MuscleMeat

hoeveel procent van de nieuwe generatie zal aan de AAS gaan?

Gaat toch ook om mensen die liften, niet over mensen die dat niet doen.

Zullen er best veel aan de AAS zitten en ondanks dat nog steeds geen ene reet gainen

Daar dacht ik ook aan nadat ik het getypt had, maar had geen zin meer om het te veranderen.
Maar dan is alsnog 50-60% een schatting die nergens op slaat.

Hoeveel % van "onze" generatie (in de leeftijd van 20 jaar) gebruikt AAS?
Dit zal bij lange na niet in de buurt komen van 10%.

iedereen die de blitzer uit wil hangen op hardstyle feesten zal aan de roids gaan.
dus veel.
als ik bij mij in de gym kijk minimaal 60% oja zonder flinke pot gel in je haar kan je teegen woordig ook de gym niet meer in de new school boys.

iedereen die de blitzer uit wil hangen op hardstyle feesten zal aan de roids gaan.
dus veel.
als ik bij mij in de gym kijk minimaal 60% oja zonder flinke pot gel in je haar kan je teegen woordig ook de gym niet meer in de new school boys.

weet niet waar jij woont, maar hoe 'stadser' de gym is hoe meer zyzz types ik tegen kom, net als wat jij zegt met de hardstyel boys

Hoeveel gebruikers wereldwijd zullen er zijn die AAS gebruken? paar miljoen?

een paar als in 2? sowieso wel meer hoor ;o

Denk dat schoenen bij de hema wel duurder zijn dan bij schapino met veel zand en haar maar ook die kerel met 2oren gaat wel gainen met bier en kots want jij weet het zelf ook negert.

Van de beginnende halterjeugd kan dat hoog liggen, tis maar een kleine groep die echt voor een bepaalde fysiek gaat, in die groep zou het me niks verbazen als het meer dan 50% is.

Volgens een AAS dealer hier op de sportschool zijn vrijwel alle jongeren (ook die van 16 a 17) aan de AAS. Alleen kun je het niet zien omdat de meeste niets weten van training en voeding.

Kan zien dat niemand van jullie ooit statistiek heeft gehad:o

Tussen de 4-8%, teveel weeners die bang zijn om de naald er echt in te prikken. Zag zelfs laatst een topic over een gast die een speciale subq naald had gekocht zodat hij niet in zijn spier hoeft te prikken want hij was bang. Rofl

Volgens een AAS dealer hier op de sportschool zijn vrijwel alle jongeren (ook die van 16 a 17) aan de AAS. Alleen kun je het niet zien omdat de meeste niets weten van training en voeding.

Gelukkig woon ik in dorp en niet in de randstad. Want als als ik een dealer tegen zou komen die aan gasten van 16,17 jaar aas verkoopt of handelt in de sportschool zelf. zou ik toch aardig boos worden... maar tja je doet er niks aan aangezien je niet betrokken wilt worden in dat wereldje ( met problemen)

In een (normale gym) gebruikt zoon 5 max 10% AAS.

Verboden middelen ligt wel stuk hoger rond de 35% i.v.m jack3d (1,3dma) enz

Percentage van welke bevolking?
- bodybuilders
- mensen die aan krachtsport doen
- mensen die aan sport doen
- alle mensen
- kinderen/bejaarden meegerekend

Als je doelt op alle mensen die aan fitness doen:
- Echte kuren: 5%
- Orals: 15%

Gelukkig woon ik in dorp en niet in de randstad. Want als als ik een dealer tegen zou komen die aan gasten van 16,17 jaar aas verkoopt of handelt in de sportschool zelf. zou ik toch aardig boos worden... maar tja je doet er niks aan aangezien je niet betrokken wilt worden in dat wereldje ( met problemen)

In een (normale gym) gebruikt zoon 5 max 10% AAS.

Verboden middelen ligt wel stuk hoger rond de 35% i.v.m jack3d (1,3dma) enz
Ik woon ook niet in de randstad.

5% (dus 1 op de 20)

als 50% van de mensen in mn sportschool AAS zou gebruiken zag het er denk ik n stuk anders uit

ligt er ook maar net aan waar je sport/ waar je mee omgaat.. 50%+ is domme praat.

Veel te hoog geschat zo joh... d'r zitten bij ons iig van die types die na 2 weken creatine al stopte omdat ze te 'breed' werden.. Of ze konden niet meer voetballen vd kramp.
Denk dat ik zowat de enige kuurder ben.

Een enkeling waarvan ik weet dat ze een oral hebben gedaan, en 1 'retired' bodybuilder.
Paar ouwe rotten in het vak ook, die zijn gewoon massive van 30 jaar trainen.

Maar ook bij ons lopen er nu na nieuwjaar weer genoeg ventjes van 14 - 17 rond... Sta er niet van te kijken als dat niet lang meer gaat duren voordat de eerste winstrolboys ertussen zitten.

50% is wel een beetje te hoog...

Ik woon zelf ook in de Randstad, in mijn gym lopen er misschien in totaal 20 stuks (van de 2000leden) waaraan je ziet dat ze kuren. Daarnaast zullen er nog wel een aantal oralboys lopen, maar dat is dan niet echt te zien. Dus meer dan 1 of 2% wordt het echt niet :o

Bij mij in de gym kuurt ongeveer 25 procent
Is ook behoorlijke hardcore gym

Terug
Naar boven