Fitness Seller

Hoever kan je natuurlijk gaan?

Rob G zei:
...
Als het zo ****ing makkelijk was dan wogen we allemaal wel 110 kg. O nee, want jullie hebben natuurlijk na het lezen van een aantal artikelen trainingsmethoden ontdekt waardoor je een ecto binnen 2 jaar veranderd in een podium beest van 110 kg.

Waar staat dat je dat binnen een aantal jaar bereikt?! We hebben het er hier over hoeveel je natural kan bereiken, UITEINDELIJK. Dus na jaren van harde training en goed eten.

Dan nog, er zijn gewoon grenzen. De 1 zit was sneller aan zijn grens dan de andere. Wat guru's je ook mogen voorspiegelen.

Ken genoeg gasten hier die volgens bepaalde trainingmethoden trainen die worden gepredikt door het gilde van gelovers in het oneindige. Maar genoeg van die gasten waaien bij windkracht 5 al weg, waarom bereiken die dan niet sneller de top van hun potentieel? Zouden er dan toch limieten zijn, of zou die heilige graal gewoon niet bestaan?

eq_909 zei:
Waar staat dat je dat binnen een aantal jaar bereikt?! We hebben het er hier over hoeveel je natural kan bereiken, UITEINDELIJK. Dus na jaren van harde training en goed eten.

Ja bro, nu begint het al bij te draaien. De statement was dat iedereen het makkelijk zou halen. 25 jaar beuken noem ik niet makkelijk. Denk jij dat het makkelijk is om zo'n levensT 25 jaar vol te houden? Als je aankomt op het punt waarop je niet meer zomaar 10 kg aankomt in een jaar, dan zul je wel merken hoe hard je moet knokken voor een extra kilo. Je zal steeds meer dingen moeten laten. Nu train je misschien een paar jaar, nu gaat alles hard en snel, maar dadelijk als je alles moeten laten om nog 1 kg aan te komen in een jaar, dan wil ik nog wel eens zien hoeveel van jullie gasten er nog alles voor over heeft.

Iedereen kan hier makkelijk achter z'n computertje typen hoe freakin' huge hij wordt binnen korte tijd en hoe makkelijk je kilo's aankomt. Maar het feit is dat een paar fatsoenlijke foto's van de eerste 110kg wegende droge natural nog steeds gepost moeten worden. En ik denk dat we daar nog erg lang op kunnen wachten.

Denk je nou echt dat het zin heeft om 3500 kcal boven je onderhoudsniveau te gaan zitten?
Ja.
Toen ik 4000+ kcal at ja toen kwam ik ook 12 kg aan in 8 maanden ofzo. Maar als je daarna gaat cutten ben je er ook weer 6 kg kwijt.

Denk je nou echt dat een andere manier van trainen ineens 25 kg pure spiermassa oplevert?
Denk je nou echt dat jouw lichaam reden zoekt om 110kg 10% bf te worden als je 3x per week een of ander low-volume isolatie-schemaatje afwerkt?
Alle gasten die hier zo hard roepen dat ze zo makkelijk 110 kg komen stuk voor stuk niet eens in de buurt van zo'n fysiek. Als het zo ****ing makkelijk was dan wogen we allemaal wel 110 kg. O nee, want jullie hebben natuurlijk na het lezen van een aantal artikelen trainingsmethoden ontdekt waardoor je een ecto binnen 2 jaar veranderd in een podium beest van 110 kg.
Heerlijk, de frustratie. Zit je er mee dat je het zelf niet op kunt brengen om je uberhaupt wat in lifting in het algemeen te verdiepen? Je bent na het lezen van de stickies hier waarschijnlijk direct doorverhuisd naar het gare hanenhok. Iedereen die geen aparte armen-dag heeft is een powerlifter, niet?

Je koopt geen Ferrari met een parttime baan.
Er zijn er zo veel die het roepen, maar niemand die het bewijst. En dat Adema veel gewicht aan komt vind ik hardstikke netjes van hem en daar heb ik zeker wel respect voor. Maar geloof me dat die stijgend lijn zal stagneren, en ik denk sneller dan jullie denken.
Thanks, benieuwd wat geordende voeding en consequent eten/slapen mij na de zomer op zal leveren :thumbup:
Dan nog, er zijn gewoon grenzen. De 1 zit was sneller aan zijn grens dan de andere. Wat guru's je ook mogen voorspiegelen.
Het probleem is dat de zgn. guru's teveel negatieve reclame over genetische beperkingen, tot in de extremiteiten, maken - zodat er nog veel meer van die nutteloze supplementen verkocht kunnen worden.

Het is geweldig, bijna iedereen trained en eet als een krant; zodra er wat succesvolleren zijn, wordt er direct 'goede genen' geschreeuwd. Dat is makkelijk praten - ik vind het prima, die pessimistische levensvisie vol zelfmedelijden, maar ga er alsjeblieft andere huilers mee vervelen.

“You will find only what you bring in.”

en toen was iedereen uitgeluld.. :roflol:

Het blijft een feit dat zeer weinig mensen de stats hebben die jij predikt zo makkelijk haalbaar te zijn.

En je hebt veel praatjes voor iemand die zelf nog meer dan 40 kg van die stats vandaan is. Okay, je hebt 18 kg gegained maar misschien ben je wel door de pubertijd geholpen die je een aantal kg spier gratis heeft gegeven.

dubbel

Laatst bewerkt:
Adema zei:
Ja.

Denk je nou echt dat jouw lichaam reden zoekt om 110kg 10% bf te worden als je 3x per week een of ander low-volume isolatie-schemaatje afwerkt?

Heerlijk, de frustratie. Zit je er mee dat je het zelf niet op kunt brengen om je uberhaupt wat in lifting in het algemeen te verdiepen? Je bent na het lezen van de stickies hier waarschijnlijk direct doorverhuisd naar het gare hanenhok. Iedereen die geen aparte armen-dag heeft is een powerlifter, niet?

Je koopt geen Ferrari met een parttime baan.

Thanks, benieuwd wat geordende voeding en consequent eten/slapen mij na de zomer op zal leveren :thumbup:

Het probleem is dat de zgn. guru's teveel negatieve reclame over genetische beperkingen, tot in de extremiteiten, maken - zodat er nog veel meer van die nutteloze supplementen verkocht kunnen worden.

Het is geweldig, bijna iedereen trained en eet als een krant; zodra er wat succesvolleren zijn, wordt er direct 'goede genen' geschreeuwd. Dat is makkelijk praten - ik vind het prima, die pessimistische levensvisie vol zelfmedelijden, maar ga er alsjeblieft andere huilers mee vervelen.

“You will find only what you bring in.”

Die arrogante instelling van je begint echt irritante vormen aan te nemen. We hebben niet allemaal de kennis van training net als jou bro, dat wil niet zeggen dat je zo uit de hoogte hoeft te doen. We zullen zelf wel zien hoe ver je gaat komen met je levensstijl. Ik hoop voor je dat je die 110 kg haalt, maar ik betwijfel of je tegen die tijd nog een sociaal leven hebt.
En wat je zegt over pessimistische levensvisie. Bro, het gaat hier over trainen, het gaat niet over leven. Er is meer in het leven dan eten en trainen. En ikk kan het makkelijk op brengen om me te verdiepen in 'lifting'. Maar ik heb er geen zin in, ik steek mijn tijd liever in het vergaren van kennis waar je wel wat aan hebt in het leven.

Je hoeft er niet veel tijd in te steken, het is gewoon heel makkelijk: surplus aan voedsel met veel eiwitten + 3 keer per week squatten = groeien gegarandeerd.

Verder ben ik het eens met Adema (uiteraard)... de meesten trainen gewoon verkeerd, plus bang zijn om dik te worden als tweede faalreden.

Ik ben nu 92kg met ca. 15% vet op 1m70 en ondervind geenszins dat het einde in zicht is.. integendeel, 100kg is gewoon een kwestie van tijd, 10% zal waarschijnlijk nooit gebeuren omdat ik niet van dieeten hou :) of ik moet al gezondheidsproblemen krijgen.

Hij gaat weer lekker met het board.

Metal^militia zei:
Je hoeft er niet veel tijd in te steken, het is gewoon heel makkelijk: surplus aan voedsel met veel eiwitten + 3 keer per week squatten = groeien gegarandeerd.

Verder ben ik het eens met Adema (uiteraard)... de meesten trainen gewoon verkeerd, plus bang zijn om dik te worden als tweede faalreden.

Ik ben nu 92kg met ca. 15% vet op 1m70 en ondervind geenszins dat het einde in zicht is.. integendeel, 100kg is gewoon een kwestie van tijd, 10% zal waarschijnlijk nooit gebeuren omdat ik niet van dieeten hou :) of ik moet al gezondheidsproblemen krijgen.
Maar maar maar jij bent een uitzondering.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D
Metal^militia zei:
Hij gaat weer lekker met het board.
Via "Bewerk" kan je de dubbele verwijderen. :)

3x per week squatten jaja.
Sommige mensen missen echt de realiteit volledig, ik blijf erbij, ik hoor veel grote praat maar waar vind ik bewijs van al die grote praat ?

Moen zei:
3x per week squatten jaja.
Sommige mensen missen echt de realiteit volledig, ik blijf erbij, ik hoor veel grote praat maar waar vind ik bewijs van al die grote praat ?
Iets mis met 3x per week squatten? Kijk maar es in de logs in de powerliftingafdeling, kan je iets bijleren. :thumbs: Adema zit wel op 4x/week, so what's your point?

We zien allemaal wel binnen x jaar hoever de queste naar de droge 110 kg gevorderd is he, al vrees ik dat het met 4x pw squatten snel afgelopen zal zijn met trainen.

Ik dacht dat de 'literatuurbodybuilder' van tegenwoordig wel zou weten dat je dezelfde mechanische paden niet te vaak mag belasten, laat staan 4x per week :eek:

3xl is de enige die de 110 kg droog kan halen. En ja wel, gewoon met een splitschema :P

Ik kan wel een paar linkjes plaatsen met de beste info die je ooit zult krijgen, maar dat moet iedereen maar zelf uitvinden.. dit is precies de reden dat ik bijna nooit post buiten het gewichtheffen gedeelte, 99% is geindoctrineerd met de gebruikelijke shit die dan weer door 99% wordt nageblaat.

Smoothmold zei:
haha, 7000 tot 10.000 kcal per dag. Please....... Zelfs een ecto wordt hier dik van ipv gespierd. Eet je trouwens ook meer dan de pro's. calibre wat zijn jouw stats?

Haha who cares wat mijn stats zijn, heeft nogal veel te maken met deze discussie. Pavel is ook geen huge kerel dus kan je er ook niets van aannemen over spiergroei?

Als je het toch zozeer wilt weten, ik ben van 54kg naar 76kg gegaan op 15 maand. Gainen is echter verre van mijn hoofdobjectief de laatste maanden dus ik ben zeker dat moest ik er mijn hoofdobjectief van maken dat ik al veel hoger zou zitten. 100 kg + worden is overigens geen doel van me.

Rob G zei:
Net alsof je dan ineens ****ing gespierd wordt, laat me niet lachen. Denk je nou echt dat het zin heeft om 3500 kcal boven je onderhoudsniveau te gaan zitten? Toen ik 4000+ kcal at ja toen kwam ik ook 12 kg aan in 8 maanden ofzo. Maar als je daarna gaat cutten ben je er ook weer 6 kg kwijt.

Echt hilarisch hoor, je quote me en laat de zin tussen haakjes gewoon weg. Gaan we beginnen als DBC en gewoon antwoorden op wat we willen?

DumphuiZ zei:
Unregistered is in 2 jaar van 60 naar 100kg gegaan bij 12% (1.70~1.75m) met die zieke bulk schema's. Sorry dat ik je naam hier noem, maar het is tijd voor wat zwaarder geschut vrees ik :D.

Post die gozer nog ergens eigenlijk? Ik vond zijn berichten altijd wel interessant.

Terug
Naar boven