MuscleMeat

Hoge Bloeddruk! 1e week in kuur

Haha naar de docter gaan en vertellen dat je aan de anabolen zit!!!

Hij gaat je vertellen dat je DIRECT moet stoppen, en als de klachten aanhouden na 3 weken, dan mag je dan terug komen.

En vanaf dan neemt ie je nooit meer serieus en met elke klacht die je hebt krijg je "die blik"

Ze hebben een HEKEL aan juicers. Ook in het ziekenhuis!

Ergens hebben ze ook wel gelijk. Al die bloedtestjes en verhoogde kansen op kwalen zadelen de "gezonde" burger op met extra premies. Ik denk dat veel mensen er niet bij stil staan hoeveel een simpel artsbezoek + periodiek bloedtestje kost terwijl die kosten eigenlijk niet gemaakt hoeven worden.

• Topic Starter Topic Starter
ja zij getxxl ook al tegen mij.
ga het ook voor me houden.

hoop dat het gewoon stress is?

als het zoiets simpels als stres is? gaat me bloeddruk dan ook lager worden TIJDENS me kuur

Gewoon blijven controleren
Voor dat je bloeddruk meet eichenlijk ff 5 min ofz rustig gaan zitten en dan pas meten
Gewoon door knallen en in de gaten houden
Zou wel prober wat meer rust te nemen als ik zie hoelang je werkt enz
-vreten
-trainen
-rusten

Heb je een goeie arts?
Vriend van mij had problemen tijdens z'n kuur (bleek achteraf test flu te zijn) en was naar de dokter gegaan.
Die begon vervolgens te schreeuwen tegen hem dat ie moest stoppen en wilde niet eens naar zijn problemen kijken en stuurde hem zo weg.
Mijn ervaring dus: de arts gaat inderdaad zeggen dat je moet stoppen en dat het probleem ligt bij het kuren zonder enig onderzoek. Maargoed heb je een goede arts die je wel wilt helpen dan zou ik het zeker voorleggen
nee hoor, kwam bij mijn arts met wat klachten en die zei al alleen dat ze het niet verstandig vond. Leg gewoon uit dat het voor de aas al begon.

Haha naar de docter gaan en vertellen dat je aan de anabolen zit!!!

Hij gaat je vertellen dat je DIRECT moet stoppen, en als de klachten aanhouden na 3 weken, dan mag je dan terug komen.

En vanaf dan neemt ie je nooit meer serieus en met elke klacht die je hebt krijg je "die blik"

Ze hebben een HEKEL aan juicers. Ook in het ziekenhuis!

Waar ze een hekel hebben aan juicers hebben ze wss ook een hekel aan mensen met obesitas,.. rokers,.. etc etc,... toen ik de eerste keer (2008) in het ZH terrecht kwam heb ik alles opgenoemd wat er ooit ingegaan is,... Arts schreef het zonder blikken of blozen op,.. nooit mindere zorg gehad en/of het gevoel gehad dat dat evt zo zou kunnen zijn. (in totaal 6 opnames)
Nu werk ik zelf part-time in een ZH,.. en ook hier zijn de artsen er om te helpen en niet om te oordelen over iemand. Een ieder krijgt dezelfde zorg.
(En, ja natuurlijk heeft iedereen zijn/haar prive meningen,.. maar er zo erg je werk door te laten beïvloeden als jullie aangeven ??)

Ergens hebben ze ook wel gelijk. Al die bloedtestjes en verhoogde kansen op kwalen zadelen de "gezonde" burger op met extra premies. Ik denk dat veel mensen er niet bij stil staan hoeveel een simpel artsbezoek + periodiek bloedtestje kost terwijl die kosten eigenlijk niet gemaakt hoeven worden.

Klopt,zit idd wat in,..... maar kijk voor de gein eens op een SEH,.. wat daar niet aan onnodige kwaaltjes binnenkomt omdat men maar direct hierheen komt en geen zin heeft om de juiste weg via de huisarts te volgen,..
Mensen die zichzelf helemaal dicht hebben gegeten,... ook daar kunnen we toch niet tegen zeggen,.. sorry vrind, zelf gedaan, voor jou geen maagband oid.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 20:47 ----------

nee hoor, kwam bij mijn arts met wat klachten en die zei al alleen dat ze het niet verstandig vond. Leg gewoon uit dat het voor de aas al begon.

zelfde hier vroeger,.. no probs @ all :D
Wel de welbekende "beter niet", maar geen overhaal praktijken oid.

Met elke klacht waarbij ik nu bij de dokter kom vraagt hij me nu: Heb je nog "medicijnen of dergelijke" gebruikt afgelopen tijd? :roflol:

Je weet dat hij elke keer op juice doelt, want alle andere medicijnen kan alleen hij uitschrijven en staat gewoon op z'n beeldscherm :D

Met elke klacht waarbij ik nu bij de dokter kom vraagt hij me nu: Heb je nog "medicijnen of dergelijke" gebruikt afgelopen tijd? :roflol:

Je weet dat hij elke keer op juice doelt, want alle andere medicijnen kan alleen hij uitschrijven en staat gewoon op z'n beeldscherm :D

:roflol: :roflol:
ja daar kan ik nog enigszins inkomen,.. maar dan wel vragen met een lichte glimlach hoop ik :D

:roflol: :roflol:
ja daar kan ik nog enigszins inkomen,.. maar dan wel vragen met een lichte glimlach hoop ik :D

Hahaha nee bloed serieus vraaagt ie het :D
Vraagt t zelfs als ik met pijn iin me voet kom :roflol:

Ach, maar je moet ook niet thuis blijven zitten en ontkennen als t echt fout gaat.
Beste kan je missch wel eerlijk zijn, maar stop eerst gewoon met de AAS, wacht t ff af en als je last blijft houden kan je naar de arts gaan en eerlijk zijn.

Aas veroorzaken zo vaak rare klachten, en als je stopt trekt t miraculeus weg!
En ze weten te weinig van AAS af om te checken of het er wat mee te maken heeft, dus sturen ze je altijd naar huis met de plicht ermee te stoppen en later terug te komen.

Meestal is tijdelijk stoppen de beste optie

Waarom kuurt OP eigenlijk als die al symptomen heeft waarvan die niet weet hoe het komt, vind het raar. Heeft die nu een inject zitten verspillen.

Hoeveel is flink wat ei

nou ik kuur... omdat ik simpel weg niet wist dat me bloeddruk verhoogt was.

ga jij gelijk aan de bel trekken als je 2 weekjes hoofdpijn hebt?
terwijl het net zo goed een griepje had kunnen zijn.

heb nu bijv weer geen hoofdpijn en zit al de hele avond niks te doen. niet getraint niks
en me bloeddruk is nu 123/81

dat is wel weer netjes binnen de norm! das de 1e x vandaag!

nu ook weer eentje 136/81

hoe kan dat zo erg schommelen?

Laatst bewerkt:

heb nu bijv weer geen hoofdpijn en zit al de hele avond niks te doen. niet getraint niks

Heb je (zoals ik eerder voorbij zag komen) een hoop stress toevallig ? werk,.. privé, of misschien wel jezelf druk maken over je gebruik ? Als iets veel schade aan kan richten is het wel stress.

Kan ook aan je eten liggen
Of drinken ,kop koffie met suiker bijvoorbeeld knalt die ook goed omhoog ,zelf heb ik dat ook

Waar ze een hekel hebben aan juicers hebben ze wss ook een hekel aan mensen met obesitas,.. rokers,.. etc etc,... toen ik de eerste keer (2008) in het ZH terrecht kwam heb ik alles opgenoemd wat er ooit ingegaan is,... Arts schreef het zonder blikken of blozen op,.. nooit mindere zorg gehad en/of het gevoel gehad dat dat evt zo zou kunnen zijn. (in totaal 6 opnames)
Nu werk ik zelf part-time in een ZH,.. en ook hier zijn de artsen er om te helpen en niet om te oordelen over iemand. Een ieder krijgt dezelfde zorg.
(En, ja natuurlijk heeft iedereen zijn/haar prive meningen,.. maar er zo erg je werk door te laten beïvloeden als jullie aangeven ??)

Klopt,zit idd wat in,..... maar kijk voor de gein eens op een SEH,.. wat daar niet aan onnodige kwaaltjes binnenkomt omdat men maar direct hierheen komt en geen zin heeft om de juiste weg via de huisarts te volgen,..
Mensen die zichzelf helemaal dicht hebben gegeten,... ook daar kunnen we toch niet tegen zeggen,.. sorry vrind, zelf gedaan, voor jou geen maagband oid.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 20:47 ----------

zelfde hier vroeger,.. no probs @ all :D
Wel de welbekende "beter niet", maar geen overhaal praktijken oid.
ze moest zelfs lachen toen ik vertelde dat ik net had gekuurd en in de nakuur zat : zei zo: nakuur wat is dat ? ik zo uitleggen dat je je systeem plat legt en met tamoxifen de boel weer op gang helpt.

TAMOXIFEN:O gebruik je dat... al lachend.

ze zei verder alleen vind het niet verstandig en zou het niet tevaak doen en dat k het niet nodig was haha

Die tweede meting zit nog steeds onder de grens van 140/90. Schommelingen zijn heel normaal. Je moet 's ochtends je meting doen direct vanuit bed. Band omdoen, ff wachten en dan meten. Eventueel kun je in een half uur 3 metingen doen en dan het gemiddelde nemen.

Geen meet obsessie ervan maken want dan gaat ie automatisch omhoog. Google maar eens op bloeddruk en witte jassen syndroom.;)

Hoop dat je stats niet kloppen, maar ga naar een arts en speel open kaart.

ik merk als ik bijv IN bed lig dat de meting veel lager dan als ik ga zitten is dat normaal?

en als me maar een KLEIN beetje inspan. BIJV ik loop naar beneden. is de meting ook weer stuk hoger
ik moet echt 15/20min rustig zitten/liggen en dan meten

dan zit ik rond de 140/90 (momenteel

Dat zijn normale waarden, zonder aas heb ik 125/80, dus als je niet bij 160 en hoger en hoge onderdruk komt zou ik me geen zorgen maken.

Aas is mede een oorzaak van verhoogde bloeddruk zeker in uje kuur Dbol

Terug
Naar boven