Fitness Seller

IF late avond meal plan

• Topic Starter Topic Starter
Je wilt elke maaltijd gevuld zijn maar wilt overgaan naar vloeibare maaltijden?:P
Goed punt, ik zoek gewoon een goed alternatief om aan mij macro's te komen. Aangezien ik mijn eat Window niet kan verzetten tot 22 uur want dan ligt men post workout meal zonder twijfel op men mag voor het slapen... Daarom dacht ik aan een shake :)

Je bent super bedankt. Jij eet alles koud neem ik aan? Of warm jij je kip en rijst apart op of samen? Zoja hoelang doe je dit? Gebruik jij trouwens zo van die koelzakken waar je alle meals instopt of gewoon je tupperware in je rugzak?
Ik eet inderdaad alles koud. Ik fl**ker de zooi gewoon door elkaar. Ik neem alles mee in een coolbag met 1 vrieselement. Ik stop alles er rond 5:30 in voo rik wegga en laatste maaltijd eet ik rond 16:00. Dan is hij niet koud meer maar prima te eten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet inderdaad alles koud. Ik fl**ker de zooi gewoon door elkaar. Ik neem alles mee in een coolbag met 1 vrieselement. Ik stop alles er rond 5:30 in voo rik wegga en laatste maaltijd eet ik rond 16:00. Dan is hij niet koud meer maar prima te eten.
Ik denk dat ik dan gewoon hetzelfde ga eten na men training als voor mijn training (meestal 250g kip met 150g rijst en broccoli) dus om 17 uur eten, trainen om 1 ik 18 uur ongeveer, en om 20 a 20:15 hetzelfde als om 17 uur, wat denk je?

Prima idee.
Al zou ik er wat ketjap oid overheen gooien. :D

Terug
Naar boven