijkheid gaf. Kon wel je FB pagina vinden dmv je mailadres, dat blijft privé natuurlijk, maar het geeft me wel het vermoeden dat je geen trol bent en dus meent wat je schrijft.
Als dit echt serieus is: mensen
moeten stoppen met AAS omdat jij je anders klein gaat voelen? Je vindt het
oneerlijk? Sorry maar dergelijk gedrag doet mij denken aan bepaalde groepen in de maatschappij die denken dat ze zich constant gekwetst moeten voelen of oneerlijk behandeld worden en vervolgens overal gaan janken en anderen de schuld gaan geven. Ook het soort mensen dat stemt voor politici die zonder probleem vrijheid inruilen voor veiligheid om zogenaamd de mensen te beschermen.
Luister, op zich heb ik niets tegen natural BB, maar als ze zich beginnen aanstellen, belachelijk gaan gedragen en gebruikers aanvallen vanwege hun keuze, verliezen ze bij mij alle respect. Als jij last hebt van gebruikers, jammer voor jou, that's life, we hebben allemaal wel ergens last van. Maar idiote uitspraken als 'ze moeten gewoon stoppen' wat waarschijnlijk ook inhoudt dat je graag zou zien dat gebruikers gerechtelijk vervolgt zouden worden alleen omdat ze vrijwillig wat in hun eigen lichaam stoppen en daar alle risico's bijnemen om hun doel te halen. Op dat moment vind ik het niet alleen maar belachelijk, maar gevaarlijk. Want het zijn dat soort mensen die een autoritaire (fascistische) staat mogelijk maken.
Dus mijn advies is: zoek hulp om je wat zelfzekerder op te stellen, en ga aub anderen niet meer dicteren wat ze moeten doen.