XXL Nutrition

hoffelijkheid in de supermarkt

costamawaarzijn

Advanced Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
vragen oudere mensen jullie ook soms of ze niet voormogen in de supermarkt??
ze hebben toch niet veel mee zeggen ze dan:rolleyes: nou heb ik ook nooit veel mee, dus zeg ik nee:D
en hebben jullie er ook geen hekel aan dat ouwe mensen precies op datzelfde tijdstip willen winkelen, als de werkende mens???
ze hebben de hele dag tijd, en ze zijn toch al wakker van 06.30:mad:
en dan houden ze de hele kassa op, omdat ze perse met kleingeld willen betalen fzo, of ze zijn iets "vergeten"

ik hoor het graag

volgens mij vind DBB dit een goed topic

Nee. Waar ik me ook aan irriteer zijn mensen die het ineens op een sprintje zetten als er een kassa ergens open gaat. Ik lach ze altijd ff uitgebreid in hun gezicht uit.

ze hebben toch niet veel mee zeggen ze dan:rolleyes: nou heb ik ook nooit veel mee, dus zeg ik nee:D
en hebben jullie er ook geen hekel aan dat ouwe mensen precies op datzelfde tijdstip willen winkelen, als de werkende mens???
en dan houden ze de hele kassa op, omdat ze perse met kleingeld willen betalen fzo, of ze zijn iets "vergeten"

ik hoor het graag

Je MOET oude mensen laten voorgaan, lang stil blijven staan is slecht voor hun artrose enzo.. :p

Nu ja, mij maakt het niet uit of het een oude of jonge mens is, als ik een ganse kar volgeladen heb en die persoon achter mij heeft veel minder mee, zeg ik vaak uit mezelf dat die mag voorgaan ;) Zelf heb ik meestal wel weinig mee en 't valt mij wel op dat mensen die een ganse kar hebben volgeladen, je niet snel laten voorgaan. Maar ja, ik wind me daar nu niet echt over op, 't leven is te plezant om supermarktstress te hebben :)

Laatst bewerkt:
Ik deed vanmiddag boodschappen en vroeg uit mezelf aan een vrouwtje met 2 artikelen of ze voor wilde. Beat that

Ik ga altijd bij de zelf-scan kassa. :D Oude mensen gebruiken die nooit, is te modern en hi-tech voor ze.. :o

Wat een drama zeg.

Af en toe vragen oude mensen juist of ik voor wil gaan, wat ik altijd erg waardeer:).

ik hoor het graag

ik zeg altijd dat ze voormogen en dan doe ik ze struikelen

Nee. Waar ik me ook aan irriteer zijn mensen die het ineens op een sprintje zetten als er een kassa ergens open gaat. Ik lach ze altijd ff uitgebreid in hun gezicht uit.

hahaha inderdaad.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

ik zeg altijd dat ze voormogen en dan doe ik ze struikelen

Doe jij ze struikelen?
Grote jongen.

Nee, laat nooit iemand voor, want ik heb haast en ouwe mensen niet.

Mensen die in de rij staan en dan allemaal dingen gaan pakken of laten pakken zijn nog het irritantste vind ik.

ik weet niet als je dit serieus bedoelt, maar mij heeft nog nooit iemand gevraagd om voor te mogen in de supermarkt:)

Ik vind het vooral irritant als ze elkaar tegen komen in een gang en dan hun karren strategisch plaatsen zodat niemand nog langs kan terwijl ze hun levensverhaal aan elkaar vertellen, en dan doen alsof ze het niet merken...

hahaha inderdaad.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Doe jij ze struikelen?
Grote jongen.

ja , en dan zoek ik er nog een klein mannetje uit om af te slaan terwijl ik men tattoos aan iedereen show

ik ben stoer:)
stoer zijn is leuk;)

Echte mannen winkelen niet.

OT: Ik kan me er serieus aan ergeren dat bejaarden altijd tussen 16u en 17u30 hun inkopen moeten doen. "We zien dan nog wat mensen", zeggen ze dan. Nu ja, ik moet toegeven dat ik in vakantieperiodes ook altijd op dat tijdstip ga shoppen en dan voel ik me best schuldig. :D

Terug
Naar boven