XXL Nutrition

Peiling Hoeveel verdien jij?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij?

• t/m 2000

Stemmen: 17 11,7%
  • 2001-2500

Stemmen: 21 14,5%
  • 2501-3000

Stemmen: 22 15,2%
  • 3001-3500

Stemmen: 12 8,3%
  • 3501-4000

Stemmen: 17 11,7%
  • 4001-4500

Stemmen: 16 11,0%
  • 4501-5000

Stemmen: 5 3,4%
  • 5001-5500

Stemmen: 3 2,1%
  • >5500

Stemmen: 18 12,4%
  • ik werk niet/ heb geen inkomen uit salaris

Stemmen: 14 9,7%

• Totaal stemmers
    145
  • Topic Starter Topic Starter
het is gewoon een vast onderdeel van mijn inkomen.
meenemen, is een vast onderdeel van je inkomen waarop je volgens cao dan standaard recht hebt. als het variabel is dan niet meerekenen.
En de mensen die geen 13de maand en vakantiegeld apart uitgekeerd krijgen, maar waarbij het maandelijks in het salaris verwekt is, moeten die dat dan nog van het bedrag afhalen?
eraf halen. staat altijd als aparte component op je strook

Nog geen >5500 inkomens?

Trouwens als je (tijdelijk) part-time werkt of ouderschapsverlof hebt, moet je dan je huidige inkomen opgeven, of het full-time inkomen?
Je hebt vast wel kinderopvangtoeslag aangevraagd, daar moet je je fulltime salaris invullen, zonder ouderschapsverlof. Wat irritant is, want onbetaald ouderschapsverlof opnemen hakt er aardig in. Ik ben per maand 400 extra kwijt aan alles voor de kleine en verdien daarnaast netto 300 minder door ouderschapsverlof.

Ik vraag me af waarom de categorie €3001-3500 onderbezet is

• Like
Waarderingen: BB_
Je hebt vast wel kinderopvangtoeslag aangevraagd, daar moet je je fulltime salaris invullen, zonder ouderschapsverlof. Wat irritant is, want onbetaald ouderschapsverlof opnemen hakt er aardig in. Ik ben per maand 400 extra kwijt aan alles voor de kleine en verdien daarnaast netto 300 minder door ouderschapsverlof.

Dat is raar, wij konden toen gewoon voor de kinderopvang een nieuwe aanvraag doen toen het inkomen wijzigde door ouderschapsverlof.

Ik hark mijn geld binnen met feestdagen :cool:

Dat is raar, wij konden toen gewoon voor de kinderopvang een nieuwe aanvraag doen toen het inkomen wijzigde door ouderschapsverlof.
Dat kan ook, je kan invullen wat je wilt. Alleen krijg je dan teveel voorschot. Ze hebben zelfs een rekenhulp waarmee je eerst je toetsingsinkomen berekend en daar staat ook bij vermeld dat je bruto jaarsalaris is wat telt, onbetaald verlof en ouderschapsverlof veranderen je bruto jaarsalaris niet.

Dat kan ook, je kan invullen wat je wilt. Alleen krijg je dan teveel voorschot. Ze hebben zelfs een rekenhulp waarmee je eerst je toetsingsinkomen berekend en daar staat ook bij vermeld dat je bruto jaarsalaris is wat telt, onbetaald verlof en ouderschapsverlof veranderen je bruto jaarsalaris niet.
Natuurlijk gaat een jaar ouderschapsverlof je bruto jaarsalaris veranderen.
Wij kregen nooit teveel voorschot. of ze moeten nu na 9 jaar opeens een rekening sturen.

Jammer dat nou juist dit anoniem is.

Nog geen >5500 inkomens?

Trouwens als je (tijdelijk) part-time werkt of ouderschapsverlof hebt, moet je dan je huidige inkomen opgeven, of het full-time inkomen?
Had dit kunnen hebben, kreeg vrij recent een andere functie aangeboden waarmee ik mijn bruto loon zou verdubbelen. Minpuntje was 80% buitenland, waarvan ook veel meerdere maanden aan eengesloten.
Misschien leuk als vrijgezel en in een andere tak dan manufacturing. Manufacturing altijd in een of ander shithole in het buitengebied omdat goedkope grond voor fabrieken.

Geld is ook niet alles en ben met mijn huidige salaris, voor mijn leeftijd meer dan dik tevreden.

Hier krijgen we ook elk jaar "opslag", niet altijd de moeite waard om van te spreken en meestal gewoon de officiële index die werd afgerond naar boven :roflol:.
Maar het klinkt zoveel beter als je tegen je werknemers kunt zeggen dat ze opslag krijgen natuurlijk

Je hebt het over de inflatiecorrectie?
Alleen indien een organisatie is aangesloten bij een CAO waarin periodieke indexeringen zijn afgesproken volgt er automatisch een indexering. Een werkgever die niet verbonden is aan een CAO, is dus ook niet verplicht de inflatie te indexeren.
Zo lang een werkgever maar minimaal het minimumloon betaalt en niet is aangesloten bij een CAO die voor hem bepaalt, is hij vrij om te salariëren naar eigen inzicht.

Is Bert een rijke tatta dan? Ik denk wel dat hij veel spaargeld heeft :P, maar volgens mij claimt hij altijd dat hij niet een heel hoog salaris heeft, want hij hecht meer waarde aan het plezier hebben in zijn werk ipv in hoogte van salaris.

Maar misschien zegt hij dat alleen omdat hij echt bizar veel verdient, en daarom niet hoeft te caren om de hoogte van zijn salaris, omdat hij toch ook plezier heeft in zijn werk.

Boh, mindfucks allover.

BERT?! WAAR BEN JE!? FILL US IN

Is Bert een rijke tatta dan? Ik denk wel dat hij veel spaargeld heeft :P, maar volgens mij claimt hij altijd dat hij niet een heel hoog salaris heeft, want hij hecht meer waarde aan het plezier hebben in zijn werk ipv in hoogte van salaris.

Maar misschien zegt hij dat alleen omdat hij echt bizar veel verdient, en daarom niet hoeft te caren om de hoogte van zijn salaris, omdat hij toch ook plezier heeft in zijn werk.

Boh, mindfucks allover.

BERT?! WAAR BEN JE!? FILL US IN
Hij postte laatst nog een schalenoverzicht van de defensiesalarissen. zal eens zoeken. brb.

Edit: nja kan de post niet meer precies vinden, maar volgens mij was dit de tabel

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven