MuscleMeat

Hoeveel tijd laat jij tussen je preworkout meal en je training?

Peiling Peiling hoeveel tijd laat jij tussen je preworkout meal en je training?

• Totaal stemmers
    80
1,15 uur, uurtje na maaltijd 2 a 2,5 schep Noxplode, dan knallen.
prima bloedsuikerspiegel en flinke boost van Noxplode

30 minuten, omdat dan mn eten een beetje is gezakt en ik gewoon fatsoenlijk kan trainen.

1,5 uur ongeveer. Omdat ik een goede maaltijd neem en die wil ik zeker toch wel ruim een uur laten zakken voordat ik ga trainen. Trainen op volle maag vind ik niet zo flex. Dan een uurtje trainen, PW-shake, en uurtje later weer eten.

zit zeker 2 uur tussen, trainen op volle maag gaat niet echt lekker

1 uur, ff zakken maar nou ook weer niet te lang wachten.

1 uur ongeveer. En vlak voor de training nog 30gr whey

Reden: Precies goed zodat het eten gezakt is, maar geen hongergevoel tijdens het trainen

1 uur : sneller = kotsen langer = flauwvallen :D

2 uur....en dan nog steeds last van brandend maagzuur!

jeppe, hoe zou jij het dan doen?

13.30 halve liter melk, 20 gram whey, 60 gram brinta
15.00 halve liter water en 40 gram whey
16.00 glutamine, citrulline, alanine, dextro, eas.. etc.
16.30 trainen

Het maakt bij mij niet zoveel uit of ik nu een uur van te voren heb gegeten of langer. Meestal heb ik 2-3 uur voor mijn training voor het laatst gegeten. Neem net voor en tijdens de training nog wel ongeveer 25 gram dextro + 15 gram maltodextrine in. En wanneer mogelijk ook nog 1 uur van te voren een whey-shake, maar dat schiet er vaak bij in.

jeppe, hoe zou jij het dan doen?

13.30 halve liter melk, 20 gram whey, 60 gram brinta
15.00 halve liter water en 40 gram whey
16.00 glutamine, citrulline, alanine, dextro, eas.. etc.
16.30 trainen

Ik zou die van 15u naar 15u30 zetten en die van 16u zou ik 10 minuutjes voor men training ofzo nemen

Probeer altijd een uur van te voren te eten en neem 30min vantevoren een wheyshake. Na de training weer whey+dex.

Half uurtje, maar ik eet ook niet zo heel veel, anders is het langer.

Heb een iets vergrote maagopening dus als ik nog te vol zit en kracht ga zetten krijg ik brandend maagzuur...

Om 5u eten als een beer:D Elke dag Soep, Rijst/Aardappels, 350 gram groente, 400 gram vlees. 18.15 trainen.

Terug
Naar boven