Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat moet ik dan vooral eten ik lust alles zo een beetje veel vezels heb ik gehoord maar in welke producten zitten veel vezels maar het is niet erg als je 6 dagen per week traind? en hoelang moet je volhouden tot je begint te merken aan je massa?

Volhouden moet wel lukken ik kan elke dag wel ook al heb lange dag gehad ik eet gewoon boterhammen in de avond warm maar geen snacks of junkfood. Maar jij bent 14 hoelang doe jij al? Ik weet wel dat je na oefeningen genoeg magnesium moet binnen krijgen.
Sinds vorig jaar mei ofzo, moet zeggen dat ik me ook niet altijd aan mijn voedingsschema heb gehouden en ben in dat (bijna een) jaar in ongeveer 3 maanden het meeste aangekomen toen hield ik me er wel goed aan, hopen dat ik dit jaar nog wel goed kan afsluiten en dan volgend jaar weer beter m'n best doen, het is ff wennen om ineens zo op je voeding te letten
Je hoeft niet elke dag, en boterhammen is goed maar eet er dan vooral veel en bijv. veel melk drinken, lees aub de stickies dat bespaart mij een hoop typewerk. Daar zijn ze voor.

wat moet ik dan vooral eten ik lust alles zo een beetje veel vezels heb ik gehoord maar in welke producten zitten veel vezels maar het is niet erg als je 6 dagen per week traind? en hoelang moet je volhouden tot je begint te merken aan je massa?
Dan moet je een bril kopen