AndroidHealthClinic

Peiling Hoeveel verdien jij?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij?

• t/m 2000

Stemmen: 17 11,7%
  • 2001-2500

Stemmen: 21 14,5%
  • 2501-3000

Stemmen: 22 15,2%
  • 3001-3500

Stemmen: 12 8,3%
  • 3501-4000

Stemmen: 17 11,7%
  • 4001-4500

Stemmen: 16 11,0%
  • 4501-5000

Stemmen: 5 3,4%
  • 5001-5500

Stemmen: 3 2,1%
  • >5500

Stemmen: 18 12,4%
  • ik werk niet/ heb geen inkomen uit salaris

Stemmen: 14 9,7%

• Totaal stemmers
    145
Een topic als show je de buitenkant van je huis was leuker geweest. Met inkomen zal je het toch snel naar boven afronden én we hebben meteen een indicatie betreft het inkomen.:D
Ook niet, wij hebben een normale woning, alleen de hypotheek is op alleen mijn salaris.
Andere hebben wel beide inkomens nodig voor dezelfde woning.

tonnetje of 2 per jaar

Een topic als show de buitenkant van je huis was leuker geweest. Met inkomen zal je het toch snel naar boven afronden én we hebben meteen een indicatie betreft het inkomen.:D

Of samenvoegen met ;

Ik verdien niet slecht als chemisch analist zie ik..

Helaas is er een schofterig verschil tussen bruto en netto..:roflol:

Hallo, moet ik als ZZP'er het gemiddelde nemen van de afgelopen 3 jaar, zoals bij het afsluiten van een hypotheek, of is het gemiddelde van het afgelopen jaar ook goed?

Met vriendelijke groet,
Een ZZP'er

• Topic Starter Topic Starter
Hallo, moet ik als ZZP'er het gemiddelde nemen van de afgelopen 3 jaar, zoals bij het afsluiten van een hypotheek, of is het gemiddelde van het afgelopen jaar ook goed?

Met vriendelijke groet,
Een ZZP'er
Als ZZP'er ontvang je geen salaris, dus feitelijk mag je helemaal niks invullen.

Inc of ex ploegen ?

• Like
Waarderingen: LM
Interessant, tellen bonussen ook mee trouwens? Voor commerciële mensen scheelt dat nogal.

Het was mij ook al opgevallen dat er best een paar heel intelligente mensen hier rondhangen. Tenminste, naar mijn idee dan.

Op zich zegt een maandinkomen niet ook lang niet alles.
Toeslagen (ploegen, extra bonussen etc), 13de maand, vakantiegeld, eventuele bijdragen voor kinderopvang, reiskosten wel of niet (kan aardig oplopen als je verder woont en zeer beperkt vergoeding hebt of een 100% vergoeding), leaseauto ja/nee, hypotheek ja/nee, kinderen ja/nee en zo heb je nog veel meer zaken die meetellen.
Denk dat het er uiteindelijk om gaat wat je te besteden hebt/overhoudt in totaal. Een inkomen hebben of iets verdienen (in geld dan ;) ) is wel het complete plaatje dat pas echt wat zegt. Als je een vet inkomen hebt en een hoog maandsalaris en alles kwijt bent aan lasten/kosten oid wat heb je dan aan het weten hoeveel iemand verdiend. :o
Maar als je gewoon goed kan leven, leuk werkt, gezond bent en "tevreden kan zijn" met wat je hebt dan is het "hoeveel verdien je" eigenlijk van ondergeschikt belang.

InB4: "je verdiend meer dan dat je krijgt" :rolleyes:

Kunnen we doorschalen tot 25k bruto of zo, ik heb dat niet, maar >5500 is wel heel braaf als hoogste trede

Salaris hier beetje afhankelijk van de inkomsten van m’n zaak, als eigenaar haal ik er minimaal een DGA salaris uit van zo’n 95-120 op jaarbasis. Slechtste jaar was in 2018: toen heb ik een minimum DGA aangehouden van 45 ivm slechte keuzes dat jaar.

Op zich zegt een maandinkomen niet ook lang niet alles.
Toeslagen (ploegen, extra bonussen etc), 13de maand, vakantiegeld, eventuele bijdragen voor kinderopvang, reiskosten wel of niet (kan aardig oplopen als je verder woont en zeer beperkt vergoeding hebt of een 100% vergoeding), leaseauto ja/nee, hypotheek ja/nee, kinderen ja/nee en zo heb je nog veel meer zaken die meetellen.
Denk dat het er uiteindelijk om gaat wat je te besteden hebt/overhoudt in totaal. Een inkomen hebben of iets verdienen (in geld dan ;) ) is wel het complete plaatje dat pas echt wat zegt. Als je een vet inkomen hebt en een hoog maandsalaris en alles kwijt bent aan lasten/kosten oid wat heb je dan aan het weten hoeveel iemand verdiend. :o
Maar als je gewoon goed kan leven, leuk werkt, gezond bent en "tevreden kan zijn" met wat je hebt dan is het "hoeveel verdien je" eigenlijk van ondergeschikt belang.

InB4: "je verdiend meer dan dat je krijgt" :rolleyes:

Mwah als die hogere lasten weer een mooi huis opleveren, dan zijn de lasten toch wel goed besteed.
Ken ook van die types die veel geld verdienen, heel veel te besteden hebben maar kopen gewoon niks en leven erg sober. Die liggen straks in de kist zonder te hebben geleefd.

Mwah als die hogere lasten weer een mooi huis opleveren, dan zijn de lasten toch wel goed besteed.
Ken ook van die types die veel geld verdienen, heel veel te besteden hebben maar kopen gewoon niks en leven erg sober. Die liggen straks in de kist zonder te hebben geleefd.
Dat is ook wat ik bedoel met het complete plaatje ;)
Als jij een duur huis koopt en daardoor elk dubbeltje om moet draaien en tevreden bent is t ook goed.
Daarom zeg ik ook dat je eigenlijk niets weet als je weet wat ieman verdiend in euro per maand.

weet niet of ik t nu duidelijker uitleg :o

Dat is ook wat ik bedoel met het complete plaatje ;)
Als jij een duur huis koopt en daardoor elk dubbeltje om moet draaien en tevreden bent is t ook goed.
Daarom zeg ik ook dat je eigenlijk niets weet als je weet wat ieman verdiend in euro per maand.

weet niet of ik t nu duidelijker uitleg :o
Maar dan de vraag; worden we er beter of gelukkiger van om dit te vergelijken met anderen? Ik persoonlijk denk namelijk dat social media 1 van de grootste veroorzakers is van de groeiende depressie cijfers bij de jeugd...

Ik denk dat je niet moet vergelijken.
Dan kan het gras altijd groener zijn bij de buren ;)
Wees tevreden met wat je hebt en als je gewoon kan leven is dat in mijn ogen goed.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven