- Waardering
- 1.874
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Ik flirt momenteel met die categorie, Mss volgend jaarIk vraag me af waarom de categorie €3001-3500 onderbezet is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik flirt momenteel met die categorie, Mss volgend jaarIk vraag me af waarom de categorie €3001-3500 onderbezet is
Je hebt het over de inflatiecorrectie?
Alleen indien een organisatie is aangesloten bij een CAO waarin periodieke indexeringen zijn afgesproken volgt er automatisch een indexering. Een werkgever die niet verbonden is aan een CAO, is dus ook niet verplicht de inflatie te indexeren.
Zo lang een werkgever maar minimaal het minimumloon betaalt en niet is aangesloten bij een CAO die voor hem bepaalt, is hij vrij om te salariëren naar eigen inzicht.
.Dbb 'ers verdienen bovengemiddeld. Of mensen met een lager inkomen durven het niet te posten.Wat is toch de reden dat er zoveel mensen zijn die maar al te graag willen weten wat een ander verdient?
Is dat om zichzelf superieur, of juist minderwaardig te voelen?
![]()
Wat is toch de reden dat er zoveel mensen zijn die maar al te graag willen weten wat een ander verdient?
Is dat om zichzelf superieur, of juist minderwaardig te voelen?
![]()

Hij postte laatst nog een schalenoverzicht van de defensiesalarissen. zal eens zoeken. brb.
Edit: nja kan de post niet meer precies vinden, maar volgens mij was dit de tabel
![]()
Het Pauper Topic
D66 en GL in gevecht om de jongeren en oudere jongeren die drugsgebruik wel ok vinden en eigen keuze en verantwoordelijkheid enzo.forum.bodybuilding.nl
Ik sla alles op van mijn bertje
Is trouwens een grapje
Dat komt eroverheenJeetje, je zal een soldaat 3e klas zijn, worden die ook uitgezonden? dat zou ik voor zo'n salarisje niet doen
f**k, ik dwaal af, terug naar verdienend DBB.
toch?Ja klopt. We zitten bij een CAO en volgen automatisch de indexeringen.
Alleen doen ze hier dan alsof je opslag krijgt.

Ik denk dat je wel de juiste conclusie trekt. Al zal het niet zo gauw zijn om zich minderwaardig te voelen, maar dat is natuurlijk wel een mogelijke uitkomst. Daarnaast kun je toch ook gewoon nieuwsgierig zijn, waar op zich niets mis mee is natuurlijk.
Mij kan het eerlijk gezegd niets schelen, het is niet alsof ik met die knowledge het geld ook opeens mag uitgeven![]()
De mens is nou eenmaal nieuwsgierig aangelegd?Ah op die manier, wat kinderachtig.
Wij zijn dus niet aangesloten bij een CAO en ik heb hier dus wel medewerkers die denken dat wij verplicht zijn het inflatiecijfer te indexeren.
Zitten hier momenteel vol in de jaarlijkse gesprekken en hebben dit nu al een paar keer (weer) naar voren gehad.
Heb het niet per definitie over dit forum hoor, want zie dit vooral als humor en oppervlakkig en om 'de gesprekken' op gang te houden.
Maar in zijn algemeenheid heb je natuurlijk, buiten de scheven gezichten, geen f**k aan die info.
Ben je alleen de eerste weken van je opleiding je word al vrij snel 2e klas
Het valt tegenwoordig geloof ik niet meer onder fysio of wel? Ik heb in elk geval gewoon 22 fysio behandelingen per jaar in mijn aanvullende pakket![]()
Soldaat 3 ben je alleen in de opleiding, dus niet tijdens een uitzending. Bij Defensie (KL) moet je het sowieso hebben van de oefentoelages en zelfs dan is het voor de hoeveelheid energie/tijd armoedig weinig...Jeetje, je zal een soldaat 3e klas zijn, worden die ook uitgezonden? dat zou ik voor zo'n salarisje niet doen
f**k, ik dwaal af, terug naar verdienend DBB.
Heb het niet per definitie over dit forum hoor, want zie dit vooral als humor en oppervlakkig en om 'de gesprekken' op gang te houden.
Maar in zijn algemeenheid heb je natuurlijk, buiten de scheven gezichten, geen f**k aan die info.
Precies mijn ideeZulke topics behoren vaak tot de pareltjes van DBB en brengen juist vaak de leukste discussies op gang.

Door onbetaald ouderschapsverlof veranderd je bruto jaarsalaris juist wel.Dat kan ook, je kan invullen wat je wilt. Alleen krijg je dan teveel voorschot. Ze hebben zelfs een rekenhulp waarmee je eerst je toetsingsinkomen berekend en daar staat ook bij vermeld dat je bruto jaarsalaris is wat telt, onbetaald verlof en ouderschapsverlof veranderen je bruto jaarsalaris niet.
.