XXL Nutrition

hoffelijkheid in de supermarkt

vragen oudere mensen jullie ook soms of ze niet voormogen in de supermarkt??
ze hebben toch niet veel mee zeggen ze dan:rolleyes: nou heb ik ook nooit veel mee, dus zeg ik nee:D
en hebben jullie er ook geen hekel aan dat ouwe mensen precies op datzelfde tijdstip willen winkelen, als de werkende mens???
ze hebben de hele dag tijd, en ze zijn toch al wakker van 06.30:mad:
en dan houden ze de hele kassa op, omdat ze perse met kleingeld willen betalen fzo, of ze zijn iets "vergeten"

ik hoor het graag
Nee, ik vraag altijd aan oudere mensen of ik voor mag, zelfs als ik meer dan 10 artikelen heb :D Ik doe alsof ik gehaast ben, lukt bijna altijd. Zij hebben heel dag toch niets anders te doen, wij wel :cool:

he's a ginger, haaha he's a ginger

vragen oudere mensen jullie ook soms of ze niet voormogen in de supermarkt??
ze hebben toch niet veel mee zeggen ze dan:rolleyes: nou heb ik ook nooit veel mee, dus zeg ik nee:D
en hebben jullie er ook geen hekel aan dat ouwe mensen precies op datzelfde tijdstip willen winkelen, als de werkende mens???
ze hebben de hele dag tijd, en ze zijn toch al wakker van 06.30:mad:
en dan houden ze de hele kassa op, omdat ze perse met kleingeld willen betalen fzo, of ze zijn iets "vergeten"

ik hoor het graag

Idd.:fire:

Ik laat niemand voor, behalve mss als die persoon maar 1 iets mee heeft en ikzelf meer dan 20 stuks mee heb. Als ik achter een fles drank ga ofzo vind ik het wel lief dat iemand die een hele winkelkar vol mee heeft me even voorlaat.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Nee, laat nooit iemand voor, want ik heb haast en ouwe mensen niet.

Mensen die in de rij staan en dan allemaal dingen gaan pakken of laten pakken zijn nog het irritantste vind ik.

:roflol:, ben ik wel goed in. Als ik vroeger met m'n ma ging winkelen bracht ik telkens nog meer dan 10 stuks bij als ze al aan de kassa stond. :D Zolang je de kassierster niet ophoud is er trouwens niets mis mee.

Laatst bewerkt:
Alls ik zelf veel inkopen gedaan heb en ik zie dat die achtermij maar een 1-5tal dingen heeft laat ik altijd voor.

Waar ik echt een gruwelijke schijthekel aan heb is aan mensen die heel dicht naast je komen staan en ofwel reikhalzend beginnen kijken op de schap waar jij toevallig aan het kijken bent ofwel nemen ze iets dat vlak voor je neus ligt. Dergelijk klootjesvolk geef ik gewoonweg een duw en soms vallen ze dan zelfs omver. Ze moeten maar niet in mijn comfortzone komen. Aan nonchalante egoïsten die het volledige gangpad innemen heb ik ook schijt. Dergelijke zaken zie ik meest van al in supermarkten zoals de Aldi of Lidl want daar komt elke marginaal met een matje in zijn nek een broodje bakpau kopen.

Waar ik echt een gruwelijke schijthekel aan heb is aan mensen die heel dicht naast je komen staan en ofwel reikhalzend beginnen kijken op de schap waar jij toevallig aan het kijken bent ofwel nemen ze iets dat vlak voor je neus ligt. Dergelijk klootjesvolk geef ik gewoonweg een duw en soms vallen ze dan zelfs omver. Ze moeten maar niet in mijn comfortzone komen. Aan nonchalante egoïsten die het volledige gangpad innemen heb ik ook schijt. Dergelijke zaken zie ik meest van al in supermarkten zoals de Aldi of Lidl want daar komt elke marginaal met een matje in zijn nek een broodje bakpau kopen.
Lol, moet je doen zoals mr Bean, pal voor hun gezicht gaan staan, en blijven doen tot ze weg zijn :thumbup:

ik stond laatst in de rij netjes op mijn beurt te wachten toen er een man van een jaar of 70 pal naast me gaat staan, op het moment dat ik aan de beurt ben doet hij een stap naar voren. Ik zeg tegen die man "volgens mij ben ik aan de beurt", waarop hij zegt "ohh, nou maakt niet uit hoor", waarop ik zeg "nou, dat maakt mij wel uit" waarna ik strategisch voor de man ga staan. Opzouten met die fossielen die altijd maar denken dat ze overal alles mogen en voorrang hebben!

ik stond laatst in de rij netjes op mijn beurt te wachten toen er een man van een jaar of 70 pal naast me gaat staan, op het moment dat ik aan de beurt ben doet hij een stap naar voren. Ik zeg tegen die man "volgens mij ben ik aan de beurt", waarop hij zegt "ohh, nou maakt niet uit hoor", waarop ik zeg "nou, dat maakt mij wel uit" waarna ik strategisch voor de man ga staan. Opzouten met die fossielen die altijd maar denken dat ze overal alles mogen en voorrang hebben!

:roflol: en dan alsnog voorrang nemen.

Ligt eraan of het een aardig mannetje/vrouwtje is ofniet...

Sommige oudjes zijn zo shagarijnig als de pest, die kunnen me rug op, ook al hebben ze maar 1 pakje boter.

Aardige daarintegen, die sympantie uitstralen, mogen best vor van mij.

Doe een most muscular en dan gaan ze meestal naar een andere kassa :(

Terug
Naar boven