Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RvR zei:de meest intelligente dingen zijn naar voren gekomen en rubensossa komt even zeggen dat het allemaal onzin is..
onderbouw even waarom het onzin is? dus iedereen kan even groot worden? iedereen kan eindeloos groeien? iedereen van 1.78 kan even zwaar(VVM)/gespierd worden ondanks het verschil in aanleg, verschil in botstructuur etc etc?
RubenSossa zei:Neem je altijd alles letterlijk op? Het begrip the sky is the limit moet je natuurlijk wel relatief zien.
Verder eens met Dumphuiz en Adema, dus lees die posts nog maar eens door voor mn onderbouwing. Beter kan ik hetzelf niet verwoorden.
Want sommige mensen zijn gewoon groot en sterk van zichzelf
Als die gaan trianen worden het monsters
zo is het
zover als je lichaam genetisch toelaat , is voor iedereen anders
een freaking ecto komt echt niet zo ver naturel als een meso..
ik vind het onzin om te stellen dat het afhankelijk is van hoe goed je eet en traint..
ik vind het onzin om te stellen dat het afhankelijk is van hoe goed je eet en traint..
The current state of affairs is worse than ever.... because of the large number of writers who conciously teach the failure mindset. You know who they are. The guys who talk incessently about "genetic potential" , "genetic limitations" , "good genetics" , "bad genetics"
RvR zei:ik geloof graag dat jij het zelf niet beter kunt verwoorden..
als ik 'the sky is the limit' relatief moet zien dan is er dus wel een grens?
ja sorry.. hoe meer je praat, hoe minder ik van je begrijp..
Dat komt omdat je je als een corky opstelt. Lees inderdaad maar eens het e-book Dinosaur Strength. Misschien dat je me dan iets beter begrijpt.RubenSossa zei:Dat komt omdat je je als een corky opstelt. Lees inderdaad maar eens het e-book Dinosaur Strength. Misschien dat je me dan iets beter begrijpt.

Adema zei:Laten we vooral elkaar persoonlijk aanvallen, zodat iedereen kan zien hoe hard onze discussie-skills zuigen.
justlooking zei:Ik denk dat we het meer moeten hebben over de snelheid waarmee je groeit dan over het genetisch limiet.
Er zijn genoeg mensen die gewoon echt teringlangzaam groeien terwijl ze stinkend hard hun best doen met trainen én voeding.
Dan kunnen ze vreten en trainen wat ze willen maar hun lichaam weigert gewoon om meer spiermassa te kweken dan die paar kilo per jaar.
Dat een paar ondervoedde ectootjes een mooie transformatie hebben gemaakt wil niet zeggen dat elke normaal etende ecto dat ook in zich heeft.
... 100kg met 10% bij 1.80m, dat lijkt me voor iedereen (voor sommigen na vele jaren zwoegen en op die enkele uitzonderingen na) minimaal haalbaar.justlooking zei:Ik denk dat we het meer moeten hebben over de snelheid waarmee je groeit dan over het genetisch limiet.
Er zijn genoeg mensen die gewoon echt teringlangzaam groeien terwijl ze stinkend hard hun best doen met trainen én voeding.
Dan kunnen ze vreten en trainen wat ze willen maar hun lichaam weigert gewoon om meer spiermassa te kweken dan die paar kilo per jaar.
Dat een paar ondervoedde ectootjes een mooie transformatie hebben gemaakt wil niet zeggen dat elke normaal etende ecto dat ook in zich heeft.
)calibre zei:Ik vrees dat je de posters op dit forum die gedurende een bepaalde periode dagelijks boven de 7 000 kcal aten op 1 hand kan tellen.
KaLe zei:Wat een gelul dit. Alsof 7000kcal nog een meerdwaarde heeft, afgezien van moddervet worden. Of je bedoelt posters met een extreem snelle verbranding...
.Samu zei:7000kcal voor een gewone, doorsnee gainer gaat ook. Gewoon meer trainen => groter verbruik.
Ja en van trainingsschema enzo... weet ikBlackadder zei:

Harder trainen!periodes waarin ik amper iets doe dan luieren en trainen kom ik al bij op 3500cal, momenteel niet meer dan 4500 en vetpercentage gaat alsnog naar omhoog.

Rob G zei:Mja ik denk echt dat veel gasten hier denken dat ze veel meer kunnen bereiken dan wat daadwerkelijk mogelijk is. Kijk, als je net een paar jaar trained dan gaat het hard ja. Dan kom je wel 10 a 15 kg aan in een jaar. Waarschijnlijk heb je dan de gedachte dat er een lineair verband zit tussen massa toename en tijd. Toen ik 2 jaar trainde dacht ik ook: oh nog een paar jaar en dan is het 90 kg schoon aan de haak, no problem. Maar dat gaat gewoon vies tegenvallen. Niet dat ik nou zo lang train of dat ik nu op een manier train waardoor ik alles er uit haal wat er in zit. Maar een statement als die van Adema dat iedereen van een gemiddelde lengte, laten we zeggen 1.80 m, makkelijk 110 kg bij een vet% van 10% kan komen is gewoon dikke onzin. 110 kg bij 10% en 1.80, dat is ****ing massief zeg ik je. Zo zien veel gasten die flink juicen er nog niets eens uit.
Tuurlijk ga je makkelijk van 60 kg naar 85 kg, omdat je eerst gewoon weinig woog. Kijk naar een jonge als benchmarc, vraag hem eens of hij makkelijk 110 kg haalt. Die jonge ging ook van 60 kg naar ruim 80 in een jaar tijd ofzo, zonder echte vet toename. Maar nu begint het ook erg lastig te worden en is het knokken voor elke kg.
Als ik bv kijk naar Johny, hij heeft max ongeveer 90 kg gewogen met een vet% van een procent of 12. En toen zag hij er al flink bruut uit. Denk je nou echt dat hij 'makkelijk' 110 kg bij 10% had komen te weten? Dat is ****ing 20 kg pure spiermassa extra!! No way echt niet. Hij is ook ongeveer 1.80 m en heeft heeft echt geen slechte genen ofzo.
Ja er zijn dan misschien wel gasten die 100 kg wegen, maar als ik ze dan in blote bast zie hebben ze niet die echte BB look. Dan zijn het gewoon lompe grote gasten, maar geen gespierde bikkels.
Ik moet nog zien dat een natural van 1.80m 110 kg bij 10% haalt, laat staan dat die makkelijk zou kunnen. Misschien na 15 jaar als een monnik leven dat het iemand met hele goede genen zou lukken, en dan zeg ik misschien.