XXL Nutrition

Hoeveel uur slaap jij?

Peiling Peiling Hoeveel uur slaap jij?

• Totaal stemmers
    162
  • Peiling gesloten .
als ik om om 6 uur al moet werken wat regelmatig is laatste tijd, moet ik er om 5 uur uit. dan slaap ik maar 5 uur ongeveer, wat k*t is.
anders slaap ik wel 7-8 uur.

er tussen in = 6 uur

7 tot 8 uur, ben bij minder uurtjes altijd behoorlijk brak...

ik slaap terwijl ik werk , ik werk al slaapwandelend , moet jij ook eens proberen !

6 uur of minder.. :(
slaap meestal pas rond uur of 6 in de ochtend en slaap dan
ook door tot in de middag :( (slaapstoornis)

Moet jij niet naar school of werken?

Zelf slaap ik 5 a 6 uur en ben superfit. Heb een paar jaar geleden al eens een artikel gepost over hoe efficiënter en dieper te slapen inplaast van meer. En hoe 9+ uur slaap zelfs ongezond kan zijn.

Hebben jullie ook soms dat je de 12 uur slaap haalt, en rond 13.00u opstaat, al 3 maaltijden hebt gemist en je dus te weinig kcals in je dag haalt. Dat je je 's avonds dan niet energierijk genoeg voelt om serieus te trainen?
Ik alvast wel.

Hebben jullie ook soms dat je de 12 uur slaap haalt, en rond 13.00u opstaat, al 3 maaltijden hebt gemist en je dus te weinig kcals in je dag haalt. Dat je je 's avonds dan niet energierijk genoeg voelt om serieus te trainen?
Ik alvast wel.

Nee, gewoon 2 maaltijden aan elkaar plakken over de dag heen.

probeer altijd tussen de 8 a 9 uur slaap te krijgen, maar lukt eigenlijk nooit. Moet altijd nog wel een keertje naar de wc voor ik uiteindelijk slaap, en meestal word ik dan nog een of een paar keer wakker. dus ik denk jammergenoeg tussen de 6 en 7 uur gemiddeld...:(

is elke week verschillend omdat ik op 2 plekken parttime werk.

Ene week 5-6 uurtjes
andere week 7-8uurtjes.

gemiddeld 7 dan maar.

Door de weeks meestal maar 7 uurtjes, wat ik in het weekend probeer te compenseren met een uurtje of 12 :eek:;)

Door de week 6 tot 7 uur; zo ongeveer van 22:00 tot 5:00. Dat is de bedoeling in ieder geval, vaak is het minder. Het grote nadeel van op de bouw werken. Ben dan ook eigenlijk de hele week kapot.

In het weekend gelukkig wat meer, dus gemiddeld zal het wel een uur of 7 zijn.

8 uur normaliter, maar nu ik werkloos ben wil het nog wel es 9 uur zijn:P

haal sowieso de 7 uur. Vaak net niet de 8. Wil dit na mijn stage weer opvoeren tot de 8 uur sowieso

Moet jij niet naar school of werken?

Zelf slaap ik 5 a 6 uur en ben superfit. Heb een paar jaar geleden al eens een artikel gepost over hoe efficiënter en dieper te slapen inplaast van meer. En hoe 9+ uur slaap zelfs ongezond kan zijn.

Linkje? :)

Is al volgens mij een topic over, maar rond de 7-8.

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Is in het praktijk ook zo, merk dat als ik langer slaap ik me k*t voel. :p

7-8 uur.

doordeweeks 7 a 8 uur
weeked soms 6 a 7

Voordat ik trainde enzo was t meestal
een uurtje of 5 a 6 :rolleyes:

7 - 8 uur, veel te weinig :D

Minstens 8, nooit meer dan 9.5

Terug
Naar boven