AndroidHealthClinic

Hoeveel schoenen hebben jullie?

Trouwens... ik heb er 2. Één voor links en één voor rechts.

Juriaan zei:
Uhh teveel maar zal kijken op hoeveel ik kom zonder het eea te vergeten

Zwarte botticelli sport met 1 klittenband
Lichtblauwe botticelli sport met rits
Bordeaux-blauw-creme botticelli sport met klittenband (1 paar 3 kleuren)
Zwarte botticelli sport laarsjes
Zwarte botticelli sport instap
Rode botticelli sport instap
Zilveren botticelli sport met klittenband
Witte nike air max voor in de gym
Blauwe prada sport met veter
Rode prada sport met veter
Zwarte prada sport met veter
Bruine prada sport met veter
Witte prada sport met kilttenband
Lichtblauwe prada sport stof instap
Zwarte prada laarsjes met klitteband en veter
Grijsoranje nike's voor de gym
No 2 paar afgetrapte nike's om op te voetballen
Witte lacoste sneakers
Hoge zwarte timberlands
Zwarte zippers
Lichtblauwe zippers

Uhh en dan zie ik er vast nog wel iets over het hoofd :D

neem aan dat die prada's nep zijn? voor de rest ben je net n chick, shoe-addicted :D ;)

Juriaan zei:
Uhh teveel maar zal kijken op hoeveel ik kom zonder het eea te vergeten

Zwarte botticelli sport met 1 klittenband
Lichtblauwe botticelli sport met rits
Bordeaux-blauw-creme botticelli sport met klittenband (1 paar 3 kleuren)
Zwarte botticelli sport laarsjes
Zwarte botticelli sport instap
Rode botticelli sport instap
Zilveren botticelli sport met klittenband
Witte nike air max voor in de gym
Blauwe prada sport met veter
Rode prada sport met veter
Zwarte prada sport met veter
Bruine prada sport met veter
Witte prada sport met kilttenband
Lichtblauwe prada sport stof instap
Zwarte prada laarsjes met klitteband en veter
Grijsoranje nike's voor de gym
No 2 paar afgetrapte nike's om op te voetballen
Witte lacoste sneakers
Hoge zwarte timberlands
Zwarte zippers
Lichtblauwe zippers

Uhh en dan zie ik er vast nog wel iets over het hoofd :D

whiep whiep... gay alert ?! :P

Paar rode Miu-Mui's
Paar witte Dolce e Gabana's
Paar zwarte Joop's
Paar bruine Boss
Paar zwarte Diesels
Paar bruine Hanwags (trekkingschoenen)
Paar Scarpa klimschoenen
Paar 12 jaar oude Reeboks
Paar 12 jaar oude Aesics (train ik nog steeds mee)
Paar zwarte Versace V2's
Paar merkloze broces

En nog wat oudere troep.

- Men Nike Basketsloefkes ( training )
- Men Globe's ( gewoon casual )
- Men DVS'en ( propere casual )
- Men Timberlands ( K*tschoenen die ik al 5 jaar heb en bijna niet draag )
- Men Teva sandalen ( zalig in het warme weer en na het sk8'en )

Nog effe vermelden dat Timb's k*tschoenen zijn, draag die alleen als ik echt ergens fancy naar toe moet. En dan nog ... ga me een paar Dr Martins kopen , veel beter.

En trouwens mode ... damn ... koop toch gewoon wat je leuk vind en goed zit. ****ing hell, wat is er nu belangrijk aan al die merken :rolleyes:

Pffffffffffff
Stuk of 5/6 paar denk ik zo

Nette schoenen voor onder pantalon
Sportschoenen stuk of wat paar

en....
what the **** is dit voor topic!...volgens mij is dit het sugababes forum aan het worden

rob12345 zei:
en....
what the **** is dit voor topic!...volgens mij is dit het sugababes forum aan het worden
I$ d@t z0 $©H@TjE ¿ A©HjUh m0eT Ge\/\/00N MeTjUh tIjD MeEg@@N ¿ J@ t0©H, nIeT D@N ¿ :D

schoenen??? pfff wat een topic

ok, ik heb twee paar
zwarte kisten en sportschoenen.
Tats id.

ik heb 3 paar:

1 voor me werk

1 om te sporten

en maxies om te feesten

Levrone@ zei:
Bro, Bro , BRO!

Elke player weet dat bottie's uit zijn! Mijn broertje van 14 en al zijn vriendjes lopen ermee. Prada loopt heel amsterdam mee :D

Je moet wel je eigen sT hebben, ik geef je een klein tipje van de sluier :)

MiuMiu heeft geweldige schoenen!

Waarom denk je een complete verzameling? Mijn eerste paar prada's kocht ik in 2000, sinds 2002-2003 zijn ze rage dus moge duidelijk zijn dat ik ze in de loop der jaren aangeschaft heb ditzelfde geld voor de botta's. MiuMiu is van prada maar andere naam zelfde designer. Ook miumiu is ook niet nieuw maar is gewoon geen rage geworden als prada. Waarschijlijk heb jij net pas van MiuMiu gehoord, dan kan ik ook tegen jou zeggen: ''koop een paar schoenen van roberto cavalli''. Heb jij ook nog nooit van gehoord en zo is er nog genoeg.

Probeer mij niet te lopen vertellen dat ik met de mode meeloop, ik zal jou iets leren, met de mode loop je niet mee, de mode maak je zelf. Weet je wanneer je met de mode ''meeloopt'', als je nu een Von Dutch pet op je kop knalt.

Als je tegenwoordig armani of watdanook draagt loop je meteen met de mode mee, dus moet ik maar iceberg, kenzo, Alaia, Burberry, Exte, Givenchy etc gaan dragen?

Ik loop net zo makkelijk op zippers als op prada's het is maar net waar je het mee combineert.

Player ben je niet met je kleding player ben je als totaal plaatje, dus niet vanwege een paar prada's of botta's.

Alhoewel wat ben je als player ???

Materialistische mannetjes, probeer eens klompen!

Wijfentopic. :rolleyes:

2paar.

Sport
Normaal

baggy skateschoentjes van adidas die ik zowat altijd draag, volop relaxte schoenen!

GROTE skateschoenen voor het skaten, maar ben ik inmiddels mee gestopt dus draag ik ook nooit meer. Van DC Shoes btw.

Adidas Tracy McGrady's 3 (bbalschoenen), maar zijn al kapot na net een halfjaar dus dat word binnenkort nieuwe kopen :(

Dus eigenlijk draag ik maar 1 paar schoenen, behalve on court dan :)

een paar sportschoenen die zwaaar versleten zijn, voor een hond uit te laten ofzo. 2 paar sportschoenen omdat ze in de aanbieding waren, en 1 paar nette schoenen voor als ik uit eten ga ofzo, of ergens een beetje netjes moet zijn.

Juriaan zei:
Waarom denk je een complete verzameling? Mijn eerste paar prada's kocht ik in 2000, sinds 2002-2003 zijn ze rage dus moge duidelijk zijn dat ik ze in de loop der jaren aangeschaft heb ditzelfde geld voor de botta's. MiuMiu is van prada maar andere naam zelfde designer. Ook miumiu is ook niet nieuw maar is gewoon geen rage geworden als prada. Waarschijlijk heb jij net pas van MiuMiu gehoord, dan kan ik ook tegen jou zeggen: ''koop een paar schoenen van roberto cavalli''. Heb jij ook nog nooit van gehoord en zo is er nog genoeg.

Probeer mij niet te lopen vertellen dat ik met de mode meeloop, ik zal jou iets leren, met de mode loop je niet mee, de mode maak je zelf. Weet je wanneer je met de mode ''meeloopt'', als je nu een Von Dutch pet op je kop knalt.

Als je tegenwoordig armani of watdanook draagt loop je meteen met de mode mee, dus moet ik maar iceberg, kenzo, Alaia, Burberry, Exte, Givenchy etc gaan dragen?

Ik loop net zo makkelijk op zippers als op prada's het is maar net waar je het mee combineert.

Player ben je niet met je kleding player ben je als totaal plaatje, dus niet vanwege een paar prada's of botta's.

Alhoewel wat ben je als player ???

the shoes dont make the player, the player makes the shoes

Ik heb zilveren Nikes voor school en sporten, zwartleren schoenen voor uitgaan of speciale aangelegenheden ;) en slippers.

Terug
Naar boven