Fitness Seller

hoffelijkheid in de supermarkt

:roflol:, ben ik wel goed in. Als ik vroeger met m'n ma ging winkelen bracht ik telkens nog meer dan 10 stuks bij als ze al aan de kassa stond. :D Zolang je de kassierster niet ophoud is er trouwens niets mis mee.

Hoezo niets mis mee? Betekend gewoon dat je eigenlijk nog niet klaar was met boodschappen doen en dus niet in de rij hoort te staan:mad:.

Waar ik echt een gruwelijke schijthekel aan heb is aan mensen die heel dicht naast je komen staan en ofwel reikhalzend beginnen kijken op de schap waar jij toevallig aan het kijken bent ofwel nemen ze iets dat vlak voor je neus ligt. Dergelijk klootjesvolk geef ik gewoonweg een duw en soms vallen ze dan zelfs omver. Ze moeten maar niet in mijn comfortzone komen.

Wat moeten ze dan doen? Je kan toch geen half uur staan wachten tot iemand klaar is met kijken..

Als ik ergens aan het kijken ben en zie dat er iemand ook wat wil kijken waar ik sta of moet aanzijn waar ik ben en iets wil nemen ga ik altijd wat plaats maken en wat verder gaan staan zodat diegene ook kan kijken of hetgeen kan nemen wat hij/zij wil.:dunno:

Laatst bewerkt:
Ik laat ze altijd voor. Ik ben de ideale schoonzoon en kleinzoon en zwager....

Heb nooit ergens last van mensen vragen uit zichzelf als ik weinig bij heb meestal al of ik voor wil, doe trouwens gewoon hetzelfde bij andere niet meer dan normaal.

+1
mensen gaan dat echt niet vragen :roflol:

natuurlijk wel als je met een kar van 20+ voorwerpen zit en ze hebben maar 1 fles water vast, dan kunnen ze het weleens vragen (doe ik ook)
maar meestal zijn dat geen oude mensen
en het is niet alsof oude mensen gaan vragen als ze voor mogen met als reden dat ze oud en versleten zijn:D

waar ik niet tegen kan he zijn van die stinkende k*t zwervers altijd in de rij met een blikje bier. Vandaag ook dacht ow ik ga even snel wat drinken kopen voor tijdens de training.

kom ik bij de kassa aan staat een gare zwerver voor me met 1 blikje bier en een vrouw voor hem. Rekent die vrouw af, vraagt de kassiere of ze nog voetbal plaatjes wou waarop ze nee beantwoordt. Vervolgens meteen die zwerver er tussen in springen "HEY zou ik die voetbal plaatjes mogen?!" Ja is goed zegt die vrouw en gaat er vandoor. Dus die kassiere tikt zijn biertje aan en die zwerver "had je dat gehoort hey ik mocht die voetbal plaatjes hebben hoor! En wacht ik ook nog een pakje shag" ja is goed dat komt zo welke merk shag wilt u zegt die kassiere. En die gast ja welke is de goedkoopste? vervolgens 10min elke shag lopen controleren welke de goedkoopste was, daarna ging die halfgare aap nog 2 keer twijvelen en nam een ander merk. Daarna 2minuten aank*tten met zijn kleingeld. Vervolgens liep die snel vandoor en had die de voetbal plaatjes al lang vergeten. En ik 10 min achter staan aan zijn stink lucht ruiken.

ze moeten echt stoppen met bier per stuk te verkopen. Scheelt een hoop minder van zulke kansloze mensen in de supermarkt, plus minder openbare drinkers.

Laatst bewerkt:
waar ik niet tegen kan he zijn van die stinkende k*t zwervers altijd in de rij met een blikje bier. Vandaag ook dacht ow ik ga even snel wat drinken kopen voor tijdens de training.

kom ik bij de kassa aan staat een gare zwerver voor me met 1 blikje bier en een vrouw voor hem. Rekent die vrouw af, vraagt de kassiere of ze nog voetbal plaatjes wou waarop ze nee beantwoordt. Vervolgens meteen die zwerver er tussen in springen "HEY zou ik die voetbal plaatjes mogen?!" Ja is goed zegt die vrouw en gaat er vandoor. Dus die kassiere tikt zijn biertje aan en die zwerver "had je dat gehoort hey ik mocht die voetbal plaatjes hebben hoor! En wacht ik ook nog een pakje shag" ja is goed dat komt zo welke merk shag wilt u zegt die kassiere. En die gast ja welke is de goedkoopste? vervolgens 10min elke shag lopen controleren welke de goedkoopste was, daarna ging die halfgare aap nog 2 keer twijvelen en nam een ander merk. Daarna 2minuten aank*tten met zijn kleingeld. Vervolgens liep die snel vandoor en had die de voetbal plaatjes al lang vergeten. En ik 10 min achter staan aan zijn stink lucht ruiken.

ze moeten echt stoppen met bier per stuk te verkopen. Scheelt een hoop minder van zulke kansloze mensen in de supermarkt, plus minder openbare drinkers.

+1

Stond laatst in de appie achter een zwerver, had hij €0,10 tekort voor zijn 3e blik pils. Keek hij me een vragend aan. Ik::roflol:

Oprotten met je pils.. ga werken ofzeau

ik liet donderdag gewoon 2 allochtone kinderen voorgaan, zij hadden slechts een knuffeltje (voor zegeltjes), ze waren me erg dankbaar :o ze leken een beetje op indianen trouwens, geen rifapen

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

waar ik niet tegen kan he zijn van die stinkende k*t zwervers altijd in de rij met een blikje bier.

inderdaad, kansloos volk...als volwassen kerel naar de supermarkt gaan om een halve liter bier te kopen. dan heb je echt gefaald in het leven

*ik versta onder zwerver gewoon tuig, niet letterlijk een zwerver

ik liet donderdag gewoon 2 allochtone kinderen voorgaan, zij hadden slechts een knuffeltje (voor zegeltjes), ze waren me erg dankbaar :o ze leken een beetje op indianen trouwens, geen rifapen

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

inderdaad, kansloos volk...als volwassen kerel naar de supermarkt gaan om een halve liter bier te kopen. dan heb je echt gefaald in het leven

*ik versta onder zwerver gewoon tuig, niet letterlijk een zwerver

en dan sommige nog de fatsoen halen om in de rij geld te vragen get the **** out of here

Wat blikken euroshopper, zak chips en wat kattenvoer.

Welcome to the goodlife:roflol:

ik mag zelf altijd voor!

Nee, bij mij niet.

Soms proberen ze het ook gewoon, en zeggen ze ik mag vast even voor hé.
Dat sommige het lef ervoor hebben zeg.

Laatst bewerkt:
ik heb hier nooit echt aan gedacht.
ik ga altijd achter de oma staan en haar kwaad aankijken totdat die sl*t me vraagt of ik voor wil.

mijn probleem haar probleem maken noem ik dat.

Er is iets mis met die oude mensen hoor.. Altijd fcking traag, werken op mijn zenuwen gvd.
En nee, ik laat ze nooit voor :mad:

Terug
Naar boven